IDENTIFYING DATA 2021_22
Subject (*) ACTIVITATS PER A L'ENSENYAMENT DE LA LLENGUA ANGLESA A NENS Code 12865201
Study programme
Ensenyam. i Adquis. de l'Anglès com a Llengua estrang./segona Llengua
Cycle 2n
Descriptors Credits Type Year Period Exam timetables and dates
3 Optativa 2Q
Modality and teaching language
Department Estudis Anglesos i Alemanys
Coordinator
MANEGRE , MARNI LYNNE
E-mail marnilynne.manegre@urv.cat
Lecturers
MANEGRE , MARNI LYNNE
Web
General description and relevant information

Els detalls i requisits exactes per a aquesta assignatura es proporcionaran el primer dia de classes.

Aquesta assignatura s’impartirà presencialment, tant com sigui possible, segons les instruccions de les autoritats sanitàries. Al començament del curs acadèmic, el calendari que conté totes les activitats docents (amb horaris i aules) estarà disponible a l’àrea Moodle de l’assignatura.


Competències
Type A Code Competences Specific
 A6 Planificar, estructurar i dissenyar unitats didàctiques, programar i pautar els continguts de la disciplina en entorns diversos amb sensibilitat als diferents ritmes d'aprenentatge de la llengua anglesa
Type B Code Competences Transversal
 CT4 Treballar en equips multidisciplinars i en contextos complexes
 CT6 Desenvolupar habilitats per gestionar la carrera professional
Type C Code Competences Nuclear

Resultats d'aprenentage
Type A Code Learning outcomes
 A6 Planifica tasques educatives efectives que tinguin en compte l'especificitat de l'ensenyament de la llengua anglesa
Programa i pauta els continguts de la disciplina en entorns diversos amb sensibilitat als diferents ritmes d'aprenentatge de la llengua anglesa
Type B Code Learning outcomes
 CT4 Conèixer l’objectiu de l’equip i identificar el seu rol en contextos complexos
Comunicar i actuar amb altres equips per assolir conjuntament els objectius
Comprometre’s i afavorir els canvis i millores necessaris per assolir els objectius de l’equip
Confiar en les pròpies capacitats, respectar les diferències i aprofitar-les en benefici de l’equip
 CT6 Aprofundir en l’autoconeixement professional
Desenvolupar l’actitud professional
Analitzar l’entorn professional propi de l’especialitat
Dissenyar itineraris professionals específics
Type C Code Learning outcomes

Continguts
Topic Sub-topic
Teoria del desenvolupament
Introducció al llenguatge infantil, el debat sobre la natura i l’alimentació, la hipòtesi del període crític
Etapes de desenvolupament (Piaget, Erikson)
L’adquisició bilingüe del cervell i la llengua estrangera a la infància

Estructura i disseny de classes Estructuració de la classe EFL (escalfament, adquisició, aplicació guiada, aplicació independent, activació, comentaris i assignació de tasques)
Ensenyament d’idiomes en diferents etapes de desenvolupament
Ensenyament en línia vs. aula
Competència intercultural a l'aula La importància d’establir un entorn multicultural i introduir la cultura a l’anglès com a lliçó de llengua estrangera
Identificació d’àrees problemàtiques Maneig de males comunicacions
Proporcionar comentaris efectius
Docència i Coaching

Planificació
Methodologies  ::  Tests
  Competences (*) Class hours
Hours outside the classroom
(**) Total hours
Activitats Introductòries
A6
1 2 3
Treballs
A6
2 15 17
Sessió Magistral
A6
20 24 44
Atenció personalitzada
1 0 1
 
Proves mixtes
A6
2 8 10
 
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher.
(**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Metodologies
Methodologies
  Description
Activitats Introductòries Presentació del curs, presentacions.
Treballs Els estudiants participaran en debats en grup i debats de tota la classe relacionats amb el tema.
Sessió Magistral Cada conferència introduirà una important teoria del desenvolupament i com treballar amb nens en diverses etapes del desenvolupament. Les classes seran interactives i inclouran tant el professorat com l’alumne.
Atenció personalitzada Els estudiants són benvinguts a discutir els problemes relacionats amb la classe amb la instructora durant el seu horari d’oficina

Atenció personalitzada
Description

Durant el curs 2021-22 s’atendrà a l’alumnat en tutoria individualitzada i/o grupal per tal de resoldre possibles dubtes, consultes i altres qüestions relacionades amb l’assignatura. La tutoria podrà ser presencial i/o virtual. A principis de curs s’informarà l’estudiantat sobre com es portarà a terme aquesta atenció personalitzada (horaris, si serà presencial, per correu electrònic, Moodle...).

Els estudiants poden organitzar sessions de tutoria amb l'instructor per tractar qüestions relacionades amb la classe. La notificació prèvia per correu electrònic és indispensable per organitzar correctament les sessions de tutoria. A més, hi haurà temps a classe perquè els estudiants puguin fer preguntes i demanar més explicacions.


Avaluació
Methodologies Competences Description Weight        
Treballs
A6
Hi haurà dos treballs escrits.
Tasca escrita 1: explicació de la identitat híbrida. 30%
Tasca escrita 2: qüestions de situació. 30%
60
Proves mixtes
A6
Examen final: l'examen es realitzarà l'últim dia de les classes i consistirà en preguntes de resposta múltiple, de correspondència i de resposta llarga basades en el contingut tractat a classe. 40
Others  
 
Other comments and second exam session

Si l'evolució de la situació sanitària requereix reduir la presencialitat, s'adaptarà l'avaluació perquè es pugui dur a terme d'acord amb les directrius que estableixin els organismes pertinents. Qualsevol modificació s'informarà mitjançant el fòrum de notícies del Campus Virtual (Moodle).

El segon examen de convocatòria serà un examen que representarà el 100% de la nota.


Fonts d'informació

Bàsica Nicoladis, E., & Montanari, S. (Eds.), Bilingualism across the lifespan: Factors moderating language proficiency., , 2018
Berk, L. E, Child Development., Seventh, 2006
Paradis, J. & Crago, M. B., ual Language Development & Disorders: A Handbook on Bilingualism & Second Language Learning., Second, 2011

Complementària

Recomanacions


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.