Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A3 |
Entendre una segona llengua estrangera i expressar-se en ella en un nivell bàsic. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | CT1 |
Utilitzar informació en llengua estrangera d'una manera eficaç. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A3 |
Desenvolupa la capacitat de comprensió oral i escrita per a satisfer les necessitats d’ús instrumental bàsic d’una segona llengua estrangera.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| CT1 |
Utilitzar informació en llengua estrangera d'una manera eficaç.
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
Communicative skills |
Listening and Reading
Speaking and Writing |
Careers and Studying |
-describe good and bad aspects of working life
-explain your feelings about the future
-talk about education and starting work
-give better presentations |
Socialising |
-talk about celebrations and parties you've been to
suggest different times or places to meet
talk about awkward situations
start and end different kinds of conversations |
Transport and Travel |
-discuss travel experiences
-talk about problems when renting things
-rent a car
-express shock and surprise
talk about different kinds of driving experience
emphasise how you feel |
Health and Medicine |
-describe health problems in more detail
-pass on sympathetic messages
-talk about operations
discuss issues connected to health systems
talk about research and surveys
tell jokes better |
Life-changing Events |
-describe major life events in more detail
-report information you are 100% sure of
-discuss gossip and news about people
-complain about annoying habits
-discuss ceremonies
-talk about values and concepts
- |
Banks and Money |
-describe problems connected to personal finances and banking
-deal with banks
-apologise and explain problems in formal settings
-use descriptive literary language
-express regrets
-use financial metaphors |
Food |
-explain how to cook things
-give approximate meanings
-get better at linking ideas together
-talk about food programmes and memories of food
-discuss food-related stories in the news |
Business |
-explain why you are phoning
-be more formal in business contexts
-pronounce email addresses and websites
-talk about how companies and markets develop
-explain and sell products and services |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1.5 |
2 |
3.5 |
Presentacions / exposicions |
|
0.5 |
10 |
10.5 |
Sessió Magistral |
|
10 |
0 |
10 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
45 |
0 |
45 |
Treballs |
|
5 |
5 |
10 |
Resolució de problemes, exercicis |
|
5 |
30 |
35 |
Atenció personalitzada |
|
3 |
0 |
3 |
|
Proves de desenvolupament |
|
2 |
29 |
31 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Course presentation
Level test |
Presentacions / exposicions |
3 minutes talk:
students will choose a topic and will have to prepare an oral presentation about it.
Vocabulary teamwork:
students will prepare a vocabulary unit from the grammar book in groups and expose it in class using a variety of presentation techniques |
Sessió Magistral |
Introduction and revision of several grammar structures |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Application of the syllabus through a variety of exercises in class: role-plays, discussions, individual and pair work, group activities. |
Treballs |
Homework and extra-practice if needed |
Resolució de problemes, exercicis |
Solve students' doubts related to homework. |
Atenció personalitzada |
Students will have the opportunity to consult the teacher and receive a more personal help and guidance. |
Descripció |
Durant el curs
2021-22 s’atendrà a l’alumnat en tutoria individualitzada i/o grupal per tal
de resoldre possibles dubtes, consultes i altres qüestions relacionades amb
l’assignatura. La tutoria podrà ser presencial i/o virtual. A principis de
curs s’informarà l’estudiantat sobre com es portarà a terme aquesta atenció
personalitzada (horaris, si serà presencial, per correu electrònic,
Moodle...).
|
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Presentacions / exposicions |
|
Oral presentation and teamwork. Oral and pronunciation skills will be assessed.
|
20% |
Proves de desenvolupament |
|
Two partial exams |
70% |
Altres |
|
Continuous Assessment Activities in an online workbook will be evaluated in case the classes must continue in a virtual mode. If the situation permits it students will do another oral presenation instead of the continuous assessment activities. This will be confirmed at the beginning of the course. |
10% |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Students' writing, grammar and listening skills will be evaluated in the form of two partial exams (35% each). Students will do 1 oral presentation (20%) during the course. Also, continuous assessment activities in a n online workbook will be evaluated (10%) in case the classes need to continue in a non face-to-face manner. If the situation permits it students will do another oral presentation instead of continuous assessment activities online. This will be confirmed at the beginning of the course. The second term exam will be theoretical only and will inlcude writing, grammar and listening drills (100%). The date will be confirmed on Moodle. L'exàmen de segona convocatòria serà nomès teòric i valdrà 100%. El dia d'exàmen es confirmara via Moodle. Els exàmens es realitzaran de forma presencial. A causa de l'emergència sanitària, en cas de confinament o de restriccions en la mobilitat, les activitats avaluatives, inclosos els exàmens, es farien online en les dates previstes. ?En l'espai Moodle de cada assignatura hi podreu consultar la informació actualitzada. Les activitats avaluatives seran previstes per poder realitzar-se en modalitat mixta o online en cas de confinament. Si l'evolució de la situació sanitària requereix reduir la presencialitat, s'adaptarà l'avaluació perquè es pugui dur a terme d'acord amb les directrius que estableixin els organismes pertinents. Qualsevol modificació s'informarà mitjançant el fòrum de notícies del Campus Virtual (Moodle). |
Bàsica |
, www.wordreference.com, ,
Michael Vince, Upper-intemediate Language Practice , , Macmillan
, www.bbclearningenglish.com, ,
, Outcome Upper-intermediate, ,
|
|
Complementària |
, , ,
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|