Tipo A
|
Código |
Competencias Específicas | | A5 |
Dominar la llengua anglesa des d’un punt de vista teòric i pràctic i expressar-s’hi oralment i per escrit de manera fluida i precisa. |
| A6 |
Analitzar les obres més rellevants de la literatura en llengua anglesa en els seus diversos entorns culturals. |
Tipo B
|
Código |
Competencias Transversales | | CT7 |
Aplicar els principis ètics i de responsabilitat social com a ciutadà o ciutadana i com a professional |
Tipo C
|
Código |
Competencias Nucleares |
Tipo A
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
| A5 |
Mostra un maneig de la llengua anglesa (de forma oral i/o escrita) en contextos diversos a un nivell superior.
| | A6 |
Coneix els principals gèneres i formes literàries en llengua anglesa.
Analitza i comenta textos literaris de forma oral i/o escrita.
Coneix els principals moviments literaris i la seva inserció en els diversos contextos culturals i històrics.
|
Tipo B
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
| CT7 |
Conèixer les principals desigualtats i discriminacions que es produeixen entre homes i dones i comprendre'n les causes.
Identificar els principals problemes ambientals.
Reconèixer i reflexionar sobre les necessitats i problemàtiques socials, i implicar-se en la millora de la comunitat.
Reconèixer els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement, mostrar capacitat crítica i de diàleg, i fer un ús responsable de les normes que l’afecten com a membre de la comunitat universitària.
|
Tipo C
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
Metodologías :: Pruebas |
|
Competencias |
(*) Horas en clase
|
Horas fuera de clase
|
(**) Horas totales |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Seminaris |
|
52 |
82 |
134 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
0 |
1 |
|
Proves objectives de preguntes curtes |
|
2 |
4 |
6 |
Proves de desenvolupament |
|
4 |
4 |
8 |
|
(*) En el caso de docencia no presencial, serán las horas de trabajo con soporte virtual del profesor. (**) Los datos que aparecen en la tabla de planificación son de carácter orientativo, considerando la heterogeneidad de los alumnos |
Metodologías
|
descripción |
Activitats Introductòries |
Students will be introduced to the particular ideosincratic nature of American literature at the beginning of the course. |
Seminaris |
Students will be exposed to an array of texts and authors so that they become familiar with the most important voices in American literature. |
Atenció personalitzada |
Students are welcome to use my visiting hours to come individually or in groups and discuss any relevant aspects of the course. |
descripción |
Els estudiants poden utilitzar les meves hores de visita per venir individualment o en grup i discutir qualsevol aspecte rellevant del curs. |
Metodologías |
Competencias
|
descripción |
Peso |
|
|
|
|
Proves de desenvolupament |
|
Final Essay (50%)
Your final essay is intended to give you an opportunity to think critically about the material we have read and to explore these texts by presenting a coherent argument which will be substantiated in the paper. The paper should be 2.000 words long, due on the first week of January. Your paper will require library research and use of critical and theoretical secondary sources. |
50% |
Proves objectives de preguntes curtes |
|
Mid-term exam (25%)
The mid-term exam will last approximately one hour and it will take place on the first week of November. |
25% |
Otros |
|
Participation and attendance (10%) You should come to class prepared to address the day's material. This means completing all the primary reading before class, bringing the reading to class, and being prepared to discuss the reading thoughtfully. During class discussion, I expect you to be attentive to what your classmates have to say and respectful of their ideas and opinions. Oral presentation (15%) Oral presentations will be conducted individually according to the table schedule uploaded on Moodle. They must be approximately 10-15 minutes long. For the purposes of the presentation, you should conduct extensive library and internet research. A handout including important quotations, topics covered, and works consulted must be prepared and provided to each class member. You should also be prepared to answer questions at the end of your presentation. All your sources will have to be acknowledged orally and in the handout. |
25% |
|
Otros comentarios y segunda convocatoria |
Si no completes, o no pots, completar satisfactòriament el programa d'Avaluació Contínua, hauràs de redactar un Treball de Recerca, a la Segona Convocatoria. La Segona Convocatoria, constarà d'una anàlisi de 3.000-3.500 paraules d'autor(s) i obra(s) desenvolupada a través de lectura propera i fonts secundàries. El document de recerca ha de proporcionar una resposta amb autoritat que demostri un bon domini del tema i un pensament independent. Ha de ser una obra críticament aguda i perceptiva, que demostri la capacitat d'analitzar la importància i la funció dels trets literaris. La nota aconseguida per l'estudiant en aquest treball final serà del 100% de la nota global de l'assignatura. Tots els treballs s'enviaran a la plataforma Original. Els casos de plagi comportaran la fallada automàtica del component d'AC específic del curs en què es detecti. Això implicarà el fracàs de la CA. La repetició del plagi en el treball del mateix estudiant donarà lloc a un '0' - Suspensió com a nota final de l'assignatura . |
Bàsica |
Hemingway, The Old Man and the Sea, ,
Toni Morrison, The Bluest Eye, ,
John Steinbeck, Mice and Men, ,
|
Students will have access to other class readings through Moodle or through the photocopy facility. |
Complementària |
|
|
Asignaturas que se recomienda cursar simultáneamente |
LITERATURA/12274001 | INTRODUCCIÓ A LA LITERATURA ANGLESA/12274121 |
|
Asignaturas que se recomienda haber cursado previamente |
LITERATURA I SOCIETAT/12274009 | ANÀLISI DE TEXTOS ANGLESOS I/12274119 | ANÀLISI DE TEXTOS ANGLESOS II/12274120 |
|
|
Otros comentarios |
En totes les avaluacions formatives es comprovarà el coneixement i la comprensió del contingut d'aquestes classes i la seva aplicació als textos estudiats. |
(*)La Guía docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la URV. Este documento es público y no es modificable, excepto en casos excepcionales revisados por el órgano competente o debidamente revisado de acuerdo la normativa vigente. |
|