DADES IDENTIFICATIVES 2021_22
Assignatura (*) LLENGUA ANGLESA I Codi 12274105
Ensenyament
Grau en Anglès (2009)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
6 Obligatòria Segon 1Q
Llengua d'impartició
Anglès
Departament Estudis Anglesos i Alemanys
Coordinador/a
BAINES , ANTHONY ALEXANDER
Adreça electrònica anthonyalexander.baines@urv.cat
Professors/es
BAINES , ANTHONY ALEXANDER
Web
Descripció general i informació rellevant <p> Adquisició de la competència gramatical i el coneixement lingüístic corresponent al nivell B2 (CERF), amb un èmfasi especial en l'estudi del sintagma verbal i temes relacionats.</p><div> Aquesta assignatura s’impartirà amb la màxima presencialitat que permetin les indicacions de les autoritats sanitàries. En començar el curs, el calendari amb totes les activitats docents previstes (amb horaris i espais)&nbsp; estarà disponible al Campus Virtual (Moodle) de l’assignatura. </div>

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
 A5 Dominar la llengua anglesa des d’un punt de vista teòric i pràctic i expressar-s’hi oralment i per escrit de manera fluida i precisa.
Tipus B Codi Competències Transversals
 CT4 Treballar de forma autònoma i en equip amb responsabilitat i iniciativa.
Tipus C Codi Competències Nuclears

Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A5 Domina la gramàtica i el vocabulari de la llengua anglesa a un nivell intermedi-alt.
Desenvolupa la capacitat de comprensió oral i/o escrita per a satisfer les necessitats d’ús de la llengua anglesa a un nivell intermedi-alt.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 CT4 Identificar el propi rol dins del grup i conèixer els objectius i tasques del grup.
Comunicar i actuar dins del grup per facilitar la cohesió i el rendiment.
Comprometre’s amb les tasques i l’agenda del grup.
Col·laborar dins del grup en un bon clima de treball i en la resolució de problemes.
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge

Continguts
Tema Subtema
Present and past.
Future time.
Modals.
Linking verbs.
Verbs and complementation.
Basic multiword verbs.
Passives.
Reporting.
Subjunctive.

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe
Hores fora de classe
(**) Hores totals
Activitats Introductòries
1 0 1
Sessió Magistral
A5
14 10 24
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
A5
CT4
37 0 37
Estudis previs
CT4
1 30 31
Resolució de problemes, exercicis
A5
CT4
1 20 21
Treballs
A5
CT4
1 30 31
Atenció personalitzada
2 0 2
 
Proves mixtes
A5
3 0 3
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Course presentation (aims, content, learning methods, assessment).
Sessió Magistral Presentation and explanation of course contents, to support and complement practice in the acquisition of the corresponding linguistic and meta-linguistic knowledge.
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Exercises completed in the class sessions (corrections will be explained in English, preferably by the students), to:
(a) increase the student's degree of grammatical accuracy,
(b) initiate training in basic description and analysis of the English language, and
(c) detect and deal with any especially problematic aspects.
Estudis previs Reviewing and revising for written tests. Complementation (with brief readings) of class lectures.
Resolució de problemes, exercicis Class exercises designed to check student's actual knowledge and command of each new topic, and to detect any areas which may require special attention.
Treballs Students will have to write a short paper on a specific grammatical point.
Atenció personalitzada Individual consultation of any course-related doubts or problems (in visiting hours). Paper supervision. Exam reviews.

Atenció personalitzada
Descripció

Consulta individual de dubtes o problemes relacionats amb el curs (en hores d'atenció a l'alumnat). Supervisió de treballs. Revisió d'exàmens. 

Durant el curs 2021-22 s’atendrà a l’alumnat en tutoria individualitzada i/o grupal per tal de resoldre possibles dubtes, consultes i altres qüestions relacionades amb l’assignatura. La tutoria podrà ser presencial i/o virtual. A principis de curs s’informarà l’estudiantat sobre com es portarà a terme aquesta atenció personalitzada (horaris, si serà presencial, per correu electrònic, Moodle...).


Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Treballs
A5
CT4
Final report
10%
Proves mixtes
A5
3 tests 90%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Els treballs no s'acceptaran fora del calendari marcat.

No s'efectuaran proves / exàmens fora de les dates i hores previstes, tret que es justifiqui degudament.

En els casos en què els resultats no siguin satisfactoris, es pot considerar l'assistència regular (per sobre del 80%) i la participació activa en les discussions a classe, a criteri del tutor.

Segona Convocatòria consistirà en un examen escrit del 100% que inclourà preguntes i exercicis sobre tots els temes tractats en el curs. Els estudiants no hauran de fer el treball final per a la segona convocatòria.

Si l'evolució de la situació sanitària requereix reduir la presencialitat, s'adaptarà l'avaluació perquè es pugui dur a terme d'acord amb les directrius que estableixin els organismes pertinents. Qualsevol modificació s'informarà mitjançant el fòrum de notícies del Campus Virtual (Moodle).


Fonts d'informació

Bàsica Hewings, Martin, Advanced Grammar in Use, Third Edition, Cambridge University Press

L'article esmentat és material indispensable per als cursos Llengua Anglesa 1 i 2. Els estudiants haurien assegurar-se que l'adquireixen amb les respostes i, idealment, amb CD-Rom (encara que el CD-ROM no és obligatori).

Altres fonts:

  • Haynes, S. & Nettle, M. Advanced Grammar in Use (Supplementary Exercises): CUP.
  • Parrot, M. 2000. Grammar for English Language Teachers. Cambridge: CUP. 
  • Swan, M. Practical English Usage.Oxford: OUP.
Complementària

This material will be supplemented, during the course, with exercises, presentations and tests, as well as useful links to online materials.

Recomanacions


(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent