Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A1 |
Dominar els corrents teòrics i enfocaments metodològics bàsics que caracteritzen els processos d'ensenyament i aprenentatge d'una llengua estrangera en general i de la llengua anglesa en particular |
| A2 |
Dominar els fonaments lingüístics bàsics de la lingüística teòrica i aplicada |
| A3 |
Posseir un coneixement avançat de la llengua anglesa oral i escrita a tots els nivells i del seu sistema lingüístic (lèxic, fonètic, gramatical, pragmàtic, discursiu) i donar-li un tractament didàctic adequat |
| A4 |
Analitzar, planificar, dissenyar, desenvolupar i avaluar el procés d'ensenyament-aprenentatge de la llengua anglesa d'acord amb el currículum i l'enfocament metodològic adequats |
| A8 |
Aplicar els mètodes d'investigació propis de l'àmbit de la lingüística aplicada i la didàctica de l'anglès com a llengua estrangera al disseny i elaboració de projectes docents, acadèmics i / o d'investigació rigorosos i implementar els resultats a l'aula d'anglès |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | CT1 |
Desenvolupar l’autonomia suficient per a treballar en projectes d’investigació i col·laboracions científiques o tecnològiques dins el seu àmbit temàtic |
| CT2 |
Formular valoracions a partir de la gestió i ús eficient de la informació |
| CT3 |
Resoldre problemes complexes de manera crítica, creativa i innovadora en contextos multidisciplinaris |
| CT5 |
Comunicar idees complexes de manera efectiva a tot tipus d’audiències |
| CT7 |
Aplicar els principis ètics i de responsabilitat social com a ciutadà o ciutadana i com a professional |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A1 |
Integra els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden projectar
| | A2 |
Domina els coneixements, aptituds i habilitats necessàries per a redactar i defensar treballs de recerca a nivell internacional
| | A3 |
Desenvolupa el sentit de l'escriptura científica sobre temes relacionats amb l'àmbit de l'ensenyament-aprenentatge de la llengua anglesa
| | A4 |
Formula hipòtesis de partida i utilitza una metodologia que permeti extreure conclusions vàlides i argumentar de manera adequada i raonada
| | A8 |
Busca, obté, processa, analitza, sintetitza i comunica informació críticament (oral, impresa, audiovisual, digital o multimèdia), la transforma en coneixement per elaborar i redactar un treball acadèmic rigorós tant de caràcter docent com a investigador, considerant les fonts bibliogràfiques adequades en el camp de l'ensenyament-aprenentatge de la llengua anglesa
Gestiona i utilitza de manera competent bases de dades electròniques i d'altres fonts
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| CT1 |
L’estudiant planifica i desenvolupa de forma autònoma, organitzada i científica el projecte
L’estudiant genera un document científic en estructura i continguts
L’estudiant presenta i defensa el treball (davant un tribunal, en el cas del TFM)
| | CT2 |
Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic
Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement
Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes
Crear informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta
Utilitzar les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement
| | CT3 |
Reconèixer la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa
Seguir un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional
Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema
Elaborar un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada
Avaluar el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i ser capaç de trobar limitacions i proposar millores
| | CT5 |
Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques
Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes
Produir un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes
Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral
Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes
Produir un discurs persuasiu, consistent i precís, amb capacitat per fer entenedores idees complexes i interactuar de manera efectiva amb l’auditori
| | CT7 |
Incorporar la perspectiva de gènere en la seva activitat com a estudiant.
Analitzar els principals problemes ambientals des de la perspectiva del seu àmbit de coneixement en la seva activitat com a estudiant o professional
Argumentar basant-se en valors socials i formular propostes compromeses en la millora de la comunitat
Aplicar els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement des d’un compromís personal i professional
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Procediments de selecció i assignació |
Procediments |
At the beginning of the
course, students will be assigned a TFM supervisor by the Master's Coordinator.
