DATOS IDENTIFICATIVOS 2023_24
Asignatura (*) CONEIXEMENT I ÚS DE LA LLENGUA ESTRANGERA II Código 11234216
Titulación
Grau en Educació Primària (2009)
Ciclo 1r
Descriptores Cr.totales Tipo Curso Periodo Horarios y datos del examen
6 Optativa 1Q
Modalidad y lengua de impartición
Departamento Estudis Anglesos i Alemanys
Coordinador/a
GASCON MAS, DAVID
Correo-e david.gascon@urv.cat
Profesores/as
GASCON MAS, DAVID
Web
Descripción general e información relevante
This subject will continue with the task started the previous year. We will try to work on practicing the language (with a clear emphasis to the oral part). We will continue using Task-Based Learning and we will continue using content related to the teaching and learning of English. Thus, the subject will continue having a dual focus: firstly and most important, the language; secondly: getting deeper into content related to the teaching and language of English and its jargon.
An overall 6 or higher must be achieved in the exam to pass this subject. (You will receive a separate score for each exam and the average grade must be a 6 or higher)
It is highly advisable to have passed CIULE I to enrol on this course.

Competències
Tipo A Código Competencias Específicas
 A3 Abordar amb eficàcia situacions d'aprenentatge de llengües en contextos multiculturals i plurilingües. Fomentar la lectura i el comentari crític de textos dels diversos dominis científics i culturals continguts en el currículum escolar.
 A10 Reflexionar sobre les pràctiques d'aula per innovar i millorar la labor docent. Adquirir hàbits i destreses per a l'aprenentatge autònom i cooperatiu i promoure’l entre els estudiants.
 MI3 Ser capaç de planificar, avaluar i desenvolupar activitats d'ensenyament-aprenentatge d'un idioma com a llengua estrangera a l'educació primària.
Tipo B Código Competencias Transversales
 B5 Treballar en equip de forma cooperativa i responsabilitat compartida.
Tipo C Código Competencias Nucleares
 C1 Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès.

Resultats d'aprenentage
Tipo A Código Resultados de aprendizaje
 A3 Desenvolupa les destreses docents bàsiques en l'ensenyament-aprenentatge d'un idioma com a llengua estrangera.
 A10 Entén i avalua les diferents metodologies d'un idioma com a llengua estrangera.
 MI3 Dissenya unitats didàctiques i desenvolupa activitats d'ensenyament-aprenentatge d'un idioma com a llengua estrangera.
Tipo B Código Resultados de aprendizaje
 B5 Identifica els objectius col·lectius del grup amb els seus propis
Col·labora en la definició, organització i distribució de les tasques del grup
Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències
Porta a terme la seva aportació individual en el temps previst i amb els recursos disponibles.
Té en compte els punts de vista dels demés i retroalimenta de forma constructiva
Accepta i compleix les normes del grup
Contribueix a l’ establiment i aplicació dels processos de treball de l’ equip
Actua constructivament per afrontar els conflictes de l’ equip
Amb la seva forma de comunicar i relacionar-se contribueix a la cohesió del grup
S’ interessa per la importància de l’activitat que es desenvolupa en el grup
Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits
Facilita la gestió positiva de les diferències, desacords i conflictes que es produeixen a l’ equip
Fomenta que tots els membres es comprometin amb la gestió i funcionament de l'equip
Tipo C Código Resultados de aprendizaje
 C1 Expressa opinions sobre temes abstractes o culturals de forma limitada
Explica i justifica breument les seves opinions i projectes
Comprèn instruccions sobre classes o tasques assignades pels professors
Comprèn les idees bàsiques de programes de ràdio o televisió
Comprèn informació i articles de caràcter rutinari
Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut
Recull en apunts part de la informació que s'imparteix en una classe
Escriu cartes o prendre notes sobre assumptes previsibles i coneguts

Continguts
tema Subtema
Communicative use of English Speaking in front of a class.
Using the language in the classroom
Being fluent in English
Reading, listening and writing Understanding different topics and being able to write and talk about them.
Teaching and learning methodologie Individual and group presentations on diferent topics

Storytelling in the English class Interesting stories for the English class Interesting stories for the English class.
Pre-reading and post-reading activities.

Planificació
Metodologías  ::  Pruebas
  Competencias (*) Horas en clase
Horas fuera de clase
(**) Horas totales
Activitats Introductòries
A10
C1
3 2 5
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
A10
B5
C1
23 38 61
Sessió Magistral
A10
B5
C1
10 20 30
Treballs col·laboratius.
MI3
B5
C1
4 12 16
Treballs
MI3
B5
C1
5 29 34
Atenció personalitzada
C1
4 0 4
 
 
(*) En el caso de docencia no presencial, serán las horas de trabajo con soporte virtual del profesor.
(**) Los datos que aparecen en la tabla de planificación son de carácter orientativo, considerando la heterogeneidad de los alumnos

Metodologies
Metodologías
  descripción
Activitats Introductòries Activities designed for getting to know each other, for gathering information about the students and for introducing the subject.
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Reading and listening activities, as well as writings.
Use of the English language.
Preparing oral presentations as well as writings that will be handed in throughout the course.
Sessió Magistral Presentation of the content of the subject.
Treballs col·laboratius.
Treballs
Atenció personalitzada Personal meetings where we will talk about the subject and about the student to try and orientate her, especially in case of need

Atenció personalitzada
descripción

The teacher will be available to all students via moodle or email. Students can ask for an appointment and meet their teacher during his office hours.


Avaluació
Metodologías Competencias descripción Peso        
Treballs col·laboratius.
MI3
B5
C1
Students will need to do individual assignments or activities. More details about it will be given at the beginning of the course. 80%
Treballs
MI3
B5
C1
Students will work in groups to take on a project. More details about it will be given at the beginning of the course. 20%
Otros  
 
Otros comentarios y segunda convocatoria

Fonts d'informació

Bàsica

Complementària

Recomanacions


(*)La Guía docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la URV. Este documento es público y no es modificable, excepto en casos excepcionales revisados por el órgano competente o debidamente revisado de acuerdo la normativa vigente.