DADES IDENTIFICATIVES 2021_22
Assignatura (*) ANGLÈS PER A NEGOCIS Codi 16675201
Ensenyament
Mercats Internacionals (2016)
Cicle 2n
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
3 Optativa 2Q
Llengua d'impartició
Anglès
Prerequisits
Departament Estudis Anglesos i Alemanys
Coordinador/a
MANEGRE , MARNI LYNNE
Adreça electrònica marnilynne.manegre@urv.cat
Professors/es
MANEGRE , MARNI LYNNE
Web
Descripció general i informació rellevant

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
 A2 Desenvolupar habilitats professionals (lideratge, negociació, comunicació, etc.) que capacitin l'estudiant per a l'exercici de tasques de coordinació d'equips en empreses, institucions i organitzacions de caràcter públic o sense ànim de lucre que operen en l'àmbit internacional.
Tipus B Codi Competències Transversals
Tipus C Codi Competències Nuclears

Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A2 Desenvolupar les capacitats en llengua anglesa d'expressar-se oralment i per escrit, així com millorar les habilitats de comprensió auditiva i de lectura, per ser competent en un entorn professional.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge

Continguts
Tema Subtema
Introducció a l’anglès per a negocis Office Jargon i idiomes en anglès de negocis
Parcel·les efectives d’elevació i presentacions comercials
Proves / quadrants de personalitat empresarial: per què les empreses dels països de parla anglesa les utilitzen i com s’entenen?
Sol · licitar una feina Com crear un CV eficaç en un format britànic en comparació amb un format americà.
Com escriure una carta de presentació adequada que cridi l’atenció
L’entrevista de treball situacional i altres estils d’entrevista
Vocabulari relacionat
Viatge de negocis Emplenant formularis de despeses de viatge i altres formularis relacionats.
Preparació per a un viatge de negocis.
Conferències empresarials, fires i sopars
Gestió de reserves telefòniques i converses telefòniques
Negociacions de contractes Com llegir els contractes comercials i els Termes i condicions (T&C): formats senzills
Comunicació escrita que inclou correus electrònics d’empresa, sol·licituds de reunions i notificacions
El cicle de vendes Com realitzar una anàlisi adequada de les necessitats i navegar pel cicle de vendes
Redacció d’un contracte de venda
Simulant una reunió de vendes
Presentacions de vendes i presentacions empresarials
Propostes empresarials Redacció d’empreses i creació d’una proposta comercial, incloses les directrius per a una redacció eficaç
Àrees específiques de negoci Finances, publicitat i màrqueting, relacions públiques, digitalització
Vocabulari relacionat amb els negocis

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe
Hores fora de classe
(**) Hores totals
Activitats Introductòries
1 0 1
Sessió Magistral
A2
19 26 45
Presentacions / exposicions
A2
3 8 11
Treballs
A2
1 9 10
Atenció personalitzada
1 0 1
 
Proves mixtes
A2
1 6 7
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Presentació del curs, presentacions personals mitjançant ascensors i avaluacions de personalitat empresarial.
Sessió Magistral Cada conferència introduirà i discutirà vocabulari relacionat i idiomes en anglès o argot empresarial relacionats amb el tema de la classe. Les classes seran interactives i inclouran activitats centrades en el professor i en l’alumne, com ara treballs en grup i debat en grup.
Presentacions / exposicions Els estudiants hauran de realitzar una presentació de vendes davant de la classe. A més, els estudiants participaran en activitats de joc de rol quan discutiran la comunicació telefònica, l’entrevista de treball i la reunió de vendes.
Treballs Hi haurà tres tasques escrites.
Tasca escrita 1: creeu una sol·licitud de feina, que inclogui el següent: un currículum a l’estil americà, un currículum Europass, un perfil de LinkedIn i una carta de presentació.
Tasca escrita 2: empleneu els següents formularis empresarials: un formulari de despeses de viatge, un formulari de sol·licitud d’aturada, un formulari de bitllet informàtic i un formulari de despeses mensuals.
Tasca escrita 3: una proposta empresarial bàsica
Atenció personalitzada L'estudiant pot discutir problemes relacionats amb la classe amb l'instructor durant les hores d'oficina

Atenció personalitzada
Descripció
Els estudiants poden concertar sessions de tutoria amb el professor/a per debatre problemes relacionats amb els continguts. La notificació prèvia per correu electrònic és indispensable pel funcionament correcte de les sessions de tutoria

Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Presentacions / exposicions
A2
Els estudiants hauran de fer treballs en grup i exposar-los davant de la classe. 20%
Treballs
A2
Hi haurà tres tasques escrites.
Tasca escrita 1: creeu una sol·licitud de feina, que inclogui el següent: un currículum a l’estil americà, un currículum Europass, un perfil de LinkedIn i una carta de presentació.
Tasca escrita 2: empleneu els següents formularis empresarials: un formulari de despeses de viatge, un formulari de sol·licitud d’aturada, un formulari de bitllet informàtic i un formulari de despeses mensuals.
Tasca escrita 3: una proposta empresarial bàsica
60%
Proves mixtes
A2
L'examen es realitzarà l'últim dia de classes i consistirà en preguntes de resposta múltiple, d'opció múltiple i de resposta llarga basades en el contingut tractat a classe. 20%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

En la segona convocatòria, els estudiants tindran un únic examen que valdrà el 100% de la nota.


Fonts d'informació

Bàsica , Oxford Dictionary of Business English, Tuck, Allene, Oxford University Press, 1993
, Longman Business English Dictionary, Murphy, Michael; Mascull, Bill, Pearson Education Limited, 2000
Bellows, S., Personalities, , 2016
• Latham, G.P., Saari, L. M., Pursell, E. D., & Campion, M. A., The situational interview, The Journal of Applied Psychology, 65(4), 1980
• Lusk, L & Wordon, S., 333 Idioms and Phrases for Business Including 3 Examples for Each., , 2014
• Young, T. & Holland, J.R.,, Rethinking the Sales Cycle: How Superior Sellers Embrace the Buying Cycle to Achieve a Sustainable and Competitive Advantage. McGraw-Hill Education., 2009,

Complementària

·        Europass CV: https://europa.eu/europass/en/create-europass-cv

·        LinkedIn: https://linkedin.com

·        DISC Assessment, Truit Personality Test: https://www.truity.com/test/disc-personality-test

Recomanacions

Assignatures que es recomana cursar simultàniament
COMUNICACIÓ I GESTIÓ INTERCULTURAL/16675105
TÈCNIQUES DE NEGOCIACIÓ/16675106
LIDERATGE I PRESA DE DECISIONS/16675108

(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent