Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A5 |
Identificar, descriure, analitzar i avaluar recursos, estratègies, mètodes i procediments didàctics emprats en l'ensenyament de la llengua anglesa i aplicar-los adequadament en qualsevol entorns ILE / ISL i en funció de les necessitats de l'alumnat. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | CT4 |
Treballar en equips multidisciplinars i en contextos complexes |
| CT6 |
Desenvolupar habilitats per gestionar la carrera professional |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A5 |
Identifica, descriu i analitza els principis metodològics i els elements essencials de l'enfocament CLIL per al disseny de recursos didàctics i el seu ús a l'aula de llengua anglesa
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| CT4 |
Conèixer l’objectiu de l’equip i identificar el seu rol en contextos complexos
Comunicar i actuar amb altres equips per assolir conjuntament els objectius
Comprometre’s i afavorir els canvis i millores necessaris per assolir els objectius de l’equip
Confiar en les pròpies capacitats, respectar les diferències i aprofitar-les en benefici de l’equip
| | CT6 |
Aprofundir en l’autoconeixement professional
Desenvolupar l’actitud professional
Analitzar l’entorn professional propi de l’especialitat
Dissenyar itineraris professionals específics
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
1- Introduction to CLIL |
1.1 What is CLIL?
1.2 Definitions of CLIL
1.3 CLIL Models and Contexts
1.4 Subject and Language teachers’
roles and feedback
|
2- CLIL Framework |
2.1 Do Coyle’s 4Cs
2.2 Content: Teaching Objectives /
Learning outcomes
2.3 Communication: 3As tools
2.4 Cognition: Bloom’s Taxonomy
2.5 Culture
|
3- Planning and designing a CLIL unit
|
3.1 Reflecting on the CLIL theoretical and practical framework
3.2 Analyzing CLIL Planning examples
3.3 Assembling materials and sequencing
tasks:Scaffolding
3.4 Auditing your work: Cummins Matrix
3.5 Assessment: Summative /Formative/Peer
|
4-Collaborative Learning |
4.1 Analyzing Kagan’s cooperative structures
4.2 Using Cooperative Structures
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Presentacions / exposicions |
|
0 |
4 |
4 |
Lectura de documentació escrita / gràfica elaborada |
|
0 |
20 |
20 |
Treballs |
|
0 |
25 |
25 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
0 |
22 |
22 |
Activitats d’auto seguiment |
|
0 |
2 |
2 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
0 |
1 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Course presentation |
Presentacions / exposicions |
Oral presentations with visual support |
Lectura de documentació escrita / gràfica elaborada |
Presentation of theory, methodologies and approaches |
Treballs |
Various activities and individual didactic planning for the teaching of CLIL sessions
|
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Hands-on work on theory, methodologies and approaches to CLIL |
Activitats d’auto seguiment |
Self-monitoring activities |
Atenció personalitzada |
Face-to-face or online tutorial to solve doubts |
Descripció |
Online tutorial to solve doubts |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Presentacions / exposicions |
|
Scaffolding Activity/ Guiding Input |
20% |
Treballs |
|
Individual didactic planning |
50% |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
Online tasks and participation |
30% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Los estudiantes matriculados en la URV siguen el sistema ECTS y tienen derecho a las convocatorias de evaluación indicadas en la normativa académica de grado y máster vigente. |
Bàsica |
|
- Ball, Ph., Kelly, K., and Clegg, J., (2015). Putting CLIL into Practice. Oxford Handbooks
- Coyle, D. (2007) Content and Language Integrated Learning: Towards a Connected Research Agenda for CLIL Pedagogies, International Journal of Bilingual Education and Bilingualism, 10:5, 543-562.
- Coyle, D., Hood, P., & Marsh, D. (2010). Content and language integrated learning. Ernst Klett Sprachen.
- Escobar Urmeneta, C. (2016). Aprendizaje integrado de contenidos y lengua. En D. Masats y L.
- Lasagabaster, R., Ruiz, Y., (2010) CLIL in Spain: Implementation, Results and Teacher Training. Cambridge Scholars Publishing.
- Llinares, A., Morton, T. & Whittaker, R., (2012) The roles of language in CLIL. Cambridge University Press
- Mehisto, P., Marsh, D., & Frigols, M. J. (2008). Uncovering Clil. China: Macmillan Publishers Limited.
- Navés, T & Victori, M., (2010) CLIL in Catalonia: An Overview of Research Studies.
- Nussbaum (Ed.), Enseñanza y aprendizaje de las lenguas extranjeras en educación secundaria obligatoria (pp.85-111)
- Pladevall-Ballester, E. and Vallbona A. (2016). CLIL in minimal input contexts: development of receptive skills in early L2 learning. System, 58:37-48.
|
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|