Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B1.4 |
Utilitzar informació en llengua estrangera (preferentment anglès) de manera eficaç.
|
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B1.4 |
Interpreta, tradueix i elabora documentació tècnica en un idioma estranger.
Segueix assignatures amb continguts en anglès.
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
UNIT 1: HISTORY OF MECHANICAL ENGINEERING |
1.1 Chronological description: narrative texts.
1.2 Review of verb tenses: ways to express time sequence. Expressing your opinion.
1.3 Genres: Encyclopedias
1.4 Texts: History of Engineering, What is Mechanical Engineering, History of Mechanical Engineering, James Watt and the Steam Engine, The First Mechanical Clocks / Podcasts: What is Mechanical Engineering, Hero of Alexandria, Nikola Tesla.
|
UNIT 2: FLUID MECHANICS |
2.1 Process description. Review of the passive voice. Linking words used in process description.
2.2 Review of prepositions of place and movement. Phrasal Verbs..
2.3 Genres in Engineering: Audience and purpose. The Magazine article
2.4 Texts: Fluid Dynamics, Carburetors, Flow in Pipes, Bernoulli’s principle, What Does a Carburetor Do? Heat Transfer / Podcasts & Videos: Carburetors, Bernoulli's Theorem and Its Applications, Pascal’s Law and the Hydraulic Brake System, Heat Transfer. |
UNIT 3: MATERIALS TECHNOLOGY |
3.1 Physical description.
3.2 Making definitions: relative clauses and relative pronouns. Reduced relative clauses. Defining and Non-defining relative clauses.
3.3 Use ans Structure of Compound Nouns.
3.4 Genres: The Research Article.
3.5 Texts: Smart Materials, Mechanical Properties and Performance of Materials, Nanomaterials /Videos: Smart Materials Demo, A Quick Guide to Smart and Modern Materials, What is Nanotechnology? /Podcast: Nanotechnology
|
UNIT 4: MACHINES AND AUTOMOTIVE ENGINEERING IN A GREENER WORLD
|
4.1 Expressing the function and parts of a device, and how something works. Expressions indicating purpose.
4.2 Expressing the advantages and disadvantages of something. Adjectives and adverbs. Linking words.
4.3 Genres and text layout: headings in texts.
4.4 Texts: AC Generator Components, What is a DC Motor? Wind Power, Alternative Sources of Energy, Advantages and Disadvantages of Battery-powered Motors, Advantages of Owning an Electric Car / Videos: AC Generator, How Electric Motors Work (DC Motors) / Podcast: Early Dynamos, Hybrid Cars.
|
UNIT 5: ROBOTICS AND AUTOMATION |
6.1 Expressions used in classifications. Giving examples.
6.2 Review of modal verbs expressing obligation, probability and deduction.
6.3 Review of conditional sentences to express a hypothesis (types 1, 2, 3).
6.4 Genres: textbooks.
6.5 Texts: Robotics, Types of Robots, Social Robots, The Three Laws of Robotics, Robots: The Future is Now, Miniature Robotics / Podcasts & Videos: Engineering Projects, Biologically-inspired robots.
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
2 |
2 |
4 |
Seminaris |
|
8 |
12 |
20 |
Resolució de problemes, exercicis |
|
8 |
12 |
20 |
Atenció personalitzada |
|
0 |
0 |
0 |
Debats |
|
0 |
7 |
7 |
Lectura de documentació escrita / gràfica elaborada |
|
3 |
10 |
13 |
Atenció personalitzada |
|
0 |
0 |
0 |
|
Proves pràctiques |
|
1 |
4 |
5 |
Proves objectives de tipus test |
|
2 |
4 |
6 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
A començament de curs, l'estudiant haurà de realitzar una prova de nivell online ("online test 1"). |
Seminaris |
Al llarg de diferents seminaris (i/o videos explicativos online), el professor explicarà les característiques principals de l'Anglès Tècnic dins l'àmbit de l'enginyeria mecànica i química. Es posarà especial èmfasi en la millora del nivell de competència lingüística en anglès de l'estudiant, i se li proporcionaran els recursos necessaris per llegir textos de caire tècnic i redactar paràgrafs a on expressin la seva opinió, així com per escoltar i parlar sobre diferents temes de la seva disciplina. |
Resolució de problemes, exercicis |
Al llarg del curs, els estudiants hauran de completar diferents activitats que inclouen la pràctica de les 4 destreçes: reading, writing, listening and speaking. Aquestes activitats proporcionaran la pràctica sobre els aspectes teòrics or gramaticals presentats a classe. |
Atenció personalitzada |
|
Debats |
Els estudiants hauran de veure 2 videos online sobre diferents aspectes de l'enginyeria actual i hauran de penjar les seves contribucions a cada fòrum de debat proposat: 1 contribució serà de forma escrita i una altra contribucio serà de forma oral en video individual. En aquestes contribucions els estudiants expressaran les seves opinions sobre el tema, i també hauran de fer comentaris específics sobre la contribució d'un altre estudiant al debat. |
Lectura de documentació escrita / gràfica elaborada |
Al llarg del curs, els estudiants hauran de llegir diferents tipus de textos tècnics (enciclopèdies, articles de revistes de divulgació, articles de revistes especialitzades, seccions de ciència i tecnologia dels diaris, etc) relacionats amb diferents temes de l'enginyeria i hauran de completar les activitats corresponents. Algunes d'aquestes activitats tractaran la comprensió lectora, el gènere d'un text, el format específic del text, i aspectes gramaticals rellevants dels textos tècnics,. |
Atenció personalitzada |
Durant el curs, els estudiants podràn contactar amb els professors de l'assignatura a través de videoconferècies a Teams durant les hores d'atenció per tal de resoldre dubtes o fer consultes sobre algun aspecte del curs. |
Descripció |
Degut a la situació actual d'emergència sanitària per la COVID-19, durant el curs acadèmic del 2021-22, els estudiants podrán for preguntes o parlar amb els seus professors sobre qüestions relacionades amb l'assignatura de forma individual per videoconferència a través de Teams. A començament de curs, els estudiants rebran informació sobre els horaris d'atenció per aquestes videoconferències. |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Debats |
|
Els estudiants hauran de penjar les seves contribucions a 2 fòrums de debat: 1 de forma escrita i 1 de forma oral en videos individuals. Aquestes contribucions als fòrums tindran un requeriment mínim de paraules i de minuts per tal d'obtenir una valoració positiva. |
20% |
Proves pràctiques |
|
Al llarg del curs es faran 3 tests online, que inclouran activitats de "listening" i "reading comprehension" amb preguntes relacionades amb les destreçes en les que l'estudiant haurà de plasmar de manera pràctica els coneixements teòrics i pràctics de les l'assignatura. La nota final serà la mitja dels 3 tests online, sempre i quan s'aprovin 2 dels tests.
