Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | CT1 |
Desenvolupar l’autonomia suficient per a treballar en projectes d’investigació i col·laboracions científiques o tecnològiques dins el seu àmbit temàtic
|
| CT2 |
Formular valoracions a partir de la gestió i ús eficient de la informació
|
| CT3 |
Resoldre problemes complexos de forma crítica, creativa i innovadora en contextos multidisciplinars.
|
| CT4 |
Treballar en equips multidisciplinars i en contextos
|
| CT5 |
Comunicar idees complexes de manera efectiva a tot tipus d’audiències
|
| CT6 |
Desenvolupar habilitats per gestionar la carrera professional
|
| CT7 |
Aplicar els principis ètics i de responsabilitat social com a ciutadà o ciutadana i com a professional |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| CT1 |
Planifica i desenvolupa de forma autònoma, organitzada i científica el projecte
Genera un document científic en estructura i continguts
Presenta i defensa el treball
| | CT2 |
Domina les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic
Cerca i obté informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement
Organitza la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes
Crea informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta
Utilitza les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement
| | CT3 |
Reconeix la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa
Segueix un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional
Dissenya una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema
Elabora un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada
Avalua el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i ser capaç de trobar limitacions i proposar millores
| | CT4 |
Coneix l’objectiu de l’equip i identifica el seu rol en contextos complexos
Comunica i actua amb altres equips per assolir conjuntament els objectius
Es compromet i afavoreix els canvis i millores necessàries per assolir els objectius de l’equip
Confia en les pròpies capacitats, respecta les diferències i les aprofita en benefici de l’equip
| | CT5 |
Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques
Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes
Produeix un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes
Usa els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral
Construeix un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes
Produeix un discurs persuasiu, consistent i precís, amb capacitat per fer entenedores idees complexes i interactuar de manera efectiva amb l’auditori
| | CT6 |
Aprofundeix en l’autoconeixement professional
Desenvolupa l’actitud professional
Analitza l’entorn professional propi de l’especialitat
Dissenya itineraris professionals específics
| | CT7 |
Incorpora la perspectiva de gènere en la seva activitat com a estudiant.
Analitza els principals problemes ambientals des de la perspectiva del seu àmbit de coneixement en la seva activitat com a estudiant o professional
Argumenta basant-se en valors socials i formula propostes compromeses en la millora de la comunitat
Aplica els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement des d’un compromís personal i professional
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Procediments de selecció i assignació |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
1 |
2 |
Selecció/assignació del lloc de pràctiques externes |
|
1 |
1 |
2 |
Mecanismes de coordinació i seguiment de pràctiques externes |
|
4 |
4 |
8 |
Estada de pràctiques |
|
0 |
130 |
130 |
Memòria |
|
4 |
4 |
8 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
|
Mecanismes de coordinació i seguiment de pràctiques externes |
|
Estada de pràctiques |
|
Memòria |
|
Mecanismes coordinació/seguiment |
Es durà a terme una coordinació interna (per part de la universitat) i una coordinació externa (per part del centre de pràctiques). |
Descripció
|
Es preveuen 4 hores de tutories acadèmiques personalitzades entre cada alumne i el professor responsable de les pràctiques. No obstant això, aquest temps pot ser superior de ser necessari. D'altra banda, també es preveu que el tutor de l'empresa dediqui un mínim de 10 hores personalitzades a atendre els dubtes o necessitats de l'alumne en pràctiques.
A més, el primer dia de classe serà presencial, on s'assignaran les institucions externes de pràctiques als alumnes i explicarà tant la rúbrica d'avaluació, com les normes i formats de la memòria. |
Criteris i procediments d'avaluació |
Es durà a terme una avaluació interna (per part de la universitat), una valoració externa (per part del centre de pràctiques) i una autovaloració (per part de l’estudiant). |
Metodologies |
Competències |
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Estada de pràctiques |
|
El tutor en la empresa elaborarà un breu informe puntuant la qualitat del traball entre 0 y 10. |
35% |
|
Memòria |
|
La memoria explicarà amb detall i seguirà una estructura bàsica que se publicarà convenientement en el Moodle, las activitats realitzades durant les 130 horas de práctiques. |
35% |
|
Altres |
|
Presentació oral de la memoria |
20% |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
El tutor de pràctiques a l'empresa realitzarà un petit informe amb una nota entre 0 i 10 sobre el treball realitzat, i constituirà el 35% de la nota. De la mateixa manera, el tutor acadèmic revisarà i avaluarà la memòria acadèmica d'aquestes pràctiques amb una ponderació del 35% i nota de zero a 10. L'alumne realitzarà una presentació oral de la memòria que valdrà un 20% de la nota final. El seu autoevaluació valdrà un 10% de la nota. |
Bàsica |
|
|
Complementària |
|
|
Assignatures que en continuen el temari |
TREBALL DE FI DE MÀSTER/17695301 |
|
Assignatures que es recomana cursar simultàniament |
LABORATORI D'ELECTRÒNICA DE POTÈNCIA/17695111 | LABORATORI DE SISTEMES ENCASTATS I COMUNICACIONS/17695112 | TREBALL DE FI DE MÀSTER/17695301 |
|
Assignatures que es recomana haver cursat prèviament |
ARQUITECTURA ELÈCTRICA DEL VEHICLE/17695101 | DESENVOLUPAMENT DE SOFTWARE PER A L'AUTOMÒBIL/17695102 | DISSENY DE SISTEMES DIGITALS AMB FPGA/17695103 | EMMAGATZEMATGE I CONVERSIÓ D'ENERGIA/17695105 | GENERACIÓ D'ENERGIA ELÈCTRICA/17695106 | INNOVACIÓ EN TECNOLOGIES INDUSTRIALS/17695110 |
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|