Type A
|
Code |
Competences Specific | | CE1 |
Entendre i aplicar els coneixements bàsics de física, matemàtiques i química a la Bioquímica i Biologia Molecular. |
| CE8 |
Analitzar adequadament dades i resultats experimentals propis del camp científic i saber-los interpretar. |
Type B
|
Code |
Competences Transversal |
Type C
|
Code |
Competences Nuclear |
Type A
|
Code |
Learning outcomes |
| CE1 |
Adquirir les tècniques necessàries per operar amb aplicacions lineals, matrius i vectors propis
Adquirir les tècniques necessàries per operar amb equacions diferencials
Adquirir les tècniques necessàries per operar amb vectors
Adquirir les tècniques relacionades amb el càlcul d'extrems
Aplicar el concepte i les tècniques de càlcul d'integrals a casos concrets
Aplicar les tècniques de càlcul amb matrius en problemes concrets
Conèixer les propietats bàsiques de les funcions d'una i diverses variables
| | CE8 |
Comprendre el concepte d'equació diferencial
|
Type B
|
Code |
Learning outcomes |
Type C
|
Code |
Learning outcomes |
Topic |
Sub-topic |
Matrius i Funcions |
Càlcul matricial i sistemes d'equacions. Funcions de varies variables, exemples i representació gràfica. |
Funcions de diverses variables |
Continuïtat, derivades parcils, diferenciabilitat i càlcul d'extrems. Integració múltiple. Concepte, tècniques de càlcul i usos
|
Espais vectorials i aplicacions lineals |
Conceptes i propietats bàsiques dels espais vectorials i les aplicacions lineals. Diagonalització d'endomorfismes i producte escalar. |
Equacions diferencials |
Concepte, tècniques de resolució i aplicacions a problemes científics. |
Methodologies :: Tests |
|
Competences |
(*) Class hours
|
Hours outside the classroom
|
(**) Total hours |
Activitats Introductòries |
|
5 |
5 |
10 |
Sessió Magistral |
|
60 |
50 |
110 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
30 |
52 |
82 |
Atenció personalitzada |
|
9 |
0 |
9 |
|
Proves de desenvolupament |
|
2 |
5 |
7 |
Proves de desenvolupament |
|
2 |
5 |
7 |
|
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher. (**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies
|
Description |
Activitats Introductòries |
Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels alumnes i presentació de l’assignatura. |
Sessió Magistral |
Exposició dels continguts de l'assignatura. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Formulació, anàlisi, resolució i debat d'un problema o exercici, relacionat amb la temàtica de l'assignatura. |
Atenció personalitzada |
Temps que cada professor té reservat per atendre i resoldre dubtes als alumnes |
Description |
<div><font color="#002e7a">Temps que cada professor té reservat per atendre i resoldre dubtes als alumnes.</font></div><div><font color="#002e7a"><br /></font></div> |
Methodologies |
Competences
|
Description |
Weight |
|
|
|
|
Proves de desenvolupament |
|
Segona prova. Resolució de problemes de forma individual. Avaluació de tots els continguts del curs. |
50% |
Proves de desenvolupament |
|
Primera prova. Resolució de problemes de forma individual. Avaluació de la primera part dels continguts del curs. |
50% |
Others |
|
|
|
|
Other comments and second exam session |
En l'espai Moodle de cada assignatura hi podreu consultar la informació actualitzada. La segona convocatòria consistirà en una prova única. Resolució de problemes de forma individual. Avaluació de tots les continguts del curs. Durant les proves d'avaluació, els telèfons mòbils, tablets i altres aparells que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista. La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant resolució del rector o rectora. |
Bàsica |
S. Salas, G. Etgen, E. HIlle, Calculus: una y varias variables, Ed. Reverté, 2002
J. Rogawski, Cálculo, Ed. Reverté, 2012
|
|
Complementària |
H. Anton, Introducción al algebra Lineal, Limusa, 1983
|
|
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |
|