IDENTIFYING DATA 2022_23
Subject (*) LLENGUA ANGLESA I Code 12274105
Study programme
Grau en Anglès (2009)
Cycle 1r
Descriptors Credits Type Year Period Exam timetables and dates
6 Obligatòria Segon 1Q
Modality and teaching language
Department Estudis Anglesos i Alemanys
Coordinator
BAINES , ANTHONY ALEXANDER
E-mail anthonyalexander.baines@urv.cat
lucas.dasilva@urv.cat
Lecturers
BAINES , ANTHONY ALEXANDER
DA SILVA FLAVIO, JOAO LUCAS
Web
General description and relevant information

Adquisició de la competència gramatical i el coneixement lingüístic corresponent al nivell B2 (CERF), amb un èmfasi especial en l'estudi del sintagma verbal i temes relacionats.



Competències
Type A Code Competences Specific
 A5 Dominar la llengua anglesa des d’un punt de vista teòric i pràctic i expressar-s’hi oralment i per escrit de manera fluida i precisa.
Type B Code Competences Transversal
 CT4 Treballar de forma autònoma i en equip amb responsabilitat i iniciativa.
Type C Code Competences Nuclear

Resultats d'aprenentage
Type A Code Learning outcomes
 A5 Domina la gramàtica i el vocabulari de la llengua anglesa a un nivell intermedi-alt.
Desenvolupa la capacitat de comprensió oral i/o escrita per a satisfer les necessitats d’ús de la llengua anglesa a un nivell intermedi-alt.
Type B Code Learning outcomes
 CT4 Identificar el propi rol dins del grup i conèixer els objectius i tasques del grup.
Comunicar i actuar dins del grup per facilitar la cohesió i el rendiment.
Comprometre’s amb les tasques i l’agenda del grup.
Col·laborar dins del grup en un bon clima de treball i en la resolució de problemes.
Type C Code Learning outcomes

Continguts
Topic Sub-topic
Future time.
Present and past.
Modals.
Linking verbs.
Verbs and complementation.
Basic multiword verbs.
Passives.
Reporting.
Subjunctive.

Planificació
Methodologies  ::  Tests
  Competences (*) Class hours
Hours outside the classroom
(**) Total hours
Activitats Introductòries
1 0 1
Sessió Magistral
A5
14 10 24
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
A5
CT4
37 0 37
Estudis previs
CT4
1 30 31
Resolució de problemes, exercicis
A5
CT4
1 20 21
Treballs
A5
CT4
1 30 31
Atenció personalitzada
2 0 2
 
Proves mixtes
A5
3 0 3
 
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher.
(**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Metodologies
Methodologies
  Description
Activitats Introductòries Course presentation (aims, content, learning methods, assessment).
Sessió Magistral Presentation and explanation of course contents, to support and complement practice in the acquisition of the corresponding linguistic and meta-linguistic knowledge.
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Exercises completed in the class sessions (corrections will be explained in English, preferably by the students), to:
(a) increase the student's degree of grammatical accuracy,
(b) initiate training in basic description and analysis of the English language, and
(c) detect and deal with any especially problematic aspects.
Estudis previs Reviewing and revising for written tests. Complementation (with brief readings) of class lectures.
Resolució de problemes, exercicis Class exercises designed to check student's actual knowledge and command of each new topic, and to detect any areas which may require special attention.
Treballs Students will have to write a short paper on a specific grammatical point.
Atenció personalitzada Individual consultation of any course-related doubts or problems (in visiting hours). Paper supervision. Exam reviews.

Atenció personalitzada
Description

Consulta individual de dubtes o problemes relacionats amb el curs (en hores d'atenció a l'alumnat). Supervisió de treballs. Revisió d'exàmens. 


Avaluació
Methodologies Competences Description Weight        
Treballs
A5
CT4
Final report
10%
Proves mixtes
A5
3 tests 90%
Others  
 
Other comments and second exam session

Els treballs no s'acceptaran fora del calendari marcat.

No s'efectuaran proves / exàmens fora de les dates i hores previstes, tret que es justifiqui degudament.

En els casos en què els resultats no siguin satisfactoris, es pot considerar l'assistència regular (per sobre del 80%) i la participació activa en les discussions a classe, a criteri del tutor.

Segona Convocatòria consistirà en un examen escrit del 100% que inclourà preguntes i exercicis sobre tots els temes tractats en el curs. Els estudiants no hauran de fer el treball final per a la segona convocatòria.


Fonts d'informació

Bàsica Hewings, Martin, Advanced Grammar in Use, Third Edition, Cambridge University Press

L'article esmentat és material indispensable per als cursos Llengua Anglesa 1 i 2. Els estudiants haurien assegurar-se que l'adquireixen amb les respostes i, idealment, amb CD-Rom (encara que el CD-ROM no és obligatori).

Altres fonts:

  • Haynes, S. & Nettle, M. Advanced Grammar in Use (Supplementary Exercises): CUP.
  • Parrot, M. 2000. Grammar for English Language Teachers. Cambridge: CUP. 
  • Swan, M. Practical English Usage.Oxford: OUP.
Complementària

This material will be supplemented, during the course, with exercises, presentations and tests, as well as useful links to online materials.

Recomanacions


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.