Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A2 |
Demostrar que coneix els corrents teòrics i metodològics de la literatura i la crítica literària. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | CT1 |
Utilitzar informació en llengua estrangera d'una manera eficaç. |
| CT7 |
Aplicar els principis ètics i de responsabilitat social com a ciutadà o ciutadana i com a professional |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A2 |
Comprèn tant la importància estètica de la literatura com el seu paper cultural, social i polític.
Comprèn la literatura com un espai de representació i de debat ideològic i de construcció de discursos socials.
Comprèn la importància social i política de la literatura en relació amb les preocupacions i els ideals estètics.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| CT1 |
Utilitzar informació en llengua estrangera d'una manera eficaç.
| | CT7 |
Conèixer les principals desigualtats i discriminacions que es produeixen entre homes i dones i comprendre'n les causes.
Identificar els principals problemes ambientals.
Reconèixer i reflexionar sobre les necessitats i problemàtiques socials, i implicar-se en la millora de la comunitat.
Reconèixer els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement, mostrar capacitat crítica i de diàleg, i fer un ús responsable de les normes que l’afecten com a membre de la comunitat universitària.
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
Introduction |
|
Literature and Society |
the importance of literature, ideology, culture |
Ideology |
racism, immigration, multiculturalism, integration, human rights |
Language |
identity, English supremacy, racism, class, multiculturalism, integration, otherness
English hegemony, translation and politics |
Violence |
identity, nationalism, nation, war
nationalism, colonialism, Irish war of independence, gender and nation
domestic violence, racism, patriarchy, women and class
war, media, discourse, colonialism, Empire, heroism, masculinity
|
Politics |
ideology, power, corruption, capitalism, communism |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Seminaris |
|
52 |
82 |
134 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
0 |
1 |
|
Proves de desenvolupament |
|
2 |
4 |
6 |
Proves orals |
|
4 |
4 |
8 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
In-depth description of the contents of the course paying particular attention to historical elements and literary trends |
Seminaris |
In-class presentation and discussion of the most relevant features related to the list of topics specified in the Contents section |
Atenció personalitzada |
Students are welcome to use my visiting hours to discuss individually, in pairs or in groups any aspects related to the contents of the course. |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Proves de desenvolupament |
|
2 WRITTEN TESTS to be taken in class |
35% + 35% of the final grade
|
Proves orals |
|
Students will have to give an ORAL PRESENTATION in class (in groups) |
30% of the final grade |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
|
Bàsica |
|
All materials required to follow the course regularly will be
posted on Moodle. Alternatively, students will be given information on
how to obtain those materials at the beginning of the course. |
Complementària |
|
|
|
Altres comentaris |
Students are expected to come to class with their readings done. Regular class attendance is a requirement. Class participation is highly encouraged. |
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|