DADES IDENTIFICATIVES 2022_23
Assignatura (*) LA CULTURA I LA LITERATURA A CLASSE DE LLENGUA ESTRANGERA Codi 11605137
Ensenyament
Formació del Professorat d'ESO, Batx., FP i Ensenyament d'Idiomes (2009)
Cicle 2n
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
3 Obligatòria Primer AN
Llengua d'impartició
Anglès
Departament Estudis Anglesos i Alemanys
Coordinador/a
SALORD PONS, RUTH
Adreça electrònica ruth.salord@urv.cat
Professors/es
SALORD PONS, RUTH
Web
Descripció general i informació rellevant

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
  Professionalitzador
Tipus B Codi Competències Transversals
  Comú
Tipus C Codi Competències Nuclears

Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències

Continguts
Tema Subtema
Culture in the EFL classroom
Literature in the EFL classroom
Content-Based Language Teaching (CBLT) vs. Content and Language Integrated Learning (CLIL)

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe Hores fora de classe (**) Hores totals
Activitats Introductòries
1 0 1
 
Sessió Magistral
4 0 4
Estudis previs
0 6 6
Seminaris
6 2 8
Debats
4 0 4
Fòrums de debat
0 4 4
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària
6 0 6
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes
6 0 6
Presentacions / exposicions
2 8 10
Treballs
0 25 25
 
Atenció personalitzada
1 0 1
 
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels estudiants i presentació de l’assignatura.
Sessió Magistral Exposició dels continguts de l'assignatura.
Estudis previs Cerca, lectura i treball de documentació, proposta de solució d'exercicis a realitzar en el laboratori... per part de l'estudiant.
Seminaris Treball en profunditat d'un tema (monogràfic). Ampliació i relació dels continguts donats a les sessions magistrals amb el quefer professional.
Debats Activitat on dos o més grups defensen unes postures contràries sobre un tema determinat.
Fòrums de debat Activitats on els estudiants argumenten i confronten idees sobre un tema determinat, mitjançant l'ús d’eines asíncrones com el fòrum del Campus Virtual.
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària Plantejament d’una situació (real o simulada) en la que ha de treballar l’estudiant per donar una solució argumentada al tema, resoldre una sèrie de preguntes concretes o realitzar una reflexió global.
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes Estratègia consistent en la resolució de problemes i en la reflexió sobre les seves experiències que han de realitzar els estudiants, normalment treballant d’una manera col·laborativa.
Presentacions / exposicions Exposició oral per part dels estudiants sobre un tema concret. Poden realitzar-se de manera presencial, mitjançant una gravació de vídeo o en directe via webconferència.
Treballs Exercicis que realitza l'estudiant a partir de material i referències facilitades pel professorat. Aquesta activitat té un abast i extensió superior que la resolució de problemes.
Atenció personalitzada Temps que cada professor té reservat per atendre i resoldre dubtes als estudiants. Aquesta atenció pot fer-se presencialment, a través del fòrum de dubtes de l’assignatura i/o webconferència.

Atenció personalitzada
 
Atenció personalitzada
Descripció

- Online meetings
- Individual or group 
- To solve doubts concerning course contents, mechanics or evaluation 
- To provide feedback 
- To provide additional support 
- To make suggestions for improvement 
- To provide advice on remedial work 
- To check on student progress 


Avaluació
  Descripció Pes
Seminaris - Content
- Participation
2%
2%
Debats - Content
- Participation
2%
2%
Fòrums de debat - Content
- Participation
2%
2%
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària - Content
- Participation
2%
2%
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes - Content
- Participation
2%
2%
Presentacions / exposicions - Content
- Language
- Delivery
15%
15%
5%
Treballs - Content
- Language
- Organization
30%
10%
5%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

An update of the information abou, assessment, contents, planning, methodologies, and personalized attention will be provided on the first day of class.

80% d'ASSISTÈNCIA OBLIGATÒRIA A CLASSE (segons Normativa del Màster del Professorat) per poder optar a aprovar l'assignatura

1a Convocatòria (Juny)

20% Classwork
35% Oral presentations
45% Assignments


2ª Convocatòria (Setembre)
20% Classwork
35% Oral presentations
45% Assignments


Fonts d'informació

Bàsica

A compilation of course materials will be made available on Moodle. 

These course materials will include books, book chapters, journal articles and online resources, among others.

Updated reference lists will be provided on the first day of class.

Complementària

Recomanacions


(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent