IDENTIFYING DATA 2022_23
Subject (*) DESTRESES COMUNICATIVES: SPEAKING AND LISTENING II Code 12274108
Study programme
Grau en Anglès (2009)
Cycle 1r
Descriptors Credits Type Year Period Exam timetables and dates
6 Obligatòria Segon 2Q
Modality and teaching language
Department Estudis Anglesos i Alemanys
Coordinator
RUIZ GARCÍA, ÀLEX
E-mail lucas.dasilva@urv.cat
alex.ruiz@urv.cat
Lecturers
DA SILVA FLAVIO, JOAO LUCAS
RUIZ GARCÍA, ÀLEX
Web
General description and relevant information
La capacitat de comunicar-se amb soltesa en anglès és de summa importància. En general el gran part del que els estudiants han estudiat en cursos d'anglès fins ara té a veure amb la gramàtica i el vocabulari, i en general els estudiants han tingut poca oportunitat de practicar i utilitzar el llenguatge. Per tant aquest tema tracta d'oferir als estudiants una àmplia oportunitat d'utilitzar el llenguatge en la seva forma oral.



Competències
Type A Code Competences Specific
 A5 Dominar la llengua anglesa des d’un punt de vista teòric i pràctic i expressar-s’hi oralment i per escrit de manera fluida i precisa.
Type B Code Competences Transversal
 CT5 Comunicar informació de forma clara i precisa a audiències diverses.
Type C Code Competences Nuclear

Resultats d'aprenentage
Type A Code Learning outcomes
 A5 Desenvolupa la capacitat de comprensió oral i/o escrita per a satisfer les necessitats que vagin més enllà de l’ús purament instrumental de la llengua anglesa a un nivell intermedi-alt.
Desenvolupa la capacitat d’expressió oral i/o escrita per a satisfer les necessitats que vagin més enllà de l’ús purament instrumental de la llengua anglesa a un nivell intermedi-alt.
Elabora un discurs oral i/o escrit concís i coherent a fi de comunicar els resultats del treball realitzat a un nivell intermedi-alt.
Coneix i aplica les tècniques i estratègies bàsiques pròpies del discurs oral i/o escrit.
Type B Code Learning outcomes
 CT5 Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques.
Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada.
Elaborar un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu.
Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral.
Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada.
Produir un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactuar de manera efectiva amb l’auditori.
Type C Code Learning outcomes

Continguts
Topic Sub-topic
Habilitats auditives Escoltar per detalls, per sentit general. Estratègies.

Habilitats orals Opinar, conversar, descibir, resumir, informar, especular, practicar la pronunciació, discursos y exposicións orals.
Una sèrie de temes diferents i per cada Un hi haurà una prova d'audició i presentació oral.


1. Art i Literatura

2. Viatjar pel Món

3. Treball i Educació

4. Anècdotes i diàlegs
Teoria - Com organitzar i donar discursos

- Com escoltem, característiques d'un bon oient, Model SIER

- Introducció a la fonologia i problemes per als parlants d'espanyol i català.
* El contingut exacte del curs està subjecta a canvis i dependrà de les limitacions de temps i les necessitats dels estudiants.

Planificació
Methodologies  ::  Tests
  Competences (*) Class hours
Hours outside the classroom
(**) Total hours
Activitats Introductòries
1 0 1
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
CT5
29 0 29
Sessió Magistral
A5
14 0 14
Presentacions / exposicions
CT5
10 40 50
Atenció personalitzada
1 0 1
 
Proves de desenvolupament
A5
1 15 16
Proves mixtes
A5
4 35 39
 
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher.
(**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Metodologies
Methodologies
  Description
Activitats Introductòries Presentació del curs
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Els estudiants tindran un total setmanal de 3 hores lectives dedicades a la pràctica d'habilitats orals i auditives. El grup es dividirà en 2 grups per a aquesta pràctica.


Sessió Magistral Exposició de la teoria de l'assignatura amb una sèrie d'activitats per practicar. Una classe d'una hora setmanal.
Presentacions / exposicions Exposicions orals per part dels estudiants sobre temes concrets
Atenció personalitzada Els estudiants poden posar-se en contacte amb la professora personalment a l'oficina o per mitjà de Moodle.

Atenció personalitzada
Description
El progrés de l'alumnat serà supervisat durant tot el curs. Es donarà comentaris i suggeriments de manera regular. Els estudiants poden posar-se en contacte amb la professora personalment a l'oficina o per mitjà de Moodle.



Avaluació
Methodologies Competences Description Weight        
Presentacions / exposicions
CT5
4 Exposicions 40%
Proves mixtes
A5
4 Proves auditives 40%
Proves de desenvolupament
A5
Examen teòric 20%
Others  
 
Other comments and second exam session

Tots els components de l'Avaluació Contínua haurian de ser presentats perquè l'estudiant sigui elegible per aprovar el curs en Avaluació Contínua. La manca d'una banda, obliga l'estudiant a anar a l'Examen Final, independent de la punctuación genral de l'Avaluació Contínua.

L'examen de la segona convocatòria inclou exercicis d'exposició 50% i tasques auditives 50%


Fonts d'informació

Bàsica

http://www.lets-talk-in-english.com/

 

http://www.bbc.co.uk/worldservice/learningenglish/

 

http://learnenglish.britishcouncil.org/en/

 

http://lectures.princeton.edu/

 

http://podcasts.ox.ac.uk/

 

http://www.oup.com/oxforddnb/info/freeodnb/pod/

 

http://topics.nytimes.com/topics/reference/timestopics/subjects/e/english_language/index.html

 

http://www.macmillandictionary.com/

 

Complementària

Recomanacions


Subjects that it is recommended to have taken before
DESTRESES COMUNICATIVES: SPEAKING AND LISTENING I/12274107
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.