DADES IDENTIFICATIVES 2022_23
Assignatura (*) CONEIXEMENT I ÚS DE LA LLENGUA ESTRANGERA II Codi 11234216
Ensenyament
Grau en Educació Primària (2009)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
6 Optativa 1Q
Llengua d'impartició
Anglès
Departament Estudis Anglesos i Alemanys
Coordinador/a
GASCON MAS, DAVID
Adreça electrònica david.gascon@urv.cat
Professors/es
GASCON MAS, DAVID
Web
Descripció general i informació rellevant <div>This subject will continue with the task started the previous year. We will try to work on practicing the language (with a clear emphasis to the oral part). We will continue using Task-Based Learning and we will continue using content related to the teaching and learning of English. Thus, the subject will continue having a dual focus: firstly and most important, the language; secondly: getting deeper into content related to the teaching and language of English and its jargon. </div><div><b>An overall 6 or higher must be achieved in the exam to pass this subject.</b> (You will receive a separate score for each exam and the average grade must be a 6 or higher)</div><div><b>It is highly advisable to have passed CIULE I to enrol on this course.</b></div>

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
 A3 Abordar amb eficàcia situacions d'aprenentatge de llengües en contextos multiculturals i plurilingües. Fomentar la lectura i el comentari crític de textos dels diversos dominis científics i culturals continguts en el currículum escolar.
 A10 Reflexionar sobre les pràctiques d'aula per innovar i millorar la labor docent. Adquirir hàbits i destreses per a l'aprenentatge autònom i cooperatiu i promoure’l entre els estudiants.
 MI3 Ser capaç de planificar, avaluar i desenvolupar activitats d'ensenyament-aprenentatge d'un idioma com a llengua estrangera a l'educació primària.
Tipus B Codi Competències Transversals
 B5 Treballar en equip de forma cooperativa i responsabilitat compartida.
Tipus C Codi Competències Nuclears
 C1 Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès.

Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A3 Desenvolupa les destreses docents bàsiques en l'ensenyament-aprenentatge d'un idioma com a llengua estrangera.
 A10 Entén i avalua les diferents metodologies d'un idioma com a llengua estrangera.
 MI3 Dissenya unitats didàctiques i desenvolupa activitats d'ensenyament-aprenentatge d'un idioma com a llengua estrangera.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B5 Identifica els objectius col·lectius del grup amb els seus propis
Col·labora en la definició, organització i distribució de les tasques del grup
Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències
Porta a terme la seva aportació individual en el temps previst i amb els recursos disponibles.
Té en compte els punts de vista dels demés i retroalimenta de forma constructiva
Accepta i compleix les normes del grup
Contribueix a l’ establiment i aplicació dels processos de treball de l’ equip
Actua constructivament per afrontar els conflictes de l’ equip
Amb la seva forma de comunicar i relacionar-se contribueix a la cohesió del grup
S’ interessa per la importància de l’activitat que es desenvolupa en el grup
Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits
Facilita la gestió positiva de les diferències, desacords i conflictes que es produeixen a l’ equip
Fomenta que tots els membres es comprometin amb la gestió i funcionament de l'equip
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge
 C1 Expressa opinions sobre temes abstractes o culturals de forma limitada
Explica i justifica breument les seves opinions i projectes
Comprèn instruccions sobre classes o tasques assignades pels professors
Comprèn les idees bàsiques de programes de ràdio o televisió
Comprèn informació i articles de caràcter rutinari
Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut
Recull en apunts part de la informació que s'imparteix en una classe
Escriu cartes o prendre notes sobre assumptes previsibles i coneguts

Continguts
Tema Subtema
Communicative use of English Speaking in front of a class.
Using the language in the classroom
Being fluent in English
Reading, listening and writing Understanding different topics and being able to write and talk about them.
Teaching and learning methodologie Individual and group presentations on diferent topics

Storytelling in the English class Interesting stories for the English class Interesting stories for the English class.
Pre-reading and post-reading activities.

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe
Hores fora de classe
(**) Hores totals
Activitats Introductòries
A10
C1
3 2 5
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
A10
B5
C1
23 38 61
Sessió Magistral
A10
B5
C1
10 20 30
Treballs col·laboratius.
MI3
B5
C1
4 12 16
Treballs
MI3
B5
C1
5 29 34
Atenció personalitzada
C1
4 0 4
 
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Activities designed for getting to know each other, for gathering information about the students and for introducing the subject.
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Reading and listening activities, as well as writings.
Use of the English language.
Preparing oral presentations as well as writings that will be handed in throughout the course.
Sessió Magistral Presentation of the content of the subject.
Treballs col·laboratius.
Treballs
Atenció personalitzada Personal meetings where we will talk about the subject and about the student to try and orientate her, especially in case of need

Atenció personalitzada
Descripció

The teacher will be available to all students via moodle or email. Students can ask for an appointment and meet their teacher during his office hours.


Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Treballs col·laboratius.
MI3
B5
C1
Students will need to do individual assignments or activities. More details about it will be given at the beginning of the course. 80%
Treballs
MI3
B5
C1
Students will work in groups to take on a project. More details about it will be given at the beginning of the course. 20%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Fonts d'informació

Bàsica

Complementària

Recomanacions


(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent