Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A2.1 |
Presentar els resultats seguint el format de la bibliografia científica experimental, d'acord amb els estàndards comunament acceptats. |
| A2.2 |
Avaluar críticament els resultats de recerca, pròpia o aliena, en el camp de la nanotecnologia, els materials i el disseny de producte i procés. |
| A2.4 |
Sensibilitzar-se en temes mediambientals i socials relacionats amb la nanociència, els materials i el camp general de la tecnologia química. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B1.1 |
Comunicar idees complexes de manera efectiva a tot tipus d’audiències. |
| B4.1 |
Posseir les habilitats de l'aprenentatge autònom per mantenir i millorar les competències pròpies de la titulació que permetin el desenvolupament continu. |
| B4.2 |
Desenvolupar habilitats per gestionar la carrera professional. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A2.1 |
Adquireix un llenguatge comú especialitzat en nanoquímica i nanoenginyeria química i bioquímica.
Aprèn tècniques de comunicació i presentació eficaços en la base de la crítica constructiva de les presentacions a les quals assisteixen.
Practica la comunicació escrita mitjançant la redacció dels informes corresponents a cada seminari.
| | A2.2 |
Adquireix una àmplia comprensió dels temes de recerca d'interès actual en nanoquímica i nanoenginyeria
Aconsegueix una visió àmplia de la nanociència i tecnologia química a través de la multidisciplinarietat dels seminaris.
| | A2.4 |
Són capaços d'avaluar els factors mediambientals rellevants per a un projecte d'investigació.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B1.1 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant.
Prepara i realitza presentacions estructurades complint amb els requisits exigits.
Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació, ...
Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il•lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes, ...
Utilitza estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps, ...).
Utilitza un llenguatge apropiat a la situació.
Produeix un text oral gramaticalment correcte
Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç
Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa
Produeix un text escrit gramaticalment correcte
Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric
Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa
| | B4.1 |
Adopta autònomament les estratègies d'aprenentatge en cada situació.
Estableix els seus propis objectius d'aprenentatge.
Selecciona un procediment d 'entre els que li proposa el professor.
Formula preguntes adequades per a resoldre els dubtes o qüestions obertes, i té criteri en la recerca de la informació.
| | B4.2 |
Identifica necessitats de formació.
Identifica els propis interessos i motivacions acadèmico-professionals
Defineix i desenvolupa l'itinerari curricular considerant les necessitats formatives, interessos i motivacions acadèmico-professionals
Desenvolupa recursos i estratègies que li facilitin la transició al món laboral
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
Conèixer l'estat actual de la recerca en les àreas realcionades amb la tecnologia química de frontera, especialment la nanociència, la ciència de materials i l'enginyeria de processos. |
|
Entendre la importància de la multidisciplinaritat en les tasques de recerca. |
|
Aprendre tècniques de comunicació i presentació efectives. |
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
0.5 |
0 |
0.5 |
Seminaris |
|
30 |
43.5 |
73.5 |
Atenció personalitzada |
|
0.5 |
0.5 |
1 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Sessió en què es descriuran l'estructura, objectius i avaluació de l'assignatura. |
Seminaris |
Presentacions d'una hora en què experts d'alt nivell presentaran la seva recerca actual en temes relacionats amb el tema del màster. |
Atenció personalitzada |
El coordinador es reunirà amb cadascun dels estudiants per tractar qualsevol circumstància especial que es pugui donar durant el curs. |
Descripció |
Els estudiants es podran trobar amb el coordinador de l'assignatura en els hroaris indicats al moodle. Cal que els estudiants demanin cita prèvia utilitzant l'espai moodle. |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Seminaris |
|
L'assistència als seminaris és obligatòria. Després dels seminaris caldrà omplir i enviar un formulari en anglès sobre el seminari. La formulació de preguntes al ponent tindrà puntuació extra. |
100% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Si la mitjana és menor a 5, es donarà la possibilitat de millorar la nota presentant una versió millorada dels qüestionaris. |
Bàsica |
|
Articles/llibres recomanats en cadascun dels seminaris o en la pàgina web dels presentadors. |
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|