Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | CE5 |
Valorar la importància de l'impacte de la Química en la vida: indústria, medi ambient, farmàcia, salut, agroalimentació, etc. |
| CE9 |
Demostrar habilitats per identificar i resoldre problemes qualitatius i quantitatius amb un enfocament estratègic. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| CE5 |
Analitzar i avaluar les característiques econòmiques d'una empresa i poder aplicar les tècniques principals de la gestió d'empreses
| | CE9 |
Adquirir els conceptes bàsics relatius als projectes en Química. Conèixer la teoria del projecte, així com l'estructura i continguts dels diferents documents que ho componen. Conèixer els procediments d'organització, gestió i direcció de projectes
Analitzar i avaluar les característiques econòmiques d'una empresa i poder aplicar les tècniques principals de la gestió d'empreses
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
Tema 1. Conceptes bàsics de gestió empresarial |
1.1. L'entorn organitzatiu
1.2. Definició d'organització
1.3. Les funcions directives bàsiques
|
Tema 2. Gestió d'àrees funcionals de l'empresa |
2.1. Les àrees funcionals
2.2. Direcció de Recursos Humans
2.3. Direcció de Marketing
2.4. Altres àrees funcionals |
Tema 3. Tècniques de gestió empresarial |
3.1. Tècniques avançades de gestió empresarial
3.2. Projecte empresarial |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
2 |
0 |
2 |
Sessió Magistral |
|
14 |
2 |
16 |
Treballs |
|
0 |
29 |
29 |
Presentacions / exposicions |
|
10 |
0 |
10 |
Atenció personalitzada |
|
4 |
0 |
4 |
|
Proves objectives de tipus test |
|
0 |
14 |
14 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels alumnes i presentació de l’assignatura. |
Sessió Magistral |
Exposició dels continguts de l'assignatura.
|
Treballs |
Desenvolupament d'un treball pràctic sobre la creació d'una empresa. |
Presentacions / exposicions |
Presentacions orals sobre els treballs realitzats. |
Atenció personalitzada |
Sessions de treball per resoldre els problemes específics de cada alumne |
Descripció |
Temps que cada professor té reservat per atendre i resoldre dubtes als alumnes. |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Treballs |
|
Desenvolupament d'un treball pràctic sobre la creació d'una empresa |
50% |
Presentacions / exposicions |
|
Presentacions orals sobre els treballs realitzats |
10% |
Proves objectives de tipus test |
|
Proves objectives de tipus test |
40% |
Altres |
|
Participació a classe |
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Realització d'un pla d'empresa a lliurar en la data de l'examen (50% de la nota) i realització d'un examen tipus test (50% de la nota). Durant les proves d'avaluació, els telèfons mòbils, tablets i altres aparells que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista. La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant resolució del rector o rectora. |
Bàsica |
Eduardo Bueno Campos, Curso Básico de Economía de la Empresa, 1ª, 2004
Eduardo Bueno Campos, Organización de Empresas: Estructura, Procesos y Modelos, 2ª, 2007
Alexander Osterwalder y Yves Pigneur, Generación de modelos de negocio, 1ª, 2011
Eduardo Bueno Campos , Curso Básico de Economía de la Empresa , 1ª, 2004
Jorge PELEGRÍN-BORONDO; Emma JUANEDA-AYENSA; Mario Arias-OLIVA; Carlos GONZÁLEZ-MENORCA, Umbrales psicológicos de precios: modelo de valoración de la oferta competitiva, Cuadernos de Estudios Empresariales, 2014
Jorge Pelegr?n-Borondo; Mario Arias-Oliva; Cristina Olarte-Pascual, Emotions, price and quality expectations in hotel services, Journal of Vacation Marketing, 2016
|
|
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|