Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A2 |
Desenvolupar habilitats professionals (lideratge, negociació, comunicació, etc.) que capacitin l'estudiant per a l'exercici de tasques de coordinació d'equips en empreses, institucions i organitzacions de caràcter públic o sense ànim de lucre que operen en l'àmbit internacional. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A2 |
Desenvolupar les capacitats en llengua anglesa d'expressar-se oralment i per escrit, així com millorar les habilitats de comprensió auditiva i de lectura, per ser competent en un entorn professional.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
Introducció a l’anglès per a negocis |
Office Jargon i idiomes en anglès de negocis
Parcel·les efectives d’elevació i presentacions comercials
Proves / quadrants de personalitat empresarial: per què les empreses dels països de parla anglesa les utilitzen i com s’entenen? |
Sol · licitar una feina |
Com crear un CV eficaç en un format britànic en comparació amb un format americà.
Com escriure una carta de presentació adequada que cridi l’atenció
L’entrevista de treball situacional i altres estils d’entrevista
Vocabulari relacionat |
Viatge de negocis |
Emplenant formularis de despeses de viatge i altres formularis relacionats.
Preparació per a un viatge de negocis.
Conferències empresarials, fires i sopars
Gestió de reserves telefòniques i converses telefòniques
|
Negociacions de contractes |
Com llegir els contractes comercials i els Termes i condicions (T&C): formats senzills
Comunicació escrita que inclou correus electrònics d’empresa, sol·licituds de reunions i notificacions
|
El cicle de vendes |
Com realitzar una anàlisi adequada de les necessitats i navegar pel cicle de vendes
Redacció d’un contracte de venda
Simulant una reunió de vendes
Presentacions de vendes i presentacions empresarials
|
Propostes empresarials |
Redacció d’empreses i creació d’una proposta comercial, incloses les directrius per a una redacció eficaç |
Àrees específiques de negoci |
Finances, publicitat i màrqueting, relacions públiques, digitalització
Vocabulari relacionat amb els negocis |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Sessió Magistral |
|
19 |
26 |
45 |
Presentacions / exposicions |
|
3 |
8 |
11 |
Treballs |
|
1 |
9 |
10 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
0 |
1 |
|
Proves mixtes |
|
1 |
6 |
7 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Presentació del curs, presentacions personals mitjançant ascensors i avaluacions de personalitat empresarial. |
Sessió Magistral |
Cada conferència introduirà i discutirà vocabulari relacionat i idiomes en anglès o argot empresarial relacionats amb el tema de la classe. Les classes seran interactives i inclouran activitats centrades en el professor i en l’alumne, com ara treballs en grup i debat en grup. |
Presentacions / exposicions |
Els estudiants hauran de realitzar una presentació de vendes davant de la classe. A més, els estudiants participaran en activitats de joc de rol quan discutiran la comunicació telefònica, l’entrevista de treball i la reunió de vendes. |
Treballs |
Hi haurà tres tasques escrites.
Tasca escrita 1: creeu una sol·licitud de feina, que inclogui el següent: un currículum a l’estil americà, un currículum Europass, un perfil de LinkedIn i una carta de presentació.
Tasca escrita 2: empleneu els següents formularis empresarials: un formulari de despeses de viatge, un formulari de sol·licitud d’aturada, un formulari de bitllet informàtic i un formulari de despeses mensuals.
Tasca escrita 3: una proposta empresarial bàsica
|
Atenció personalitzada |
L'estudiant pot discutir problemes relacionats amb la classe amb l'instructor durant les hores d'oficina |
Descripció |
Els estudiants poden concertar sessions de tutoria amb el professor/a per debatre problemes relacionats amb els continguts. La notificació prèvia per correu electrònic és indispensable pel funcionament correcte de les sessions de tutoria |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Presentacions / exposicions |
|
Els estudiants hauran de fer treballs en grup i exposar-los davant de la classe. |
20% |
Treballs |
|
Hi haurà tres tasques escrites.
Tasca escrita 1: creeu una sol·licitud de feina, que inclogui el següent: un currículum a l’estil americà, un currículum Europass, un perfil de LinkedIn i una carta de presentació.
Tasca escrita 2: empleneu els següents formularis empresarials: un formulari de despeses de viatge, un formulari de sol·licitud d’aturada, un formulari de bitllet informàtic i un formulari de despeses mensuals.
Tasca escrita 3: una proposta empresarial bàsica |
60% |
Proves mixtes |
|
L'examen es realitzarà l'últim dia de classes i consistirà en preguntes de resposta múltiple, d'opció múltiple i de resposta llarga basades en el contingut tractat a classe. |
20% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
En la segona convocatòria, els estudiants tindran un únic examen que valdrà el 100% de la nota. |
Bàsica |
, Oxford Dictionary of Business English, Tuck, Allene, Oxford University Press, 1993
, Longman Business English Dictionary, Murphy, Michael; Mascull, Bill, Pearson Education Limited, 2000
Bellows, S., Personalities, , 2016
• Latham, G.P., Saari, L. M., Pursell, E. D., & Campion, M. A., The situational interview, The Journal of Applied Psychology, 65(4), 1980
• Lusk, L & Wordon, S., 333 Idioms and Phrases for Business Including 3 Examples for Each., , 2014
• Young, T. & Holland, J.R.,, Rethinking the Sales Cycle: How Superior Sellers Embrace the Buying Cycle to Achieve a Sustainable and Competitive Advantage. McGraw-Hill Education., 2009,
|
|
Complementària |
|
· Europass CV: https://europa.eu/europass/en/create-europass-cv · LinkedIn: https://linkedin.com · DISC Assessment, Truit Personality Test: https://www.truity.com/test/disc-personality-test |
Assignatures que es recomana cursar simultàniament |
COMUNICACIÓ I GESTIÓ INTERCULTURAL/16675105 | TÈCNIQUES DE NEGOCIACIÓ/16675106 | LIDERATGE I PRESA DE DECISIONS/16675108 |
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|