Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A5 |
Dominar la llengua anglesa des d’un punt de vista teòric i pràctic i expressar-s’hi oralment i per escrit de manera fluida i precisa. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | CT5 |
Comunicar informació de forma clara i precisa a audiències diverses. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A5 |
Desenvolupa la capacitat de comprensió oral i/o escrita per a satisfer les necessitats que vagin més enllà de l’ús purament instrumental de la llengua anglesa a un nivell intermedi-alt.
Desenvolupa la capacitat d’expressió oral i/o escrita per a satisfer les necessitats que vagin més enllà de l’ús purament instrumental de la llengua anglesa a un nivell intermedi-alt.
Elabora un discurs oral i/o escrit concís i coherent a fi de comunicar els resultats del treball realitzat a un nivell intermedi-alt.
Coneix i aplica les tècniques i estratègies bàsiques pròpies del discurs oral i/o escrit.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| CT5 |
Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques.
Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada.
Elaborar un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu.
Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral.
Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada.
Produir un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactuar de manera efectiva amb l’auditori.
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
Habilitats auditives |
Escoltar per detalls, per sentit general. Estratègies.
|
Habilitats orals |
Opinar, conversar, descibir, resumir, informar, especular, practicar la pronunciació, discursos y exposicións orals. |
Una sèrie de temes diferents i per cada Un hi haurà una prova d'audició i presentació oral.
|
1. Art i Literatura
2. Viatjar pel Món
3. Treball i Educació
4. Anècdotes i diàlegs |
Teoria |
- Com organitzar i donar discursos
- Com escoltem, característiques d'un bon oient, Model SIER
- Introducció a la fonologia i problemes per als parlants d'espanyol i català. |
* El contingut exacte del curs està subjecta a canvis i dependrà de les limitacions de temps i les necessitats dels estudiants. |
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
29 |
0 |
29 |
Sessió Magistral |
|
14 |
0 |
14 |
Presentacions / exposicions |
|
10 |
40 |
50 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
0 |
1 |
|
Proves de desenvolupament |
|
1 |
15 |
16 |
Proves mixtes |
|
4 |
35 |
39 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Presentació del curs |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Els estudiants tindran un total setmanal de 3 hores lectives dedicades a la pràctica d'habilitats orals i auditives. El grup es dividirà en 2 grups per a aquesta pràctica.
|
Sessió Magistral |
Exposició de la teoria de l'assignatura amb una sèrie d'activitats per practicar. Una classe d'una hora setmanal. |
Presentacions / exposicions |
Exposicions orals per part dels estudiants sobre temes concrets |
Atenció personalitzada |
Els estudiants poden posar-se en contacte amb la professora personalment a l'oficina o per mitjà de Moodle. |
Descripció |
El progrés de l'alumnat serà supervisat durant tot el curs. Es donarà comentaris i suggeriments de manera regular.
Els estudiants poden posar-se en contacte amb la professora personalment a l'oficina o per mitjà de Moodle.
Durant
el curs 2021-22 s’atendrà a l’alumnat en tutoria individualitzada i/o grupal
per tal de resoldre possibles dubtes, consultes i altres qüestions
relacionades amb l’assignatura. La tutoria podrà ser presencial i/o virtual.
A principis de curs s’informarà l’estudiantat sobre com es portarà a terme
aquesta atenció personalitzada (horaris, si serà presencial, per correu
electrònic, Moodle...).
|
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Presentacions / exposicions |
|
4 Exposicions |
40% |
Proves mixtes |
|
4 Proves auditives |
40% |
Proves de desenvolupament |
|
Examen teòric |
20% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Tots els components de l'Avaluació Contínua haurian de ser presentats perquè l'estudiant sigui elegible per aprovar el curs en Avaluació Contínua. La manca d'una banda, obliga l'estudiant a anar a l'Examen Final, independent de la punctuación genral de l'Avaluació Contínua. L'examen de la segona convocatòria inclou exercicis d'exposició 50% i tasques auditives 50% Si l'evolució de la situació sanitària requereix reduir la presencialitat, s'adaptarà l'avaluació perquè es pugui dur a terme d'acord amb les directrius que estableixin els organismes pertinents. Qualsevol modificació s'informarà mitjançant el fòrum de notícies del Campus Virtual (Moodle). |
|