Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A6 |
Planificar, estructurar i dissenyar unitats didàctiques, programar i pautar els continguts de la disciplina en entorns diversos amb sensibilitat als diferents ritmes d'aprenentatge de la llengua anglesa |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | CT4 |
Treballar en equips multidisciplinars i en contextos complexes |
| CT6 |
Desenvolupar habilitats per gestionar la carrera professional |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A6 |
Planifica tasques educatives efectives que tinguin en compte l'especificitat de l'ensenyament de la llengua anglesa
Programa i pauta els continguts de la disciplina en entorns diversos amb sensibilitat als diferents ritmes d'aprenentatge de la llengua anglesa
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| CT4 |
Conèixer l’objectiu de l’equip i identificar el seu rol en contextos complexos
Comunicar i actuar amb altres equips per assolir conjuntament els objectius
Comprometre’s i afavorir els canvis i millores necessaris per assolir els objectius de l’equip
Confiar en les pròpies capacitats, respectar les diferències i aprofitar-les en benefici de l’equip
| | CT6 |
Aprofundir en l’autoconeixement professional
Desenvolupar l’actitud professional
Analitzar l’entorn professional propi de l’especialitat
Dissenyar itineraris professionals específics
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
Teoria del desenvolupament
|
Introducció al llenguatge infantil, el debat sobre la natura i l’alimentació, la hipòtesi del període crític
Etapes de desenvolupament (Piaget, Erikson)
L’adquisició bilingüe del cervell i la llengua estrangera a la infància
|
Estructura i disseny de classes |
Estructuració de la classe EFL (escalfament, adquisició, aplicació guiada, aplicació independent, activació, comentaris i assignació de tasques)
Ensenyament d’idiomes en diferents etapes de desenvolupament
Ensenyament en línia vs. aula |
Competència intercultural a l'aula |
La importància d’establir un entorn multicultural i introduir la cultura a l’anglès com a lliçó de llengua estrangera |
Identificació d’àrees problemàtiques |
Maneig de males comunicacions
Proporcionar comentaris efectius
Docència i Coaching
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
2 |
3 |
Treballs |
|
2 |
15 |
17 |
Sessió Magistral |
|
20 |
24 |
44 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
0 |
1 |
|
Proves mixtes |
|
2 |
8 |
10 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Presentació del curs, presentacions. |
Treballs |
Els estudiants participaran en debats en grup i debats de tota la classe relacionats amb el tema. |
Sessió Magistral |
Cada conferència introduirà una important teoria del desenvolupament i com treballar amb nens en diverses etapes del desenvolupament. Les classes seran interactives i inclouran tant el professorat com l’alumne. |
Atenció personalitzada |
Els estudiants són benvinguts a discutir els problemes relacionats amb la classe amb la instructora durant el seu horari d’oficina |
Descripció |
Durant el curs 2021-22
s’atendrà a l’alumnat en tutoria individualitzada i/o grupal per tal de
resoldre possibles dubtes, consultes i altres qüestions relacionades amb
l’assignatura. La tutoria podrà ser presencial i/o virtual. A principis de curs
s’informarà l’estudiantat sobre com es portarà a terme aquesta atenció
personalitzada (horaris, si serà presencial, per correu electrònic, Moodle...). Els estudiants poden organitzar sessions de tutoria amb l'instructor per tractar qüestions relacionades amb la classe. La notificació prèvia per correu electrònic és indispensable per organitzar correctament les sessions de tutoria. A més, hi haurà temps a classe perquè els estudiants puguin fer preguntes i demanar més explicacions. |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Treballs |
|
Hi haurà dos treballs escrits.
Tasca escrita 1: explicació de la identitat híbrida. 30%
Tasca escrita 2: qüestions de situació. 30% |
60 |
Proves mixtes |
|
Examen final: l'examen es realitzarà l'últim dia de les classes i consistirà en preguntes de resposta múltiple, de correspondència i de resposta llarga basades en el contingut tractat a classe. |
40 |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Si l'evolució de la situació sanitària requereix reduir la presencialitat, s'adaptarà l'avaluació perquè es pugui dur a terme d'acord amb les directrius que estableixin els organismes pertinents. Qualsevol modificació s'informarà mitjançant el fòrum de notícies del Campus Virtual (Moodle). El segon examen de convocatòria serà un examen que representarà el 100% de la nota. |
Bàsica |
Nicoladis, E., & Montanari, S. (Eds.), Bilingualism across the lifespan: Factors moderating language proficiency., , 2018
Berk, L. E, Child Development., Seventh, 2006
Paradis, J. & Crago, M. B., ual Language Development & Disorders: A Handbook on Bilingualism & Second Language Learning., Second, 2011
|
|
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|