DATOS IDENTIFICATIVOS 2021_22
Asignatura (*) TENDÈNCIES EN COMUNICACIÓ I DIRECCIÓ ESTRATÈGICA Código 12885111
Titulación
Comunicació Estratègica (2020)
Ciclo 2n
Descriptores Cr.totales Tipo Curso Periodo
3 Obligatòria Primer 2Q
Impartición
Departamento Estudis de Comunicació
Coordinador/a
LAHOZ AVENDAÑO, RICARD
Correo-e ricard.lahoz@urv.cat
Profesores/as
LAHOZ AVENDAÑO, RICARD
Web
Descripción general e información relevante

Aquesta assignatura s’impartirà amb la màxima presencialitat que permetin les indicacions de les autoritats sanitàries. En començar el curs, el calendari amb totes les activitats docents previstes (amb horaris i espais)  estarà disponible al Campus Virtual (Moodle) de l’assignatura


Competències
Tipo A Código Competencias Específicas
 A4 Desenvolupar i gestionar estratègies de comunicació efectives, eficaces i correctes per a diversitat d'organitzacions, així com dominar els principals conceptes per planificar-les en equips multidisciplinaris.
Tipo B Código Competencias Transversales
 CT2 Desenvolupar habilitats per gestionar la carrera professional.
 CT3 Aplicar els principis ètics i de responsabilitat social com a ciutadà o ciutadana i com a professional
Tipo C Código Competencias Nucleares

Resultats d'aprenentage
Tipo A Código Resultados de aprendizaje
 A4 Conèixer les últimes tendències de planificació i gestió de la comunicació estratègica en equips complexos.
Tipo B Código Resultados de aprendizaje
 CT2 Aprofundir en l’autoconeixement professional.
Desenvolupar l’actitud professional.
Analitzar l’entorn professional propi de l’especialitat.
Dissenyar itineraris professionals específics.
 CT3 Incorporar la perspectiva de gènere en la seva activitat com a estudiant.
Analitzar els principals problemes ambientals des de la perspectiva del seu àmbit de coneixement en la seva activitat com a estudiant o professional.
Argumentar basant-se en valors socials i formular propostes compromeses en la millora de la comunitat.
Aplicar els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement des d’un compromís personal i professional.
Tipo C Código Resultados de aprendizaje

Continguts
tema Subtema
Tema 1. Conferència experta 1.
Tema 2. Conferència experta 2.
Tema 3. Conferència experta 3.
Tema 4. Conferència experta 4.
Tema 5. Conferència experta 5.
Tema 6. Conferència experta 6.

Planificació
Metodologías  ::  Pruebas
  Competencias (*) Horas en clase
Horas fuera de clase
(**) Horas totales
Activitats Introductòries
2 0 2
Sessió Magistral
A4
10 40 50
Seminaris
A4
CT2
CT3
5 9 14
Treballs
A4
CT3
2 2 4
Pràctiques de camp/sortides
CT3
4 0 4
Atenció personalitzada
1 0 1
 
 
(*) En el caso de docencia no presencial, serán las horas de trabajo con soporte virtual del profesor.
(**) Los datos que aparecen en la tabla de planificación son de carácter orientativo, considerando la heterogeneidad de los alumnos

Metodologies
Metodologías
  descripción
Activitats Introductòries Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels estudiants i presentació de l’assignatura.
Sessió Magistral Exposició dels continguts de l'assignatura.
Seminaris Treball en profunditat d'un tema (monogràfic). Ampliació i relació dels continguts donats a les sessions magistrals amb el quefer professional.
Treballs Exercicis que realitza l'estudiant a partir de material i referències facilitades pel professorat. Aquesta activitat té un abast i extensió superior que la resolució de problemes.
Pràctiques de camp/sortides Realització de visites, estades de formació en empreses, institucions del sector, realització de treballs fora de l’aula (recull dades, observacions) que l’estudiant analitza críticament.
Atenció personalitzada Temps que cada professor té reservat per atendre i resoldre dubtes als estudiants. Aquesta atenció pot fer-se presencialment, a través del fòrum de dubtes de l’assignatura i/o webconferència.

Atenció personalitzada
descripción

Durant el curs 2021-22 s’atendrà a l’alumnat en tutoria individualitzada i/o grupal per tal de resoldre possibles dubtes, consultes i altres qüestions relacionades amb l’assignatura. La tutoria podrà ser presencial i/o virtual. A principis de curs s’informarà l’estudiantat sobre com es portarà a terme aquesta atenció personalitzada (horaris, si serà presencial, per correu electrònic, Moodle...).


Avaluació
Metodologías Competencias descripción Peso        
Treballs
A4
CT3
Entrega de treballs sobre el contingut dels seminaris i les visites programades a l'assignatura 90%
Pràctiques de camp/sortides
CT3
Assistència i participación activa a les practiques de camp i les sortides. 10%
Otros  

-

 
Otros comentarios y segunda convocatoria

-Treball compensatori per no assistència a seminaris i visites a pactar amb la tutora

Si l'evolució de la situació sanitària requereix reduir la presencialitat, s'adaptarà l'avaluació perquè es pugui dur a terme d'acord amb les directrius que estableixin els organismes pertinents. Qualsevol modificació s'informarà mitjançant el fòrum de notícies del Campus Virtual (Moodle).


Fonts d'informació

Bàsica

Complementària

Recomanacions


(*)La Guía docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la URV. Este documento es público y no es modificable, excepto en casos excepcionales revisados por el órgano competente o debidamente revisado de acuerdo la normativa vigente.