Tipo A
|
Código |
Competencias Específicas | | A1.1 |
Aplicar efectivament el coneixement de les matèries bàsiques, científiques i tecnològiques pròpies de l'enginyeria. |
| A1.2 |
Dissenyar, executar i analitzar experiments relacionats amb l'enginyeria |
| A1.4 |
Saber establir models matemàtics i desenvolupar-los mitjançant la informàtica apropiada, com a base científica i tecnològica per al disseny de nous productes, processos, sistemes i serveis, i per a l'optimització d'uns altres ja desenvolupats. (G5) |
| A3.2 |
Dissenyar productes, processos, sistemes i serveis de la indústria química, així com l'optimització d'uns altres ja desenvolupats, prenent com a base tecnològica les diverses àrees de l'enginyeria química, comprensives de processos i fenòmens de transport, operacions de separació i enginyeria de les reaccions químiques, nuclears, electroquímiques i bioquímiques (I2) |
| A3.3 |
Conceptualitzar models d'enginyeria, aplicar mètodes innovadors en la resolució de problemes i aplicacions informàtiques adequades, per al disseny, simulació, optimització i control de processos i sistemes (I3) |
Tipo B
|
Código |
Competencias Transversales | | B1.1 |
Comunicar i discutir propostes i conclusions en fòrums multilingües, especialitzats i no especializats, de manera clara i sense ambigüetats. |
Tipo C
|
Código |
Competencias Nucleares |
Tipo A
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
| A1.1 |
Identifica les equacions de transport apropiades per a la solució d'un problema i les simplifica, si escau.
| | A1.2 |
Comprova a través de la simulació per ordinador els fonaments teòrics explicats a l'aula.
| | A1.4 |
Aplica les condicions de contorn i / o inicials
Selecciona la metodologia de resolució: analítica o numèrica
| | A3.2 |
Planteja i resol problemes de conducció o difusió en una, dues o tres dimensions, en estat estacionari o transitori
Descriu diferents models de turbulència i valora la relació entre la seva complexitat i exactitud
Planteja i resol problemes de transport en medi porós en una, dues o tres dimensions, en estat estacionari o transitori
Planteja i resol problemes de transport convectiu de calor o matèria en una, dues o tres dimensions, en estat estacionari o transitori
| | A3.3 |
Resol problemes de disseny de processos mitjançant la resolució de les equacions de transport mitjançant programari comercial
|
Tipo B
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
| B1.1 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant.
Prepara i realitza presentacions estructurades complint amb els requisits exigits.
Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació, ...
Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il • lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes, ...
Utilitza estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps, ...).
Utilitza un llenguatge apropiat a la situació.
Produeix un text oral gramaticalment correcte
Produeix un text oral molt estructurat, clar i eficaç
Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa
Produeix un text escrit gramaticalment correcte
Produeix un text escrit molt estructurat, clar i ric
Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa
|
Tipo C
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
tema |
Subtema |
Equacions bàsiques de transport |
|
Mètodes numèrics de resolució de les equacions de transport |
|
Conducció de la calor i difusió d'espècies químiques |
|
Transferència de quantitat de moviment i turbulència. |
|
Transport convectiu de matèria i calor |
|
Transport en medi porós |
|
Metodologías :: Pruebas |
|
Competencias |
(*) Horas en clase
|
Horas fuera de clase
|
(**) Horas totales |
Activitats Introductòries |
|
2 |
4 |
6 |
Sessió Magistral |
|
20 |
29 |
49 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
17 |
20 |
37 |
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques |
|
10 |
20 |
30 |
Resolució de problemes, exercicis |
|
6 |
12 |
18 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
1 |
2 |
|
Proves de desenvolupament |
A1.1 | A1.2 | A1.4 | A3.2 | A3.3 | B1.1 | |
2 |
2 |
4 |
Proves pràctiques |
A1.1 | A1.2 | A1.4 | A3.2 | A3.3 | B1.1 | |
2 |
2 |
4 |
|
(*) En el caso de docencia no presencial, serán las horas de trabajo con soporte virtual del profesor. (**) Los datos que aparecen en la tabla de planificación son de carácter orientativo, considerando la heterogeneidad de los alumnos |
Metodologías
|
descripción |
Activitats Introductòries |
Activitats introductories |
Sessió Magistral |
Sessió Magistral |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Resolució de problemes: exercicis a l'aula ordinària |
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques |
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques |
Resolució de problemes, exercicis |
Resolució de problemes, exercicis |
Atenció personalitzada |
Atenció personalitzada |
descripción |
Atenció per part de
Joan Herrero: Telèfon 977 55 9649; joan.herrero@urv.cat; despatx 307
Jordi Grifoll: Telèfon 977 55 9639; jordi.grifoll@urv.cat; despatx 311
|
Metodologías |
Competencias
|
descripción |
Peso |
|
|
|
|
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques |
|
Simulació de sistemes de transport amb software específic |
50 |
Proves de desenvolupament |
A1.1 | A1.2 | A1.4 | A3.2 | A3.3 | B1.1 |
|
Problemes a resoldre amb calculadora en forma d'examen |
25 |
Proves pràctiques |
A1.1 | A1.2 | A1.4 | A3.2 | A3.3 | B1.1 |
|
Simulació a realitzar amb software específic i en un temps delimitat a l'aula d'informàtica |
25 |
Otros |
|
|
|
|
Otros comentarios y segunda convocatoria |
En segona convocatòria hom prodra examinar-se de les "Proves de desenvolupament" i de les "Proves pràctiques". Durant les proves d'avaluació, els telèfons mòbils, tablets i altres aparells que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista |
Bàsica |
R. Byron Bird, Warren E. Stewart, Edwin N. Lightfoot, Transport phenomena , 2, John Wiley & Sons
A. Faghri; Y. Zhang, Transport Phenomena in Multiphase Systems, , Elsevier
|
|
Complementària |
Incropera, DeWitt, Bergman, Lavine, Fundamentals of Heat and mass tranfer, 6, Wiley
Norbert Kockmann, Transport phenomena in micro process engineering, , Springer
Bruce E. Logan, Environmental transport processes, 2, Wiley
|
|
(*)La Guía docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la URV. Este documento es público y no es modificable, excepto en casos excepcionales revisados por el órgano competente o debidamente revisado de acuerdo la normativa vigente. |
|