|
20 % |
Proves objectives de tipus test |
|
Al llarg del curs es faran 3 tests online, que inclouran preguntes tancades amb diferents alternatives de resposta ("multiple choice", "cloze", "True/False" etc.) sobre aspectes gramaticals estudiats al llarg del curs. La nota final serà la mitja dels 3 tests online, sempre i quan s'aprovin 2 dels tests. |
50 % |
Altres |
|
La participació activa a l'aula (presencial i/o virtual) serà essencial pr obtenir una valoració positiva. |
10% |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Durant els exàmens (online tests): els estudiants hauran d'estar conectacts a Teams. Si un estudiant no està a Teams mentre fa els tests online o bé no s'identifica correctament segons les instruccions donades, el seu test es declararà INVÀLID. AVALUACIÓ CONTINUA: - 3 tests online a Moodle i a través de Teams al llarg del curs que inclouran el següent: a) Proves objectives tipus test = 50 % de la nota final. b) Prova pràctica (sobre destreses) = 20 % de la nota final. - La participació a 2 fòrums de debat online (1 contribució escrita i una altra oral en forma de video): 20 % de la nota final. - L'Assistència i Participació activa a l'aula (presencial i/o virtual) al llarg del curs: 10 % de la nota final. Per tal de poder fer la nota mitja, caldrà obtenir un 5 com a mínim en 2 dels 3 tests online (proves objectives de tipus test i proves practiques, que es faran conjuntament). Caldrà haver participat a un dels fòrums de debat com a mínim per obtenir una valoració positiva. Es recomana l'assistència a classe. 2ª CONVOCATÒRIA: En el cas que l'estudiant no superi l'avaluació continuada de l'assignatura en la primera convocatòria, la segona convocatòria correspondrà a una única prova d'avaluació (un test que inclourà proves pràctiques i proves de tipus test sobre el temari del curs) per determinar la qualificació final de l'assignatura. - 1 única prova d'avaluació = 100 % de la nota final. |
Bàsica |
Carmen Rueda, Workbook of English for Mechanical Engineering., Departament d’Estudis Anglesos i Alemanys. URV., 2022
Marian Dunn, David Howey and Amanda Ilic with Nicholas Regan, English for Mechanical Engineering in Higher Education Studies, Garnet Education, 2010
Glendinning, Eric and Norman Glendinning , Oxford English for Electrical and Mechanical Engineering, Oxford University Press, 1995
Mark Ibbotson , Cambridge English for Engineering, Cambridge University Press , 2008
Mark Ibbotson , Professional English in Use Engineering With Answers: Technical English for Professionals, Cambridge University Press (1ª edición) , 2009
Ivor Williams, English for Science and Engineering. (Professional English). , Heinle ELT., 2008
Meenakshi Raman and Sangeeta Sharma, Technical Communication: English Skills for Engineers, Oxford University Press, USA (2ª edición) , 2011
|
El material que utilitzarem per seguir el curs i que es podrà descarregar de Moodle serà: -
Carmen
Rueda. Workbook of English for Mechanical Engineering. Course handbook. Departament
d’Estudis Anglesos i Alemanys. URV.
2022. |
Complementària |
Nick Brieger and Alison Pohl , Technical English - Vocabulary and Grammar, Heinle ELT, 2008
Tony Atkins and Marcel Escudler, A Dictionary of Mechanical Engineering (paperback), Oxford University Press, USA (2ª edición) , 2013
G.H.F. Nayler, Dictionary of Mechanical Engineering [Paperback], Jaico Publishing House; 4th revised edition, 2006
Jonathan Wickert, An Introduction to Mechanical Engineering [Paperback], CL-Engineering, 2 edition, 2005
|
|
|
Altres comentaris |
Academic Plagiarism:
You must do your own work throughout the course. If it is determined that you have plagiarized a task from the Internet or from another student, you will receive a zero for the assignment. If you do it again, you will fail the whole course. |
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|