Tipo A
|
Código |
Competencias Específicas |
Tipo B
|
Código |
Competencias Transversales | | B1.1 |
Comunicar idees complexes de manera efectiva a tot tipus d’audiències. |
| B4.1 |
Posseir les habilitats de l'aprenentatge autònom per mantenir i millorar les competències pròpies de la titulació que permetin el desenvolupament continu. |
| B5.1 |
Desenvolupar l'autonomia suficient per treballar en projectes d'investigació i col·laboracions (científiques, tecnològiques o culturals), dins l'àmbit temàtic |
| B5.3 |
Aplicar tecnologies noves i avançades i altres progressos rellevants, amb iniciativa i esperit emprenedor, gestionar i utilitzar la informació de manera eficient. |
| B6.1 |
Aplicar els principis ètics i de responsabilitat social com a ciutadà o ciutadana i com a professional |
Tipo C
|
Código |
Competencias Nucleares |
Tipo A
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
Tipo B
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
| B1.1 |
Sap crear i desenvolupar estratègies de comunicació que siguin eficaços, correctes i atractives per a empreses de base tecnològica, així com dominar els conceptes i tècniques de planificació estratègica de comunicació en entorns canviants.
| | B4.1 |
Resol problemes complexos en contextos multidisciplinaris relacionats amb la comunicació estratègica.
| | B5.1 |
Desenvolupa treballs d'investigació, anàlisi i planificació de comunicació d'un alt nivell d'exigència dominant el llenguatge, els processos i la metodologia que s'utilitza per a l'elaboració de projectes científics.
| | B5.3 |
Utilitza de manera avançada les tecnologies de la informació i la comunicació.
| | B6.1 |
Es compromet amb l'ètica i la responsabilitat social.
|
Tipo C
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
tema |
Subtema |
1. La comunicació com a actiu per gestionar la reputació d'una empresa tecnològica
|
a. Concepte de comunicació i públics |
2. Comunicació general davant els diferents públics. De la comunicació interna a l'externa |
a. Comunicació interna
b. Comunicació amb els periodistes i mitjans de comunicació
c. Comunicació amb el consumidor
d. La comunicació digital
|
3. Tècniques de negociació avançades i la comunicació internacional |
a. Habilitats de comunicació orals
b. La cultura internacional |
4. La comunicació de crisi i de risc en una empresa innovadora |
|
Metodologías :: Pruebas |
|
Competencias |
(*) Horas en clase
|
Horas fuera de clase
|
(**) Horas totales |
Activitats Introductòries |
|
2 |
0 |
2 |
Sessió Magistral |
|
10 |
12 |
22 |
Presentacions / exposicions |
|
4 |
8 |
12 |
Supòsits pràctics/ estudi de casos |
|
11 |
23 |
34 |
Activitats d’auto seguiment |
|
2 |
2 |
4 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
0 |
1 |
|
|
(*) En el caso de docencia no presencial, serán las horas de trabajo con soporte virtual del profesor. (**) Los datos que aparecen en la tabla de planificación son de carácter orientativo, considerando la heterogeneidad de los alumnos |
Metodologías
|
descripción |
Activitats Introductòries |
A la primera sessió de l’assignatura s’explicarà el funcionament i avaluació de la mateixa, així com els seus continguts |
Sessió Magistral |
En aquestes sessions es desenvoluparà el contingut teòric del curs |
Presentacions / exposicions |
En aquestes sessions, els estudiants exposaran els seus supòsits pràctics de forma individual i/o en grup |
Supòsits pràctics/ estudi de casos |
Plantejament d’una situació (real o simulada) en la que ha de treballar l’estudiant per donar una solució argumentada al tema, resoldre una sèrie de preguntes concretes o realitzar una reflexió global. |
Activitats d’auto seguiment |
Activitats individuals que demostren el seguiment i participació de l'estudiant a les sessions magistrals |
Atenció personalitzada |
Resolució de dubtes i consultes a petició de l’estudiant |
descripción |
S'atendrà a l'alumnat en tutoria individualitzada i / o grupal per resoldre possibles dubtes, consultes i altres qüestions relacionades amb l'assignatura. La tutoria serà virtual. A principis de curs s’informarà a l’estudiant sobre com es durà a terme aquesta atenció personalitzada (horaris, per correu electrònic, Moodle ...). |
Metodologías |
Competencias
|
descripción |
Peso |
|
|
|
|
Presentacions / exposicions |
|
Exposició oral per part dels estudiants sobre un tema concret. |
20% |
Supòsits pràctics/ estudi de casos |
|
Plantejament d’una situació (real o simulada) en la que ha de treballar l’estudiant per donar una solució argumentada al tema, resoldre una sèrie de preguntes concretes o realitzar una reflexió global. |
60% |
Activitats d’auto seguiment |
|
Activitats individuals que demostren el seguiment i participació de l'estudiant a les sessions magistrals. |
20% |
Otros |
|
|
|
|
Otros comentarios y segunda convocatoria |
L'alumnat que no superi l'assignatura en primera convocatòria tindrà dret a presentar en segona convocatòria les pràctiques suspeses o no presentades. La nota màxima de les pràctiques presentades en segona convocatòria serà de 7. Les activitats d'autoseguiment queden excloses de la segona convocatòria. AVALUACIÓ DOCÈNCIA EN LÍNIA CURS 2021-22 Aquest curs acadèmic l'avaluació serà mitjançant proves online. |
Bàsica |
Smith, R.D., Strategic planning for public relations, 2013, Routledge
Singleton, A., The PR Masterclass: How to develop a public relations strategy that works!, 2014, Wiley
Solis, B. and Breakenridge, D., Putting the public back in public relations. How social media is reinventing the aging business of PR., 2009, Pearson education
Theaker, A., The public relations handbook., 2016, Routledge
Martín de Castro, G. and González-Masip, J., Knowledge Management for Corporate Social Responsibility, 2021, IGI Global
Lund, K., Conversation marketing : how to be relevant and engage your customer by speaking human, 2018, Career Press
Blount, J., Inked : the ultimate guide to powerful closing and sales negotiation tactics that unlock yes and seal the deal, 2020, Wiley
Olvera Lobo, M.D. (ed)., Innovative perspectives on corporate communication in the global world, 2021, IGI Global
|
. |
Complementària |
|
. |
(*)La Guía docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la URV. Este documento es público y no es modificable, excepto en casos excepcionales revisados por el órgano competente o debidamente revisado de acuerdo la normativa vigente. |
|