In case a student is interested in a particular research area, and whenever
possible, the Master's Coordinator will assign a research supervisor with experience
in that particular field. The research topic will be selected by the student in
close collaboration with their TFM supervisor. |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
2 |
0 |
2 |
Mecanismes de coordinació i seguiment del treball de fi de grau/màster |
|
2 |
2 |
4 |
Elaboració del treball de fi de grau/màster |
|
7 |
257 |
264 |
Selecció/assignació del treball de fi de màster |
|
1 |
0 |
1 |
Presentació i defensa del treball de fi de grau/máster |
|
1 |
3 |
4 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Presentation of procedure, calendar, guidelines, assessment. |
Mecanismes de coordinació i seguiment del treball de fi de grau/màster |
There will be a number of compulsory tutoring sessions. Before the first tutoring session, the student must submit a project proposal with the working hypotheses and proposed methodology / experimental design. The student must further submit a compulsory draft of the paper before the next tutoring sessions. |
Elaboració del treball de fi de grau/màster |
The Final Master’s Project, which may involve experimental or theoretical work, must be a piece of scholarly research that reflects the student's ability to:
- Plan a research activity.
- Present and develop a detailed methodology.
- Apply the scientific method, which relies on critical thinking.
- Formulate and assess hypotheses, and draw valid conclusions by providing reasonable and well-supported argumentation.
- Frame the topic of the project within the broader literature on the field, showing knowledge of background and main works of the research area.
- Critically analyze the literature.
- Synthesize and communicate information as formal research that contributes knowledge to the field.
- Use the English language to write and reflect about aspects of the teaching-learning process of the English language. |
Selecció/assignació del treball de fi de màster |
Gathering students' interests and assigning students to supervisors. Discussing topic and methodology with supervisor. |
Presentació i defensa del treball de fi de grau/máster |
The Final Master’s Project will be submitted in written form and electronically. It will also be presented in an oral defense in front of an evaluation committee with the help of visual suport. |
Mecanismes coordinació/seguiment |
|
Descripció
|
The TFM coordinator monitors and offers support to students and supervisors during the TFM writing process. |
Criteris i procediments d’avaluació |
|
Metodologies |
Competències |
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Elaboració del treball de fi de grau/màster |
|
The paper is worth 80% of the final mark. This percentage will be computed on the basis of the results obtained in the corresponding rubric about the written paper (experimental or non-experimental), as evaluated by each member of the committee. Once the mean is calculated, the average mark will count towards 80% of the final global mark. |
80% |
|
Presentació i defensa del treball de fi de grau/máster |
|
The defense will count 20% towards the final mark. Each member of the committee will suggest a global mark for the student’s presentation. This mark will be based on general exposition (general aspects like structure, organization, clarity, pronunciation, etc) and defense in the question period, as made explicit in the corresponding rubric.
Once the mean is calculated, this average mark will count towards 20% of the final global mark. |
20% |
|
Altres |
|
There are a number of compulsory tutoring sessions. Before the first tutoring session, the student must submit a project proposal with the working hypotheses and proposed methodology / experimental design. The student must further submit a compulsory draft of the paper before each of the following tutoring sessions |
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
According to current academic regulations for the Bachelor's and Master's degrees, "Students registered at the URV follow the ECTS system and have the right to two examination sessions". Plagiarism, in any form or extent, is a serious academic offense and, as such, will not be tolerated in any aspect of the Master's thesis. Students need to familiarize themselves with the appropriate ways to use and report previously published information. Any evidence of plagiarism in the Master's thesis will automatically disqualify the student. As a sign of good will we require that you sign the attached Original Work form and submit it to the program coordinator at the same time that you submit the Topic and Supervisor Form. |
Bàsica |
Brown, J. D., Understanding research in second language learning: A teacher's guide to statistics and research design., Cambridge University Press., 1988
Brown, J. D., & Rodgers, T. S., Doing second language research: An introduction to the theory and practice of second language research for graduate/master's students in TESOL and applied linguistics, and others., Oxford University Press., 2002
Larsen-Freeman, D., & Long, M. H., An introduction to second language acquisition research., Routledge., 2014
McDonough, J., & McDonough, S., Research methods for English language teachers., Routledge, 2014
|
|
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|