Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A5 |
Dominar la llengua anglesa des d’un punt de vista teòric i pràctic i expressar-s’hi oralment i per escrit de manera fluida i precisa. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | CT4 |
Treballar de forma autònoma i en equip amb responsabilitat i iniciativa. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A5 |
Domina la gramàtica i el vocabulari de la llengua anglesa a un nivell intermedi-alt.
Desenvolupa la capacitat de comprensió oral i/o escrita per a satisfer les necessitats d’ús de la llengua anglesa a un nivell intermedi-alt.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| CT4 |
Identificar el propi rol dins del grup i conèixer els objectius i tasques del grup.
Comunicar i actuar dins del grup per facilitar la cohesió i el rendiment.
Comprometre’s amb les tasques i l’agenda del grup.
Col·laborar dins del grup en un bon clima de treball i en la resolució de problemes.
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
Present and past. |
|
Future time. |
|
Modals. |
|
Linking verbs. |
|
Verbs and complementation. |
|
Basic multiword verbs. |
|
Passives. |
|
Reporting. |
|
Subjunctive. |
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Sessió Magistral |
|
14 |
10 |
24 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
37 |
0 |
37 |
Estudis previs |
|
1 |
30 |
31 |
Resolució de problemes, exercicis |
|
1 |
20 |
21 |
Treballs |
|
1 |
30 |
31 |
Atenció personalitzada |
|
2 |
0 |
2 |
|
Proves mixtes |
|
3 |
0 |
3 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Course presentation (aims, content, learning methods, assessment). |
Sessió Magistral |
Presentation and explanation of course contents, to support and complement practice in the acquisition of the corresponding linguistic and meta-linguistic knowledge. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Exercises completed in the class sessions (corrections will be explained in English, preferably by the students), to:
(a) increase the student's degree of grammatical accuracy,
(b) initiate training in basic description and analysis of the English language, and
(c) detect and deal with any especially problematic aspects. |
Estudis previs |
Reviewing and revising for written tests. Complementation (with brief readings) of class lectures. |
Resolució de problemes, exercicis |
Class exercises designed to check student's actual knowledge and command of each new topic, and to detect any areas which may require special attention. |
Treballs |
Students will have to write a short paper on a specific grammatical point. |
Atenció personalitzada |
Individual consultation of any course-related doubts or problems (in visiting hours). Paper supervision. Exam reviews.
|
Descripció |
Consulta individual de dubtes o problemes relacionats amb el curs (en hores d'atenció a l'alumnat). Supervisió de treballs. Revisió d'exàmens.
Durant
el curs 2021-22 s’atendrà a l’alumnat en tutoria individualitzada i/o grupal
per tal de resoldre possibles dubtes, consultes i altres qüestions
relacionades amb l’assignatura. La tutoria podrà ser presencial i/o virtual.
A principis de curs s’informarà l’estudiantat sobre com es portarà a terme
aquesta atenció personalitzada (horaris, si serà presencial, per correu
electrònic, Moodle...). |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Treballs |
|
Final report
|
10% |
Proves mixtes |
|
3 tests |
90% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Els treballs no s'acceptaran fora del calendari marcat. No s'efectuaran proves / exàmens fora de les dates i hores previstes, tret que es justifiqui degudament. En els casos en què els resultats no siguin satisfactoris, es pot considerar l'assistència regular (per sobre del 80%) i la participació activa en les discussions a classe, a criteri del tutor. Segona Convocatòria consistirà en un examen escrit del 100% que inclourà preguntes i exercicis sobre tots els temes tractats en el curs. Els estudiants no hauran de fer el treball final per a la segona convocatòria. Si l'evolució de la situació sanitària requereix reduir la presencialitat, s'adaptarà l'avaluació perquè es pugui dur a terme d'acord amb les directrius que estableixin els organismes pertinents. Qualsevol modificació s'informarà mitjançant el fòrum de notícies del Campus Virtual (Moodle). |
Bàsica |
Hewings, Martin, Advanced Grammar in Use, Third Edition, Cambridge University Press
|
L'article esmentat és material indispensable per als cursos Llengua Anglesa 1 i 2. Els estudiants haurien assegurar-se que l'adquireixen amb les respostes i, idealment, amb CD-Rom (encara que el CD-ROM no és obligatori). Altres fonts: - Haynes, S. & Nettle, M. Advanced Grammar in Use (Supplementary Exercises): CUP.
- Parrot, M. 2000. Grammar for English Language Teachers. Cambridge: CUP.
- Swan, M. Practical English Usage.Oxford: OUP.
|
Complementària |
|
This material will be supplemented, during the course, with exercises,
presentations and tests, as well as useful links to online materials. |
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|