IDENTIFYING DATA 2022_23
Subject (*) GESTIÓ D'EMPRESES D'ENOTURISME I EMPRENEDORIA Code 19635115
Study programme
Innovació en Enoturisme (Erasmus Mundus) (2016)
Cycle 2n
Descriptors Credits Type Year Period Exam timetables and dates
3 Obligatòria Primer 2Q
Modality and teaching language
Department Bioquímica i Biotecnologia
Coordinator
BELTRAN CASELLAS, GEMMA
E-mail gemma.beltran@urv.cat
Lecturers
BELTRAN CASELLAS, GEMMA
Web http://http://www.wintour-master.eu/en/what-is-wintour/structure-curriculum/
General description and relevant information

Aquesta assignatura s'imparteix a la Universitat de Burdeus


Competències
Type A Code Competences Specific
 A2 Identificar i dominar els requisits per al desenvolupament i la implementació de propostes d’emprenedoria enoturística.
 A3 Aprofundir en el funcionament dels sistemes turístics i adquirir coneixements sobre els principis de desenvolupament, gestió i governança de destinacions enoturístiques des d’una perspectiva sostenible, responsable i competitiva.
 A6 Dominar l’aplicació de les noves tecnologies en el camp de l’enoturisme.
Type B Code Competences Transversal
 CT2 Formular valoracions a partir de la gestió i ús eficient de la informació.
 CT5 Comunicar idees complexes de manera efectiva a tot tipus d’audiències.
 CT6 Desenvolupar habilitats per gestionar la carrera professional. (Carreer development)
Type C Code Competences Nuclear

Resultats d'aprenentage
Type A Code Learning outcomes
 A2 Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden projectar.
 A3 Comprendre els components del territori i la seva diversitat com a context de l'activitat enoturística
Comprendre i demostrar la importància del territori i l'enoturisme en el desenvolupament territorial
Comprendre el funcionament del sistema econòmic/turístic i la seva mesura
Conèixer les principals tècniques per al seguiment i el monitoratge de l'activitat turística
Reconèixer la importància del turisme en el desenvolupament local i regional dels territoris vitivinícoles
Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit de l'especialització escollida.
 A6 Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden projectar.
Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències bàsiques, transversals i específiques.
Type B Code Learning outcomes
 CT2 Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic. (Ser digital)
Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement. (Cercar)
Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes. (Organitzar)
Crear informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta. (Crear)
Utilitzar les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement. (Compartir)
 CT5 Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques. (Qualitat)
Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes. (Construcció del discurs)
Produir un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes. (Eficàcia)
Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral. (Comunicació no verbal i ús de la veu)
Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes. (Construcció del discurs)
Produir un discurs persuasiu, consistent i precís, amb capacitat per fer entenedores idees complexes i interactuar de manera efectiva amb l’auditori. (Eficàcia)
 CT6 Aprofundir en l’autoconeixement professional. (Autoconeixement)
Analitzar l’entorn professional propi de l’especialitat. (Entorn)
Dissenyar itineraris professionals específics. (Itineraris)
Desenvolupar l’actitud professional. (Actitud professional)
Type C Code Learning outcomes

Continguts
Topic Sub-topic
Firm management and competitiveness
Spin off and Start Ups
Wine tourism – Promoting a territory
Leadership in wine tourism Operation
Bordeaux Wine Industry

Planificació
Methodologies  ::  Tests
  Competences (*) Class hours
Hours outside the classroom
(**) Total hours
Activitats Introductòries
0 0 0
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària
0 0 0
Seminaris
0 0 0
Pràctiques de camp/sortides
0 0 0
Atenció personalitzada
0 0 0
 
Proves mixtes
0 0 0
 
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher.
(**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Metodologies
Methodologies
  Description
Activitats Introductòries
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària
Seminaris
Pràctiques de camp/sortides
Atenció personalitzada

Atenció personalitzada
Description

Avaluació
Methodologies Competences Description Weight        
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària 50%
Proves mixtes
Proves mixtes 50%
Others  
 
Other comments and second exam session

Fonts d'informació

Bàsica

Complementària

Recomanacions


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.