DADES IDENTIFICATIVES 2021_22
Assignatura (*) GESTIÓ D'EMPRESES D'ENOTURISME I EMPRENEDORIA Codi 19635115
Ensenyament
Innovació en Enoturisme (Erasmus Mundus) (2016)
Cicle 2n
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
3 Obligatòria Primer 2Q
Llengua d'impartició
Anglès
Departament Bioquímica i Biotecnologia
Coordinador/a
BELTRAN CASELLAS, GEMMA
Adreça electrònica gemma.beltran@urv.cat
Professors/es
BELTRAN CASELLAS, GEMMA
Web http://http://www.wintour-master.eu/en/what-is-wintour/structure-curriculum/
Descripció general i informació rellevant

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
 A2 Identificar i dominar els requisits per al desenvolupament i la implementació de propostes d’emprenedoria enoturística.
 A3 Aprofundir en el funcionament dels sistemes turístics i adquirir coneixements sobre els principis de desenvolupament, gestió i governança de destinacions enoturístiques des d’una perspectiva sostenible, responsable i competitiva.
 A6 Dominar l’aplicació de les noves tecnologies en el camp de l’enoturisme.
Tipus B Codi Competències Transversals
 CT2 Formular valoracions a partir de la gestió i ús eficient de la informació.
 CT5 Comunicar idees complexes de manera efectiva a tot tipus d’audiències.
 CT6 Desenvolupar habilitats per gestionar la carrera professional. (Carreer development)
Tipus C Codi Competències Nuclears

Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A2 Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden projectar.
 A3 Comprendre els components del territori i la seva diversitat com a context de l'activitat enoturística
Comprendre i demostrar la importància del territori i l'enoturisme en el desenvolupament territorial
Comprendre el funcionament del sistema econòmic/turístic i la seva mesura
Conèixer les principals tècniques per al seguiment i el monitoratge de l'activitat turística
Reconèixer la importància del turisme en el desenvolupament local i regional dels territoris vitivinícoles
Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit de l'especialització escollida.
 A6 Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden projectar.
Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències bàsiques, transversals i específiques.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 CT2 Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic. (Ser digital)
Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement. (Cercar)
Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes. (Organitzar)
Crear informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta. (Crear)
Utilitzar les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement. (Compartir)
 CT5 Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques. (Qualitat)
Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes. (Construcció del discurs)
Produir un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes. (Eficàcia)
Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral. (Comunicació no verbal i ús de la veu)
Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes. (Construcció del discurs)
Produir un discurs persuasiu, consistent i precís, amb capacitat per fer entenedores idees complexes i interactuar de manera efectiva amb l’auditori. (Eficàcia)
 CT6 Aprofundir en l’autoconeixement professional. (Autoconeixement)
Analitzar l’entorn professional propi de l’especialitat. (Entorn)
Dissenyar itineraris professionals específics. (Itineraris)
Desenvolupar l’actitud professional. (Actitud professional)
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge

Continguts
Tema Subtema
Firm management and competitiveness
Spin off and Start Ups
Wine tourism – Promoting a territory
Leadership in wine tourism Operation
Bordeaux Wine Industry

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe
Hores fora de classe
(**) Hores totals
Activitats Introductòries
0 0 0
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària
0 0 0
Seminaris
0 0 0
Pràctiques de camp/sortides
0 0 0
Atenció personalitzada
0 0 0
 
Proves mixtes
0 0 0
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària
Seminaris
Pràctiques de camp/sortides
Atenció personalitzada

Atenció personalitzada
Descripció

Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària 50%
Proves mixtes
Proves mixtes 50%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Fonts d'informació

Bàsica

Complementària

Recomanacions


(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent