DADES IDENTIFICATIVES 2023_24
Assignatura (*) LA CULTURA I LA LITERATURA A CLASSE DE LLENGUA ESTRANGERA Codi 11605137
Ensenyament
Formació del Professorat d'ESO, Batx., FP i Ensenyament d'Idiomes (2009)
Cicle 2n
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
3 Obligatòria Primer AN
Llengua d'impartició
Anglès
Departament Estudis Anglesos i Alemanys
Coordinador/a
SALORD PONS, RUTH
Adreça electrònica ruth.salord@urv.cat
Professors/es
SALORD PONS, RUTH
Web
Descripció general i informació rellevant

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
  Professionalitzador
Tipus B Codi Competències Transversals
  Comú
Tipus C Codi Competències Nuclears

Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències

Continguts
Tema Subtema
Culture in the EFL classroom 1.1 Definition
1.2 The Cultural Dimension: The Fifth Skill
1.3 Getting to know another culture
1.4 Classroom experiences
Literature in the EFL classroom 2.1 Storytelling
2.2 ICT Tools
2.3 Literary Gatherings
2.4 Classroom experiences

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe Hores fora de classe (**) Hores totals
Activitats Introductòries
1 0 1
 
Sessió Magistral
4 0 4
Estudis previs
0 6 6
Seminaris
6 2 8
Debats
4 0 4
Fòrums de debat
0 4 4
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària
6 0 6
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes
6 0 6
Presentacions / exposicions
2 8 10
Treballs
0 25 25
 
Atenció personalitzada
1 0 1
 
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels estudiants i presentació de l’assignatura.
Sessió Magistral Exposició dels continguts de l'assignatura.
Estudis previs Cerca, lectura i treball de documentació, proposta de solució d'exercicis a realitzar en el laboratori... per part de l'estudiant.
Seminaris Treball en profunditat d'un tema (monogràfic). Ampliació i relació dels continguts donats a les sessions magistrals amb el quefer professional.
Debats Activitat on dos o més grups defensen unes postures contràries sobre un tema determinat.
Fòrums de debat Activitats on els estudiants argumenten i confronten idees sobre un tema determinat, mitjançant l'ús d’eines asíncrones com el fòrum del Campus Virtual.
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària Plantejament d’una situació (real o simulada) en la que ha de treballar l’estudiant per donar una solució argumentada al tema, resoldre una sèrie de preguntes concretes o realitzar una reflexió global.
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes Estratègia consistent en la resolució de problemes i en la reflexió sobre les seves experiències que han de realitzar els estudiants, normalment treballant d’una manera col·laborativa.
Presentacions / exposicions Exposició oral per part dels estudiants sobre un tema concret. Poden realitzar-se de manera presencial, mitjançant una gravació de vídeo o en directe via webconferència.
Treballs Exercicis que realitza l'estudiant a partir de material i referències facilitades pel professorat. Aquesta activitat té un abast i extensió superior que la resolució de problemes.
Atenció personalitzada Temps que cada professor té reservat per atendre i resoldre dubtes als estudiants. Aquesta atenció pot fer-se presencialment, a través del fòrum de dubtes de l’assignatura i/o webconferència.

Atenció personalitzada
 
Atenció personalitzada
Descripció

- Reunió online o presencial (individual o en grup)


Avaluació
  Descripció Pes
Seminaris - Content
- Participation
2%
2%
Debats - Content
- Participation
2%
2%
Fòrums de debat - Content
- Participation
2%
2%
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària - Content
- Participation
2%
2%
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes - Content
- Participation
2%
2%
Presentacions / exposicions - Content
- Language
- Delivery
15%
15%
5%
Treballs - Content
- Language
- Organization
30%
10%
5%
Altres (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat.
 
Altres comentaris i segona convocatòria

An update of the information abou, assessment, contents, planning, methodologies, and personalized attention will be provided in class.

80% d'ASSISTÈNCIA OBLIGATÒRIA A CLASSE (segons Normativa del Màster del Professorat) per poder optar a aprovar l'assignatura

1a Convocatòria (Juny)

Assistència i participació- activitats i tasques- presentació oral

2ª Convocatòria (Setembre)


Fonts d'informació

Bàsica

A compilation of course materials will be made available during the course. 

Complementària

Recomanacions


(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent