Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
|
Comú |
|
AC4 |
Diseñar y desarrollar entornos tecnológicos y de materiales multimedia para la formación. |
|
AC12 |
Elaborar propuestas innovadoras en proyectos de e-learning. |
|
AC14 |
Transferir a otros contextos la actividad práctica desarrollada. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
|
Comú |
|
BC3 |
Aplicar pensamiento crítico, lógico y creativo demostrando capacidad de innovación. |
|
BC8 |
Gestionar proyectos técnicos y de investigación o innovación. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
|
Comú |
|
CC2 |
Utilitzar de manera avançada les tecnologies de la informació i la comunicació. |
Objectius |
Competències |
Conèixer els elements que componen la imatge, l'àudio i la imatge digitals. |
AC14
|
|
CC2
|
Utilitzar eines per a la producció d'imatge, àudio i vídeo digitals.
|
AC12
|
BC3
|
CC2
|
Aplicar els coneixements sobre les eines de producció audiovisual en contextos educatius. |
AC4 AC14
|
BC3 BC8
|
CC2
|
Tema |
Subtema |
La imatge digital |
1. La imatge digital.
2. Aspectes tècnics de la imatge digital.
3. Aspectes estètics de la imatge digital.
|
L'àudio digital |
1. L'àudio digital.
2. Característiques del so.
|
El vídeo digital |
1. El vídeo digital.
2. Aspectes tècnics del vídeo digital.
3. La producció audiovisual. |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
4 |
5 |
|
Activitats d’auto seguiment |
|
0 |
12 |
12 |
Pràctiques a través de TIC |
|
0 |
36 |
36 |
Resolució de problemes, exercicis |
|
1 |
12 |
13 |
Videoconferència |
|
2 |
2 |
4 |
|
Atenció personalitzada |
|
0 |
5 |
5 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Activitats encaminades a prendre contacte i recollir informació sobre els alumnes i presentació de l'assignatura. |
Activitats d’auto seguiment |
Activitats d'acte seguiment encaminades a tenir un coneixement personalitzat dels conceptes adquirits a través de la lectura de materials.
|
Pràctiques a través de TIC |
Aplicar, en l'àmbit pràctic, la teoria a un àmbit de coneixement en un context determinat i amb eines digitals.
|
Resolució de problemes, exercicis |
Formulació, anàlisi i resolució de problemes pràctics.
|
Videoconferència |
Activitat, a través de les TIC, on es debaten temes d'actualitat relacionats amb l'àmbit professional.
|
Atenció personalitzada |
Atenció a l'alumne per a la resolució de dubtes i per a l'orientació acadèmica i professional.
|
|
Descripció |
És el temps que cada professor té reservat per atendre i resoldre dubtes als alumnes i persegueix els següents objectius: - Atendre, fer el seguiment i orientar en l'àmbit professional a l'alumne.
- Intercanviar informació, opinió i coneixements.
- Afavorir la retroalimentació entre professor i alumne sobre els treballs de l'assignatura.
- Realitzar un seguiment de la comprensió de conceptes i continguts i aclariment de dubtes.
- Assessorar en la recerca d'informació.
- Etc.
|
|
|
Descripció |
Pes |
Activitats d’auto seguiment |
El seguiment dels materials d'estudi i la realització dels qüestionaris d'autoavaluació per a l'auto-seguiment de l'aprenentatge, també tenen un pes en la nota final de l'assignatura. |
15% |
Pràctiques a través de TIC |
Aquesta matèria té una part pràctica essencial. Cadascuna de les activitats pràctiques s'ha de lliurar de manera individual.
Cadascuna de les activitats té un pes del 10%, 10% i 60% del total de l'assignatura.
La darrera activitat utilitza la metodologia d'avaluació 360º. |
80% |
Resolució de problemes, exercicis |
Participació en les sessions de videoconferència (si és possible) per compartir i intercanviar informació i resoldre problemes i dubtes sobre les activitats amb la resta de companys. També es valoraran les aportacions en els fòrums de l'assignatura. |
5% |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Es recomana l'assistència síncrona a les sessions de videoconferència pel seu caràcter dinàmic i de resolució de dubtes. En el cas de la segona convocatòria, el lliurament es realitzarà, dins dels 45 dies posteriors a la finalització de l'assignatura, en la data que determini el professor. Un cop finalitzat aquest període, s'entendrà que l'alumne desisteix i no tindrà dret a aquesta segona oportunitat. Es recorda que l'alumnat ha de respectar el criteri de l'absoluta correcció lingüística en totes les seves activitats d'avaluació (i també d'ensenyament-aprenentatge) i que no fer-ho pot ser motiu directe de suspens. D'altra banda, qualsevol circumstància de plagi per part de l'alumnat pot suposar el suspens directe a l'assignatura, sense possibilitat de recórrer a la segona convocatòria. Finalment, se suggereix a l'alumnat consultar la planificació específica allotjada en l'espai virtual de l'assignatura. |
Bàsica |
|
|
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|