IDENTIFYING DATA 2022_23
Subject (*) REGIONS VITIVINÍCOLES D'ESPANYA Code 19635114
Study programme
Innovació en Enoturisme (Erasmus Mundus) (2016)
Cycle 2n
Descriptors Credits Type Year Period Exam timetables and dates
3 Obligatòria Primer 1Q
Modality and teaching language
Department Bioquímica i Biotecnologia
Geografia
Coordinator
SÁNCHEZ ORTIZ, ANTONI
MAS BARON, ALBERTO
SALVAT SALVAT, JAUME
E-mail albert.mas@urv.cat
jaume.salvat@urv.cat
antonio.sanchezo@urv.cat
Lecturers
MAS BARON, ALBERTO
SALVAT SALVAT, JAUME
SÁNCHEZ ORTIZ, ANTONI
Web http://http://www.wintour-master.eu/en/what-is-wintour/structure-curriculum/
General description and relevant information

Anàlisis de les Denominacions d'Origen d'Espanya.


Competències
Type A Code Competences Specific
 A3 Aprofundir en el funcionament dels sistemes turístics i adquirir coneixements sobre els principis de desenvolupament, gestió i governança de destinacions enoturístiques des d’una perspectiva sostenible, responsable i competitiva.
 A7 Valorar el context històric, geogràfic, cultural i social de les regions productores de vi i integrar-lo en els programes d’innovació vitivinícola i en el disseny de productes per als consumidors enoturístics.
Type B Code Competences Transversal
 CT7 Aplicar els principis ètics i de responsabilitat social com a ciutadà o ciutadana i com a professional
Type C Code Competences Nuclear

Resultats d'aprenentage
Type A Code Learning outcomes
 A3 Comprendre els components del territori i la seva diversitat com a context de l'activitat enoturística
Comprendre i demostrar la importància del territori i l'enoturisme en el desenvolupament territorial
Comprendre el funcionament del sistema econòmic/turístic i la seva mesura
Conèixer les principals tècniques per al seguiment i el monitoratge de l'activitat turística
 A7 Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit de l'especialització escollida.
Type B Code Learning outcomes
 CT7 Analitzar els principals problemes ambientals des de la perspectiva del seu àmbit de coneixement en la seva activitat com a estudiant o professional. (Medi ambient)
Argumentar basant-se en valors socials i formular propostes compromeses en la millora de la comunitat. (Responsabilitat social com a ciutadà/ana)
Aplicar els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement des d’un compromís personal i professional. (Ètica)
Incorporar la perspectiva de gènere en la seva activitat com a estudiant.
Type C Code Learning outcomes

Continguts
Topic Sub-topic

Planificació
Methodologies  ::  Tests
  Competences (*) Class hours
Hours outside the classroom
(**) Total hours
Activitats Introductòries
1 0 1
Sessió Magistral
A3
A7
10 14 24
Seminaris
A3
A7
2 4 6
Pràctiques de camp/sortides
A3
A7
12 15 27
Sessions de tast
A3
5 7.5 12.5
Atenció personalitzada
1 0 1
 
Proves orals
A7
0.5 1 1.5
Proves de desenvolupament
A3
A7
CT7
1 1 2
 
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher.
(**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Metodologies
Methodologies
  Description
Activitats Introductòries
Sessió Magistral
Seminaris
Pràctiques de camp/sortides
Sessions de tast
Atenció personalitzada

Atenció personalitzada
Description

Avaluació
Methodologies Competences Description Weight        
Pràctiques de camp/sortides
A3
A7
10%
Sessions de tast
A3
10%
Proves orals
A7
40%
Proves de desenvolupament
A3
A7
CT7
30%
Others  
 
Other comments and second exam session

Fonts d'informació

Bàsica

Complementària

Recomanacions


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.