DADES IDENTIFICATIVES 2022_23
Assignatura (*) REGIONS VITIVINÍCOLES D'ESPANYA Codi 19635114
Ensenyament
Innovació en Enoturisme (Erasmus Mundus) (2016)
Cicle 2n
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
3 Obligatòria Primer 1Q
Llengua d'impartició
Anglès
Departament Bioquímica i Biotecnologia
Geografia
Coordinador/a
SÁNCHEZ ORTIZ, ANTONI
MAS BARON, ALBERTO
SALVAT SALVAT, JAUME
Adreça electrònica albert.mas@urv.cat
jaume.salvat@urv.cat
antonio.sanchezo@urv.cat
Professors/es
MAS BARON, ALBERTO
SALVAT SALVAT, JAUME
SÁNCHEZ ORTIZ, ANTONI
Web http://http://www.wintour-master.eu/en/what-is-wintour/structure-curriculum/
Descripció general i informació rellevant <p>Anàlisis de les Denominacions d'Origen d'Espanya.</p>

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
 A3 Aprofundir en el funcionament dels sistemes turístics i adquirir coneixements sobre els principis de desenvolupament, gestió i governança de destinacions enoturístiques des d’una perspectiva sostenible, responsable i competitiva.
 A7 Valorar el context històric, geogràfic, cultural i social de les regions productores de vi i integrar-lo en els programes d’innovació vitivinícola i en el disseny de productes per als consumidors enoturístics.
Tipus B Codi Competències Transversals
 CT7 Aplicar els principis ètics i de responsabilitat social com a ciutadà o ciutadana i com a professional
Tipus C Codi Competències Nuclears

Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A3 Comprendre els components del territori i la seva diversitat com a context de l'activitat enoturística
Comprendre i demostrar la importància del territori i l'enoturisme en el desenvolupament territorial
Comprendre el funcionament del sistema econòmic/turístic i la seva mesura
Conèixer les principals tècniques per al seguiment i el monitoratge de l'activitat turística
 A7 Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit de l'especialització escollida.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 CT7 Analitzar els principals problemes ambientals des de la perspectiva del seu àmbit de coneixement en la seva activitat com a estudiant o professional. (Medi ambient)
Argumentar basant-se en valors socials i formular propostes compromeses en la millora de la comunitat. (Responsabilitat social com a ciutadà/ana)
Aplicar els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement des d’un compromís personal i professional. (Ètica)
Incorporar la perspectiva de gènere en la seva activitat com a estudiant.
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge

Continguts
Tema Subtema

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe
Hores fora de classe
(**) Hores totals
Activitats Introductòries
1 0 1
Sessió Magistral
A3
A7
10 14 24
Seminaris
A3
A7
2 4 6
Pràctiques de camp/sortides
A3
A7
12 15 27
Sessions de tast
A3
5 7.5 12.5
Atenció personalitzada
1 0 1
 
Proves orals
A7
0.5 1 1.5
Proves de desenvolupament
A3
A7
CT7
1 1 2
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries
Sessió Magistral
Seminaris
Pràctiques de camp/sortides
Sessions de tast
Atenció personalitzada

Atenció personalitzada
Descripció

Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Pràctiques de camp/sortides
A3
A7
10%
Sessions de tast
A3
10%
Proves orals
A7
40%
Proves de desenvolupament
A3
A7
CT7
30%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Fonts d'informació

Bàsica

Complementària

Recomanacions


(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent