Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | IS2 |
Capacitat per valorar les necessitats del client i especificar els requisits de programari per satisfer aquestes necessitats, reconciliant objectius en conflicte mitjançant la recerca de compromisos acceptables dins de les limitacions derivades del cost, del temps, de l'existència de sistemes ja desenvolupats i de les pròpies organitzacions.
|
| IS3 |
Capacitat de donar solució a problemes d'integració en funció de les estratègies, estàndards i tecnologies disponibles.
|
| IS6 |
Capacitat per dissenyar solucions apropiades en un o més dominis d'aplicació utilitzant mètodes de l'enginyeria de programari que integrin aspectes ètics, socials, legals i econòmics.
|
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | CT5 |
Comunicar informació de manera clara i precisa a audiències diverses. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| IS2 |
Dissenya i utilitza els serveis de directori.
Coneix les tecnologies que permeten el treball remot.
Comprèn i distingeix els elements dels diferents sistemes de gestió d’una organització.
Implementa tecnologies per a sistemes en entorns específics.
Dissenya una infraestructura de xarxa adient a les necessitats de gestió documental.
Dissenya un sistema de comunicacions intra i inter organització.
| | IS3 |
Coneix les tecnologies que permeten el treball remot.
Comprèn i distingeix els elements dels diferents sistemes de gestió d’una organització.
Implementa tecnologies per a sistemes en entorns específics.
Dissenya un sistema de comunicacions intra i inter organització.
| | IS6 |
Aplica la legislació vigent als sistemes de gestió.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| CT5 |
Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques
Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada
Elabora un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu
Utilitza els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral
Construeix un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada
Produeix un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactua de manera efectiva amb l’auditori
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
1. Sistemes de documentació, comunicació i emmagatzematge |
1.1 Elements i estructura de xarxa
1.2 Sistemes de comunicacions
1.3 Serveis de directori
1.4 Serveis de treball remot
|
2. Sistemes de gestió |
2.1 Legislació
2.2 Implantació del marc legal
2.3 Gestió d’estratègia
2.4 Gestió de comunitat
2.5 Gestió de posicionament i màrqueting
2.6 Gestió de recursos
2.7 Gestió financera
|
3. Sistemes en entorns específics |
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
2 |
3 |
Sessió Magistral |
|
11 |
37 |
48 |
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques |
|
20 |
35 |
55 |
Presentacions / exposicions |
|
10 |
31 |
41 |
Atenció personalitzada |
|
3 |
0 |
3 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Es presenta l'assignatura en el seu context. Es motiven els objectius bàsics de l'assignatura i se n'explica el funcionament |
Sessió Magistral |
Es descriuen els diversos continguts de l'assignatura, tot intentant promoure la interacció de l'alumnat. |
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques |
S'estudien des d'un punt de vista pràctic al laboratori (o de forma virtual des de casa) els continguts presentats a les classe magistrals. |
Presentacions / exposicions |
Els alumnes enregistren una exposició sobre temes d'actualitat relacionats amb els continguts de l'assignatura. |
Atenció personalitzada |
|
Descripció |
El professor dona suport personalitzat als alumnes durant la preparació de les presentacions i els treballs. Tota l'atenció personalitzada es farà mitjançant eines telemàtiques promovent la no presencialitat - MSTeams, email, etc.. |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Sessió Magistral |
|
Examens escrits amb preguntes de resposta curta. Si la situació de la COVID19 ho requereix, els examens es faran de forma no-presencial a través de MSTeams amb supervisió obligatòria per càmera. A més, si es considera convenient, es realitzaran examens orals individuals via Teams. |
60% |
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques |
|
Els alumnes realitzaran un treball on apliquin els coneixements adquirits a l'assignatura de forma pràctica.
L'avaluació inclourà una entrevista persional presencial o via MsTeams. |
30% |
Presentacions / exposicions |
|
Els alumnes presentaran individualment o en grups de 2 algun tema d'actualitat relacionat amb els continguts de l'assignatura. Els alumnes enregistren la presentació i la trameten via Moodle per a ser avaluada (en cas de no poder-se fer de forma presencial). |
10% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
En totes les avaluacions es promourà la no presencialitat si la situació de la COVID19 ho requereix, i quan sigui necessari es validarà l'autoria i la identitat mitjançant entrevistes orals individuals via MsTeams. Sempre que sigui possible l'avaluació de la segona convocatòria es farà de forma personalitzada i a distància mitjançant un examen/entrevista oral a través de MSTeams, que comptarà el 100% de la nota i inclourà preguntes teòriques, pràctiques i d'exposició. |
Bàsica |
, Materials del curs, ,
|
Materials proporcionats a l'aula virtual pel professor. |
Complementària |
|
|
|
Altres comentaris |
Sempre que sigui possible es promoura l'us d'eines telemàtiques per realitzar els exàmens, pràctiques, i classes, si la situació de la COVID19 ho aconsella. |
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|