Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A5 |
Dominar la llengua anglesa des d’un punt de vista teòric i pràctic i expressar-s’hi oralment i per escrit de manera fluida i precisa. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A5 |
Domina la gramàtica i el vocabulari de la llengua anglesa a un nivell intermedi-alt.
Desenvolupa la capacitat de comprensió oral i/o escrita per a satisfer les necessitats d’ús de la llengua anglesa a un nivell intermedi-alt.
Desenvolupa la capacitat d’expressió oral i/o escrita per a satisfer les necessitats d’ús de la llengua angles a un nivell intermedi-alt.
Coneix i aplica les tècniques i estratègies elementals pròpies del discurs oral i/o escrit.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
Tècniques de lectura (skimming, scanning, etc.) |
|
Estratègies de comprensió lectora en ESL |
|
Formació de paràgrafs |
|
Conectors i cohesió
|
|
Expresió escrita (la veu de l'autor: verbs modals, construccions impersonals, etc.)
|
|
Trobar i avaluar fonts d'informació |
|
Resumir |
|
Descriure |
|
Citar |
|
Assajos acadèmics |
|
Articles acadèmics |
|
Correspondència acadèmica (cartes formals i informals, instancias, queixes formals...) |
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
2 |
0 |
2 |
Sessió Magistral |
|
8 |
12 |
20 |
Seminaris |
|
46 |
72 |
118 |
Atenció personalitzada |
|
2 |
0 |
2 |
|
Proves mixtes |
|
2 |
6 |
8 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Les classes desenvoluparan principis teòrics i pràctics que permetin a l'alumnat l'estudi de diferents tipologies textuals. |
Sessió Magistral |
Les sessions magistrals se centraran en l'ús de la gramàtica com a eina comunicativa. Es primaran aspectes de l'escriptura com ara el registre, la cohesió i la puntuació, així com altres que es detallin al temari. |
Seminaris |
Els textos que s'estudiaran a classe són de diversos registres i procedència varia (diaris, revistes d'informació general, revistes científiques, guies i escrits literaris, etc.) S'han triat amb la idea de familiaritzar l'alumnat amb diferents tipus i formes d'escriptura (descripció, correspondència, textos acadèmics, etc.).
Durant els seminaris s'aplicaran les tècniques de lectura i escriptura apreses a les sessions teòriques, que permetin a l'alumnat desenvolupar a un nivell superior les diferents tasques assignades.
Els aspectes gramaticals també es tindran en compte amb l'objectiu d'aconseguir una correcta expressió escrita. |
Atenció personalitzada |
A classe, es promourà l'atenció personalitzada. Quedarà a disposició de l'alumnat un horari d'atenció al estudiant per a la resolució de dubtes i preguntes; l'email i les tutories mitjançant teams també s'utilitzaran en cas que l'alumne ho prefereixi. |
Descripció |
L'alumnat disposarà d'un horari d'attenció per resoldre les
preguntes, els dubtes i les suggerencies relacionades amb els continguts pràctics i teòrics del curs. Aquest horari oferirà la possibilitat de practicar la part oral de la llengua, concretament, els continguts relacionats amb l'assignatura. Les consultes també es poden realitzar mitjançant el correu electrònic.
|
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Seminaris |
|
• 40% de participació setmanal: els alumnes han de lliurar activitats breus durant el curs escolar. Hauran de llegir o produir diferents tipus de textos.
• 10 % Activitat de cooperació amb altres alumnes relacionada amb la unitat de correspondència.
• 50% Dues proves realitzades durant les hores de classe sobre la tipologia de textos impartits a classe. |
40%
10%
50% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Primera convocatòria: AVALUACIÓ CONTINUA: 1. La nota d'aprovació d'aquest curs és del 50% 2. Assistència i participació : Tingueu en compte que aquest és un curs totalment pràctic. Per tant, la nota final es basarà en l'assistència regular a classe, la participació activa i la superació de totes les tasques. Si no assistiu a les sessions amb regularitat o si suspeneu el curs, haureu de fer l'examen de 2a convocatòria. 3. No s'acceptaran treballs fora de termini. No es realitzaran proves/exàmens fora de les dates i hores programades.
Aquells alumnes que suspenguin l'avaluació contínua tenen una segona oportunitat o una segona convocatòria. L'examen consta de dues parts. En cada part redactaran un text seguint les característiques que hem vist a classe. Els estudiants poden obtenir més informació per correu electrònic.
|
Bàsica |
, , ,
|
Smalzer, William R. Write to be Read. Cambridge University Press. Gónzalez Vera Pilar. Learning to Write Academic Texts in English. Zaragoza, Mira Editores. 2014 - A photocopiable anthology of reading materials. -A monolingual dictionary. |
Complementària |
|
Monolingual dictionaries: -The New Oxford English Dictionary -Cambridge Advanced Learner's Dictionary. Cambridge: Cambridge University Press, 2003. -Collins Cobuild English Dictionary for Advanced Learners. (4th Ed.). Glasgow: HarperCollins, 2001. Useful Usage Books: -Swan, M. Practical English Usage. Oxford: Oxford Univ. Press, 2005.
|
Assignatures que en continuen el temari |
DESTRESES COMUNICATIVES: READING AND WRITING II/12274110 |
|
Assignatures que es recomana cursar simultàniament |
ANGLÈS II/12274003 | ANÀLISI DE TEXTOS ANGLESOS I/12274119 |
|
Assignatures que es recomana haver cursat prèviament |
ANGLÈS I/12274002 | LITERATURA/12274001 |
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|