Type A
|
Code |
Competences Specific | | CE10 |
Capacitat per dissenyar programari, maquinari i sistemes de comunicacions d'utilitat en telemedicina, incloent els sistemes que utilitzen dispositius mòbils
|
Type B
|
Code |
Competences Transversal | | CT2 |
Gestionar la informació i el coneixement mitjançant l'ús eficient de les TIC. |
| CT3 |
Resoldre problemes de forma crítica, creativa i innovadora en el seu àmbit d'estudi. |
| CT5 |
Comunicar informació de forma clara i precisa a audiències diverses. |
Type C
|
Code |
Competences Nuclear |
Type A
|
Code |
Learning outcomes |
| CE10 |
Coneix sistemes de monitorització de la salut a distància
Coneix el concepte d'entorn contextual
Comprèn el vincle entre la salut i els entorns contextuals
Documenta adequadament els seus judicis i valoracions resultants d'una anàlisi crítica de les dades i les opinions del professor i els seus companys.
|
Type B
|
Code |
Learning outcomes |
| CT2 |
Domina les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital
Cerca i obté informació de manera autònoma amb criteris de fiabilitat i pertinença
Organitza la informació amb les eines adients (en línia i presencials) que li permetin desenvolupar les seves activitats acadèmiques.
Elabora informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i ho fa de manera honesta
Utilitza les TIC per compartir i intercanviar informació
| | CT3 |
Identifica la situació plantejada com un problema en l’àmbit de la disciplina i te la motivació per afrontar-lo.
Segueix un mètode sistemàtic per dividir el problema en parts, identifica les causes i aplica els coneixements propis de la disciplina.
Dissenya una solució nova utilitzant els recursos necessaris per afrontar el problema
Inclou els aspectes concrets de la solució proposada en un model realista
Reflexiona sobre el model proposat i es capaç de trobar-hi limitacions i proposar millores
| | CT5 |
Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques
Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada
Elabora un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu
Utilitza els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral
Construeix un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada
Produeix un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactua de manera efectiva amb l’auditori
|
Type C
|
Code |
Learning outcomes |
Topic |
Sub-topic |
L'evolució de la salut: Visió General
|
Perspectiva històrica
Definicions bàsiques |
La Salut en context |
Què és el context
Com s'accedeix al context |
Salut en Ciutats Intel·ligents |
El concepte de salut contextual
Smart Healthcare
Cognitive Healthcare |
Salut Smart: Perspectives i tecnologíes relacionades
|
Tecnologies per a l'Smart Health
IoT
Cloud
Sensors |
Methodologies :: Tests |
|
Competences |
(*) Class hours
|
Hours outside the classroom
|
(**) Total hours |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Sessió Magistral |
|
4 |
4 |
8 |
Treballs |
|
12 |
25 |
37 |
Presentacions / exposicions |
|
8 |
20 |
28 |
Atenció personalitzada |
|
5 |
0 |
5 |
|
|
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher. (**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies
|
Description |
Activitats Introductòries |
Activitats que busquen presentar l'assignatura a l'alumnat tot posant-la en el seu context. Es plantegen els objetius de l'assignatura, s'explica l'avaluació, etc... |
Sessió Magistral |
Sessions on el professor comenta els fonaments teòrics de l'assignatura. |
Treballs |
Activitats de grup on els estudiants realitzen treballs de síntesi (sobre temàtiques de l'assignatura) en petits grups i en col·laboració amb el professor. Cada treball realitzat per una grup d'estudiants es presenta en forma de document de text, audiovisual, etc.. d'acord al que es decrigui en cada cas. |
Presentacions / exposicions |
Els alumnes realitzen individualment o en grups de dos una presentació a classe sobre un tema concret relacionat amb l'assignatura.
També es pot fer enregistrant un vídeo que es penjarà a moodle i serà comentat pels companys. |
Atenció personalitzada |
El professor atèn a l'alumnat tal com es descriu a l'apartat d'atenció personalitzada. |
Description |
S'atendrà l'alumnat de forma virtual mitjançant correu electrònic sempre que sigui possible. Si cal s'abilitarà atenció telefònica i pels mitjans telemàtics que la Universitat posa a la disposició de la comunitat universitària. |
Methodologies |
Competences
|
Description |
Weight |
|
|
|
|
Treballs |
|
Els alumnes en petits grups realitzen treballs de síntesi sobre temes de l'assignatura.
Alternativament, els treballs poden consistir en el disseny d'una aplicació pràctica de salut intel·ligent. |
75 |
Presentacions / exposicions |
|
Els alumnes en petits grups o de forma individual realitzen presentacions sobre temes de l'assignatura. |
25 |
Others |
|
|
|
|
Other comments and second exam session |
Sempre que sigui possible, l'avaluació es farà de forma virtual. En primera convocatòria (avaluació contínua) els alumnes hauran de fer diversos treballs de síntesi sobre temes de l'assignatura (75%) i (al menys) una presentació (25%). No hi ha nota mínima per fer mitjana. Per aprovar caldrà arribar al 5. Alternativament, els alumnes faran el disseny d'una aplicació pràctica de salut intel·ligent de la seva elecció on aplicaran els conceptes estudiats a l'assignatura. Els alumnes que hagin d'anar a segona convocatòria hauran de fer un exàmen oral individual on se'ls preguntarà sobre el temari de l'assignatura i hauran de demostrar l'assoliment dels coneixements així com les competències CE10, CT2, CT3 i CT5. |
Bàsica |
|
Es proporcionaràn artícles científics sobre els temes de l'assignatura, així com materials teòrics (PPT) i lectures crítiques. |
Complementària |
|
|
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |
|