Type A
|
Code |
Competences Specific | | A3 |
Aprofundir en el funcionament dels sistemes turístics i adquirir coneixements sobre els principis de desenvolupament, gestió i governança de destinacions enoturístiques des d’una perspectiva sostenible, responsable i competitiva. |
Type B
|
Code |
Competences Transversal | | CT7 |
Aplicar els principis ètics i de responsabilitat social com a ciutadà o ciutadana i com a professional |
Type C
|
Code |
Competences Nuclear |
Type A
|
Code |
Learning outcomes |
| A3 |
Apendre els diferents models de desenvolupament de l'enoturisme
Comprendre el funcionament del sistema econòmic/turístic i la seva mesura
Conèixer les principals tècniques per al seguiment i el monitoratge de l'activitat turística
|
Type B
|
Code |
Learning outcomes |
| CT7 |
Analitzar els principals problemes ambientals des de la perspectiva del seu àmbit de coneixement en la seva activitat com a estudiant o professional. (Medi ambient)
Argumentar basant-se en valors socials i formular propostes compromeses en la millora de la comunitat. (Responsabilitat social com a ciutadà/ana)
Aplicar els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement des d’un compromís personal i professional. (Ètica)
Incorporar la perspectiva de gènere en la seva activitat com a estudiant.
|
Type C
|
Code |
Learning outcomes |
Methodologies :: Tests |
|
Competences |
(*) Class hours
|
Hours outside the classroom
|
(**) Total hours |
Activitats Introductòries |
|
2 |
0 |
2 |
Sessió Magistral |
|
20 |
12 |
32 |
Presentacions / exposicions |
|
4 |
8 |
12 |
Treballs |
|
1 |
24 |
25 |
Atenció personalitzada |
|
4 |
0 |
4 |
|
|
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher. (**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies
|
Description |
Activitats Introductòries |
|
Sessió Magistral |
|
Presentacions / exposicions |
|
Treballs |
|
Atenció personalitzada |
|
Methodologies |
Competences
|
Description |
Weight |
|
|
|
|
Presentacions / exposicions |
|
|
20% |
Treballs |
|
|
40% |
Others |
|
|
|
|
Other comments and second exam session |
|
Bàsica |
IMF, World Economic Outlook, ,
Duro, J.A., Seasonality of hotel demand in the main Spanish provinces: Measurements and decomposition exercises, ,
WEF, Travel and Tourism Competitiveness Report, ,
INE, FRONTUR, ,
|
|
Complementària |
|
|
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |
|