Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A5 |
Identificar, descriure, analitzar i avaluar recursos, estratègies, mètodes i procediments didàctics emprats en l'ensenyament de la llengua anglesa i aplicar-los adequadament en qualsevol entorns ILE / ISL i en funció de les necessitats de l'alumnat. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | CT1 |
Desenvolupar l’autonomia suficient per a treballar en projectes d’investigació i col·laboracions científiques o tecnològiques dins el seu àmbit temàtic |
| CT6 |
Desenvolupar habilitats per gestionar la carrera professional |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A5 |
Analitza, sintetitza i compara els principis teòrics i les aplicacions pràctiques de la metodologia de l'ensenyament de llengües per optimitzar el rendiment de l'aprenentatge d'una segona o tercera llengua
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| CT1 |
L’estudiant planifica i desenvolupa de forma autònoma, organitzada i científica el projecte
L’estudiant genera un document científic en estructura i continguts
L’estudiant presenta i defensa el treball (davant un tribunal, en el cas del TFM)
| | CT6 |
Aprofundir en l’autoconeixement professional
Desenvolupar l’actitud professional
Analitzar l’entorn professional propi de l’especialitat
Dissenyar itineraris professionals específics
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
1. Introduction |
1.1 What is research?
1.2 Writing a research paper
1.3 Presenting and publishing your research |
2. Experimental design |
2.1 Experimental research design
2.1.1 Objectives
2.1.2 Research questions
2.1.3 Hypotheses
2.2 Survey research design
2.3 Case studies
2.4 Action research design |
3. Data |
3.1 Experimental data
3.2 Qualitative data
3.3 Quantitative data |
4. Statistics |
4.1 What is statistics?
4.2 Basic statistical concept
4.2.1 Population
4.2.2 Parameter
4.2.3 Sample
4.2.4 Variable
4.3 Categorical (qualitative) data
4.4 Numerical (quantitative) data
4.5 Presenting your data
4.6 Measuring your data
4.7 Estimation and confidence interval
4.8 Hypothesis testing
4.9 Analyses
4.9.1 Bivariate analysis
4.9.2 Multivariate analysis
4.9.3 Non-parametric tests
4.10 Statistics applications
4.10.1 SPSS
4.10.2 R
4.10.3 Excel and others |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Sessió Magistral |
|
5 |
0 |
5 |
Debats |
|
2 |
16 |
18 |
Treballs |
|
0 |
50 |
50 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
0 |
1 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Course presentation and questionnaire on what it is to do research |
Sessió Magistral |
Class presentations on the different topics in the syllabus |
Debats |
In-class and online discussion sessions on selected topics in the syllabus |
Treballs |
Design and analysis of an experiment |
Atenció personalitzada |
One-on-one discussion in preparation for the final assignment |
Descripció |
Due to the current emergency health situation, in the 2021-22 academic year students will be able to consult their teachers in individual and/or group tutorials if they have any questions or queries on subject-related issues. Students will receive a schedule for these tutorials at the start of the course and be informed what form they will take (i.e. whether they will be held face-to-face, online, via email or on Moodle, etc.). |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Debats |
|
I will value active participation and insightful input in the online debates and class discussions |
20% |
Treballs |
|
I will value intellectual depth in the treatment of the specific aspect that is dealt with, as well as the innovation and rigor in the experimental design and data analysis. |
60% |
Altres |
|
Class attendance is required for this course. |
20% |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Los estudiantes matriculados en la URV siguen el sistema ECTS y tienen derecho a las convocatorias de evaluación indicadas en la normativa académica de grado y máster vigente. |
Bàsica |
Dale T. Greffee, An Introduction to Second Language Research Methods: Design and Data, , Un. of California, Berkeley, 2012
James Brown, Mixed Methods Research for TESOL, , Edinburgh University Press, 2014
Jenifer Larson-Hall, A Guide to Doing Statistics in Second Language Research Using SPSS and R, , Routledge, 2015
|
|
Complementària |
|
|
Assignatures que en continuen el temari |
TREBALL DE FI DE MÀSTER/12865301 |
|
Assignatures que es recomana cursar simultàniament |
ADQUISICIÓ DE SEGONES LLENGÜES/12865101 | METODOLOGIA DE L'ENSENYAMENT DE SEGONES LLENGÜES/12865102 |
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|