Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A2 |
Dominar els fonaments lingüístics bàsics de la lingüística teòrica i aplicada |
| A3 |
Posseir un coneixement avançat de la llengua anglesa oral i escrita a tots els nivells i del seu sistema lingüístic (lèxic, fonètic, gramatical, pragmàtic, discursiu) i donar-li un tractament didàctic adequat |
| A4 |
Analitzar, planificar, dissenyar, desenvolupar i avaluar el procés d'ensenyament-aprenentatge de la llengua anglesa d'acord amb el currículum i l'enfocament metodològic adequats |
| A7 |
Analitzar, comparar, gestionar i avaluar la pràctica docent d'acord amb les necessitats de l'alumnat |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | CT2 |
Formular valoracions a partir de la gestió i ús eficient de la informació |
| CT4 |
Treballar en equips multidisciplinars i en contextos complexes |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A2 |
Analitza els factors que intervenen en la producció / comprensió d'una llengua estrangera
| | A3 |
Ordena i s'estructura el procés d'aprenentatge en base a un model comunicatiu, basat en l'acció (comprensió, producció, interacció i mediació oral i escrita) d'acord amb les orientacions del Marc Comú Europeu de Referència per a les Llengües del Consell de Europa
| | A4 |
Analitza, compara, avalua, selecciona i adapta de forma reflexiva i crítica material adequat per presentar, practicar i corregir elements de comunicació oral i escrita en llengua anglesa d'acord amb el Marc Comú Europeu de Referència per a les Llengües del Consell d'Europa
| | A7 |
Identifica i aplica els processos d'interacció i comunicació a l'aula, domina i aplica les destreses i habilitats necessàries per fomentar l'aprenentatge a l'aula
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| CT2 |
Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic
Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement
Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes
Crear informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta
Utilitzar les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement
| | CT4 |
Conèixer l’objectiu de l’equip i identificar el seu rol en contextos complexos
Comunicar i actuar amb altres equips per assolir conjuntament els objectius
Comprometre’s i afavorir els canvis i millores necessaris per assolir els objectius de l’equip
Confiar en les pròpies capacitats, respectar les diferències i aprofitar-les en benefici de l’equip
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
1. Classroom Management. |
1.1. Definitions and variables.
1.2. Group size.
1.3. Seating arrangements.
1.4. Pair and group work.
1.5. Mixed ability.
1.6. Teacher and student roles. |
2. Materials. |
2.1. Coursebooks and supplementary material.
2.2. Analysis of coursebook activities.
2.3. Input and feedback.
2.4. Material development.
2.5. ICT for material development. |
3. Techniques |
3.1. Controlled
3.2. Semi-controlled
3.3. Free |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
0 |
1 |
1 |
Lectura de documentació escrita / gràfica elaborada |
|
0 |
10 |
10 |
Treballs |
|
0 |
30 |
30 |
Fòrums de debat |
|
1 |
9 |
10 |
Webcasting |
|
0 |
1 |
1 |
Activitats d’auto seguiment |
|
0 |
2 |
2 |
Resolució de problemes, exercicis |
|
0 |
12 |
12 |
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària |
|
0 |
8 |
8 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
0 |
1 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Face-to-face session to talk about the course programme, Moodle contents and work plan.
|
Lectura de documentació escrita / gràfica elaborada |
Class notes and video lectures. |
Treballs |
Analysis of lessons in terms of classroom management, material adaptation and material creation. |
Fòrums de debat |
Online forum to deal with personal doubts. |
Webcasting |
Online video communication on different aspects of the subject. |
Activitats d’auto seguiment |
Checking completion of activities, course progress and feedback received. |
Resolució de problemes, exercicis |
Classroom management situations and questions about material development. |
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària |
Analysis of different aspects of class management and material use. |
Atenció personalitzada |
Video calls on Teams
Forum for class doubts. |
Descripció |
Doubts can be solved via the tutorial forum on Moodle or via Teams. |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Treballs |
|
Mid-course and final assignment |
75% |
Fòrums de debat |
|
Forum discussions |
10% |
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària |
|
Case studies |
5% |
Altres |
|
Quizzes and identity validation |
15% |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Los estudiantes matriculados en la URV siguen el sistema ECTS y tienen derecho a las convocatorias de evaluación indicadas en la normativa académica de grado y máster vigente. |
Bàsica |
Harmer, Jeremy, How to Teach English, 1, 2007
Scrivener, Jim, Learning Teaching, 1, 2005
Scrivener, Jim, Classroom Management Techniques, 1, 2012
Mc Grath, Ian, Materials Evaluation and Design for Language Teaching, 1, 2002
Mc Grath, Ian, Teaching Materials and the Roles of EFL/ESL Teachers, 1, 2013
Woodward, Tessa, Planning Lessons and Courses, 1, 2001
Tomlinson, Brian, Materials Development in Language Teaching, 1, 1998
|
|
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|