Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A3 |
Entendre una segona llengua estrangera i expressar-se en ella en un nivell bàsic. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | CT1 |
Utilitzar informació en llengua estrangera d'una manera eficaç. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A3 |
Desenvolupa la capacitat de comprensió oral i escrita per a satisfer les necessitats d’ús instrumental bàsic d'una segona llengua estrangera.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| CT1 |
Utilitzar informació en llengua estrangera d'una manera eficaç.
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
Temps verbals
|
Past Simple and Continuous
Present and Past Perfect
Future |
Verbs Modals |
Present and past
Degrees of certainty |
Substantiu |
Nouns
Prepositional Phrases |
Frases de relatiu i Participle Clauses |
Defining and non-defining relative clauses
Present particilple and Past Participle |
Adjectius i adverbis |
Order and classification of adjectives and adverbs |
Habits |
Past and Present
Negatives
Adverbs and adverbial phrases of frequency |
Comparatiu |
Structure: the...., the... |
Vocabulari |
Entertainment
Buildings, Areas and Festivals
Word families
Society
Sports and Interests
Accomodation
Crime and Punishment |
Destreses Comunicatives |
Listening and Reading
Speaking and Writing |
Explicar propòsit |
so, if and to |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
5 |
0 |
5 |
Presentacions / exposicions |
|
5 |
25 |
30 |
Sessió Magistral |
|
15 |
0 |
15 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
30 |
0 |
30 |
Resolució de problemes, exercicis |
|
1 |
36 |
37 |
Treballs |
|
1 |
12 |
13 |
Atenció personalitzada |
|
3 |
0 |
3 |
|
Proves objectives de tipus test |
|
3 |
14 |
17 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Course presentation
Level test |
Presentacions / exposicions |
3 minutes talk:
students will choose a topic and will have to prepare an oral presentation about it.
Vocabulary teamwork:
students will prepare a vocabulary unit from the grammar book in groups and expose it in class using a variety of presentation techniques |
Sessió Magistral |
Introduction and revision of several grammar structures |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Application of the syllabus through a variety of exercises in class: role-plays, discussions, individual and pair work, group activities. |
Resolució de problemes, exercicis |
Solve students' doubts related to homework. |
Treballs |
Homework and extra-practice if needed |
Atenció personalitzada |
Tutorials: students can personally contact the teacher in the office or through moodle |
Descripció |
Tutorials: students can personally contact the teacher in the office or through moodle.
During the 2021-22 academic year, students will be
given individual and/or group tutorials during which they can resolve any
questions that may have about the subject. Tutorials may be face-to-face or
online. At the start of the academic year, students will be informed about
how these personalised tutorials will take place (timetables, whether they
will be face-to-face, by email, Moodle, etc.)
|
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Presentacions / exposicions |
|
Two oral presentations where grammar, vocabulary, oral and pronunciation skills will be assessed.
|
25% |
Proves objectives de tipus test |
|
Two Grammar Tests including grammar points and structures studied and reviewed. Listening and reading comprehension tests might be included. |
65% |
Altres |
|
Tasks and activities that have to be submitted during the course |
10% |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Segona convocatòria: els alumnes realitzaran un examen on hi haurà tot el contingut treballat durant el curs. Si l'evolució de la situació sanitària requereix reduir la presencialitat, s'adaptarà l'avaluació perquè es pugui dur a terme d'acord amb les directrius que estableixin els organismes pertinents. Qualsevol modificació s'informarà mitjançant el fòrum de notícies del Campus Virtual (Moodle). |
Bàsica |
, Outcomes Upperintermediate, Second Edition, CENGAGE Learning
, bbc web page, ,
|
|
Complementària |
Murphy, English Grammar in Use - Intermediate , , Cambridge
, http://www.macmillandictionary.com/, ,
, http://www.wordreference.com/es/, ,
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|