Type A
|
Code |
Competences Specific | | A16 |
Aptitud per concebre, calcular, dissenyar, integrar en edificis i conjunts urbans sistemes de divisió interior, fusteria, escales i altres obra acabada |
| A17 |
Aptitud per concebre, calcular, dissenyar, integrar en edificis i conjunts urbans sistemes de tancament, coberta i altres obra gruixuda |
| A21 |
Aptitud per aplicar les normes tècniques i constructives. |
| A33 |
Coneixement adequat dels sistemes constructius convencionals i la seva patologia. |
| A35 |
Coneixement adequat dels sistemes constructius industrialitzats. |
Type B
|
Code |
Competences Transversal |
Type C
|
Code |
Competences Nuclear |
Type A
|
Code |
Learning outcomes |
| A16 |
Coneixement aplicat al projecte d'execució dels detalls constructius.
| | A17 |
Coneixement aplicat al projecte d'execució dels detalls constructius.
| | A21 |
Coneixement aplicat de les normes tècniques i constructives
| | A33 |
Coneixement dels sistemes constructius convencionals i industrialitzats i les seves patologies.
| | A35 |
Coneixement aplicat al projecte d'execució dels detalls constructius.
|
Type B
|
Code |
Learning outcomes |
Type C
|
Code |
Learning outcomes |
Topic |
Sub-topic |
Tema 1 - Introducció i repàs.
Tema 2 - La Coberta. Coberta inclinada.
Tema 3 - La Coberta. Coberta plana.
Tema 4 - La Façana. Convencional i multicapa.
Tema 5 - La Façana. Façana ventilada i Fusteries
Tema 6 - Particions interiors verticals. Envans.
Tema 7 - Particions interiors horitzontals. Sostres.
Tema 8 - La trobada amb el terreny. Els Fonaments.
Tema 9 - Els Revestiments.
Tema 10 - Les Juntes. Punts de trobada.
|
|
Methodologies :: Tests |
|
Competences |
(*) Class hours
|
Hours outside the classroom
|
(**) Total hours |
Activitats Introductòries |
|
2 |
0 |
2 |
Sessió Magistral |
|
28 |
20 |
48 |
Taller (arquitectura) |
|
8 |
0 |
8 |
Treballs |
|
4 |
28 |
32 |
Atenció personalitzada |
|
4 |
0 |
4 |
|
Proves mixtes |
|
6 |
0 |
6 |
|
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher. (**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies
|
Description |
Activitats Introductòries |
Presentació de l'assignatura |
Sessió Magistral |
Exposició teòrica dels blocs temàtics |
Taller (arquitectura) |
Correcció i seguiment dels treballs de curs a classe |
Treballs |
Treballs de curs |
Atenció personalitzada |
Atenció personalitzada |
Description |
Atenció i resolució de dubtes als estudiants
Horari d'Atenció a l'alumnat: Dimarts 13 a 14h (després de classe)
Contactar per e-mail:
ramonantonio.fite@urv.cat
orland.marti@urv.cat |
Methodologies |
Competences
|
Description |
Weight |
|
|
|
|
Treballs |
|
Treballs de curs:
- Treball 1 (5%)
- Treball 2 (25%) |
30% |
Proves mixtes |
|
Examen 1 (30%)
Examen 2 (40%)
|
70% |
Others |
|
|
|
|
Other comments and second exam session |
- Si al segon examen de curs no s'arriba a la nota mínima de 4, no es farà mitja amb la resta de proves i l'assignatura quedarà suspesa en primera convocatòria. - La segona convocatòria s'avaluarà mitjançant examen tipus prova mixta de tota la matèria de curs. |
Bàsica |
Paricio, Ignacio, La construcció de l’arquitectura. Vols. 1, 2 i 3, ITEC, 1985
|
. |
Complementària |
Andrea Deplazes (ETH), Construir la arquitectura. Del material en bruto al edificio (un manual), Gustavo Gili, 2010
Rem Koolhaas / Harvard Graduate School of Design, Elements of Architecture, Marsilio / Biennale di Venezia, 2014
González Moreno-Navarro, José Luis; Casals Balagué, Albert; Falcones de Sierra, Alejandro, Les Claus per a construir l'arquitectura (3 volums), Gustavo Gili, 1997
, Diccionari Visual de la Construcció, DPTOP, Generalitat de Catalunya, 2000
Fullana Llompart, Miquel, 'Diccionari de l'art dels oficis i de la construcció, Moll, 1995
|
|
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |
|