Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A3 |
Entendre una segona llengua estrangera i expressar-se en ella en un nivell bàsic. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | CT1 |
Utilitzar informació en llengua estrangera d'una manera eficaç. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A3 |
Desenvolupa la capacitat de comprensió oral i escrita per a satisfer les necessitats d’ús instrumental bàsic d’una segona llengua estrangera.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| CT1 |
Utilitzar informació en llengua estrangera d'una manera eficaç.
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
Grammar 1: Tense review |
Present, past and perfect tenses |
Grammar 2: Auxiliaries |
Questions, tags, indirect questions, so and neither |
Grammar 3:Verb patterns |
verb and to-infinitive, verb and -ing form, verb and preposition structures, adjective structures. |
Grammar 4: Reported speech |
Tenses, questions |
Grammar 5: Conditionals |
Real and unreal conditionals |
Grammar 6: Narrative tenses |
Past simple, past continuous, past perfect and past perfect continuous |
Grammar 7: Future |
Future continuous and perfect |
Grammar 8: Present and past habit |
will, would, tend to, used to, always |
Grammar 9: Verb patterns |
meaning change |
Grammar 10:Present perfect |
Simple and continuous, stative and dynamic meanings |
Grammar 11: Review of the passive tense |
Covering a range of tenses |
Vocabulary 1: Appearances |
Clothes, collocations, describing people |
Vocabulary 2: Relationships |
Sayings |
Vocabulary 3: Collocation |
Have, make and take |
Vocabulary 4: Money |
Expressions and sayings |
Vocabulary 5: Word formation |
Prefixes and suffixes |
Vocabulary 6: Phrasal verbs |
Types and use |
Vocabulary 7: The body |
Body parts, collocations |
Vocabulary 8: Food |
Food, restaurants and collocation |
Pronunciation |
Integrated into the areas worked on:
Vowel sounds, intonation |
Skills 1: Speaking |
Integrated controlled, freer and free practice |
Skills 2: Listening |
Integrated practice. CD, film, internet. |
Skills 3: Reading |
Integrated practice. Course book texts. |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Sessió Magistral |
|
15 |
20 |
35 |
Treballs |
|
5 |
7 |
12 |
Resolució de problemes, exercicis |
|
1 |
33 |
34 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
30 |
0 |
30 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
0 |
1 |
|
Proves mixtes |
|
1 |
9 |
10 |
Proves mixtes |
|
1 |
9 |
10 |
Proves orals |
|
4 |
6 |
10 |
Proves orals |
|
1 |
6 |
7 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Presentació del curs |
Sessió Magistral |
Exposició de llenguatge i habilitats |
Treballs |
Gravació de veu per practicar habilitats de pronunciació |
Resolució de problemes, exercicis |
Deures: exercicis de llenguatge |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Aplicació del pla d'estudis a través d'una varietat d'exercicis a classe: jocs de rol, debats, treball individual i en parella, activitats en grup. |
Atenció personalitzada |
Els estudiants poden posar-se en contacte amb el professor personalment a l'oficina o per mitjà de Moodle |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Treballs |
|
Enregistrament de veu: avaluació de pronunciació |
15% |
Proves mixtes |
|
Prova de les àrees de llenguatge i habilitats fet a classe. Per incloure tasques auditives, descripció de llenguatge, transformacions, reconeixement de i producció de vocabulari, entre altres |
25% |
Proves orals |
|
Prova: avaluació de llenguatge, pronunciació, discurs i habilitat comunicatiu |
20% |
Proves mixtes |
|
Prova de les àrees de llenguatge i habilitats fet a classe. Per incloure tasques auditives, descripció de llenguatge, transformacions, reconeixement de i producció de vocabulari, entre altres |
25% |
Proves orals |
|
Presentació sobre un tema determinat en petits grups |
15% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Per aprovar el curs és necessari un 60% Segona convocatòria: Diversos proves del material de la primera part del llibre |
Bàsica |
Kay and Jones, New Inside Out Upper Intermediate, Student's book, , Macmillan
|
Oxford Advanced Learner's Dictionary Intermediate Language Practice with key, Macmillan Practical English Usage, Michael Swan, OUP |
Complementària |
|
|
Assignatures que en continuen el temari |
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|