Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A5 |
Dominar la llengua anglesa des d’un punt de vista teòric i pràctic i expressar-s’hi oralment i per escrit de manera fluida i precisa. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | CT5 |
Comunicar informació de forma clara i precisa a audiències diverses. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A5 |
Desenvolupa la capacitat de comprensió oral i/o escrita per a satisfer les necessitats que vagin més enllà de l’ús purament instrumental de la llengua anglesa a un nivell intermedi-alt.
Desenvolupa la capacitat d’expressió oral i/o escrita per a satisfer les necessitats que vagin més enllà de l’ús purament instrumental de la llengua anglesa a un nivell intermedi-alt.
Elabora un discurs oral i/o escrit concís i coherent a fi de comunicar els resultats del treball realitzat a un nivell intermedi-alt.
Coneix i aplica les tècniques i estratègies bàsiques pròpies del discurs oral i/o escrit.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| CT5 |
Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques.
Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada.
Elaborar un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu.
Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral.
Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada.
Produir un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactuar de manera efectiva amb l’auditori.
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
LECTURES |
a. LISTENING:
i. Preparing for a lecture
ii. Predicting lecture content
iii. Understanding lecture organization
iv. Determining main ideas
v. Determining supporting details
vi. Determining fact and opinion
vii. Giving instructions
viii. Taking lecture notes
ix. Using different information sources
x. Understanding “signposting expressions” in lectures
xi. Recognizing digressions in lectures
xii. Sample activities for practice: TEDTalks, MOOCS (Massive Open Online Courses) such as those in Coursera or EdX, YouTube
b. SPEAKING
i. Speaking from notes
ii. Summarizing extended discourse
iii. Reporting
iv. Discussing with classmates
v. Asking questions: direct and indirect
|
SEMINARS |
a. LISTENING:
i. Understanding speaker emphasis
ii. Recognizing the speaker’s stance
iii. Recognizing fillers and false starts
iv. Sample activities for practice: British Council (Recorded Seminars) https://www.teachingenglish.org.uk/news-and-events/seminars
b. SPEAKING
i. Making effective contributions to a seminar
ii. Asking formal and informal questions
iii. Asking for clarification
iv. Responding to queries and requests for clarification
v. Answering questions
vi. Paraphrasing
vii. Summarizing
viii. Referring to other people’s ideas in a seminar
ix. Building an argument in a seminar
x. Turn-taking
xi. Agreeing/Disagreeing
xii. Using fillers and false starts |
COMMUNICATION ON CAMPUS |
a. INTERACTING with instructors (office hours)
i. Greeting
ii. Apologizing
iii. Advising
iv. Accepting and refusing
v. Expressing obligation
vi. Expressing doubts about course material
vii. Asking for an extended deadline
viii. Expressing preferences and feelings
ix. Using idioms in daily conversation
x. Sample activities for practice: information gap tasks (students have a problem and must communicate to solve it), opinion gap tasks (students state their personal preferences, attitudes or feelings), role-play (students acts out roles and common situations after initial cues, simulating real-life actions and experiences), interviews (students answer questions from teachers), discussion (students discuss a specified topic), dialogues.
b. INTERACTING with administrative staff in study abroad programs.
i. Meeting the needs of international students in their study abroad year
ii. Learning to adjust to a new culture
iii. Learning how to pay tuition and fees
iv. Finding general information about the campus and surrounding area
v. Getting information about housing (accommodation), international dorms on campus
vi. Getting information about extra-curricular activities: sporting events and departmental events (parties, pot-luck dinners)
vii. Getting information about libraries on campus
viii. Learning about activities and cultural events at the Student Union
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
30 |
40 |
70 |
Presentacions / exposicions |
|
20 |
30 |
50 |
Treballs |
|
8 |
20 |
28 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
0 |
1 |
|
Proves mixtes |
|
4 |
35 |
39 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Presentació del curs |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Els estudiants tindran un total setmanal de 3 hores lectives dedicades a la pràctica d'habilitats orals i auditives. El grup es dividirà en 2 grups per a aquesta pràctica.
|
Presentacions / exposicions |
Exposicions orals per part dels estudiants sobre temes concrets |
Treballs |
|
Atenció personalitzada |
Els estudiants poden posar-se en contacte amb la professora personalment a l'oficina o per mitjà de Moodle. |
Descripció |
El progrés de l'alumnat serà supervisat durant tot el curs. Es donarà comentaris i suggeriments de manera regular.
Els estudiants poden posar-se en contacte amb la professora personalment a l'oficina o per mitjà de Moodle.
|
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
4 Proves auditives
|
40% |
Presentacions / exposicions |
|
6 Exposicions |
40% |
Proves mixtes |
|
5 Proves auditives |
30% |
Altres |
|
In-class activities |
30% |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
First call: CONTINUOUS ASSESSMENT: 1. The passing grade for this course is 60% 2. This course is made up of a number of activities that have to be completed. In order to pass the course, you can fail only one course activity in each teacher's group. All activities are compulsory 3. Attendance and participation: Notice that this is a fully practical course. Therefore, the final grade will be based on regular class attendance, active participation and successful completion of all the tasks. For that reason, a minimum of 60% attendance is required to pass the course in the first call. If you do not attend our sessions regularly or if you fail the course, you will have to take the 2nd Call Exam. 4. No late assignments will be accepted. No tests/exams will be taken outside scheduled dates and times. Second call: If students fail to pass their first call based on continuous assessment, they will have to take a single exam (with practical exercises and a variety of tasks to reflect the contents of the course) for the second call. The result of this exam will determine the final grade of the course. |
|