Type A
|
Code |
Competences Specific | | A3 |
Analitzar i avaluar l'impacte de les noves tecnologies, els entorns digitals i la comunicació en xarxa en els processos de comunicació estratègica a les organitzacions. |
Type B
|
Code |
Competences Transversal | | CT1 |
Resoldre problemes complexes de manera crítica, creativa i innovadora en contextos multidisciplinaris. |
| CT2 |
Desenvolupar habilitats per gestionar la carrera professional. |
Type C
|
Code |
Competences Nuclear |
Type A
|
Code |
Learning outcomes |
| A3 |
Entendre la dinàmica dels processos d'innovació comunicativa a Internet.
Conèixer i gestionar les eines per al màrqueting digital.
|
Type B
|
Code |
Learning outcomes |
| CT1 |
Reconèixer la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa.
Seguir un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional.
Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema.
Elaborar un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada.
Avaluar el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i ser capaç de trobar limitacions i proposar millores.
| | CT2 |
Aprofundir en l’autoconeixement professional.
Desenvolupar l’actitud professional.
Analitzar l’entorn professional propi de l’especialitat.
Dissenyar itineraris professionals específics.
|
Type C
|
Code |
Learning outcomes |
Topic |
Sub-topic |
Tema 1. La visibilitat a la xarxa. |
|
Tema 2. Posicionament i cercadors SEO. |
|
Tema 3. Posicionament SEM en cercadors. |
|
Tema 4. Remarketing i xarxes d'afiliació. |
|
Tema 5. Analítica. |
|
Methodologies :: Tests |
|
Competences |
(*) Class hours
|
Hours outside the classroom
|
(**) Total hours |
Activitats Introductòries |
|
2 |
0 |
2 |
Sessió Magistral |
|
10 |
34 |
44 |
Supòsits pràctics/ estudi de casos |
|
2 |
2 |
4 |
Pràctiques a través de TIC |
|
4 |
6 |
10 |
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes |
|
5 |
9 |
14 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
0 |
1 |
|
|
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher. (**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies
|
Description |
Activitats Introductòries |
Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels estudiants i presentació de l’assignatura. |
Sessió Magistral |
Exposició dels continguts de l'assignatura. |
Supòsits pràctics/ estudi de casos |
Plantejament d’una situació (real o simulada) en la que ha de treballar l’estudiant per donar una solució argumentada al tema, resoldre una sèrie de preguntes concretes o realitzar una reflexió global. |
Pràctiques a través de TIC |
Aplicar, a nivell pràctic, la teoria d'un àmbit de coneixement en un context determinat. Exercicis pràctics a través de les TIC de manera autònoma. |
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes |
Estratègia consistent en la resolució de problemes i en la reflexió sobre les seves experiències que han de realitzar els estudiants, normalment treballant d’una manera col·laborativa. |
Atenció personalitzada |
Temps que cada professor té reservat per atendre i resoldre dubtes als estudiants. Aquesta atenció pot fer-se presencialment, a través del fòrum de dubtes de l’assignatura i/o webconferència. |
Description |
Els alumnes poden plantejar consultes o sol.licitar tutories amb la docent titular de l'assignatura a través de l'espai de l'assignatura al Campus Virtual, utilitzant o bé el Fòrum de Dubtes (tots els companys poden veure la petició d'informació) o bé la missatgeria habilitada. |
Methodologies |
Competences
|
Description |
Weight |
|
|
|
|
Pràctiques a través de TIC |
|
Treball en grup desenvolupat en diverses petites practiques a través de TIC valorades en un 80% de la nota |
80% |
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes |
|
Practiques a l'aula preparatòries del treball grupal. |
10% |
Others |
|
Actitud comunicativa Presentació oral del treball Participació a l'aula |
10% |
|
Other comments and second exam session |
Els treballs i pràctiques suspesos o no presentats s'hauran de recuperar a través de practiques i treballs alternatius prèviament acordats en tutoria amb la titular de l'assignatura. |
Bàsica |
google, https://learndigital.withgoogle.com/activate, ,
Google, https://skillshop.withgoogle.com/, ,
Analista Seo, https://www.analistaseo.es/, ,
Varios, https://www.humanlevel.com/articulos, ,
Luis M. Villanueva, https://luismvillanueva.com/blog, ,
Google, https://adwords-es.googleblog.com/, ,
Google, https://support.google.com/google-ads/community?ctx=lithium, ,
Varios, https://www.ppchero.com/, ,
Facebook, https://es-es.facebook.com/business/learn, ,
Aleyda Solis, SEO. LAS CLAVES ESENCIALES., ,
Manuel Moreno, EL GRAN LIBRO DEL COMMUNITY MANAGER: TECNICAS Y HERRAMIENTAS PARA SACARLE PARTIDO A LAS REDES SOCIALES Y TRIUNFAR EN SOCIAL MEDIA., ,
IÑAKI GOROSTIZA ESQUERDEIRO, GOOGLE ANALYTICS: MIDE Y VENCERAS., ,
|
https://www.40defiebre.com/
https://www.soydemarketing.com/
https://vilmanunez.com/blog/
https://www.marketingdirecto.com/ |
Complementària |
|
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
CAMPANYES I PLANS DE COMUNICACIÓ/12885106 | GESTIÓ DE LA COMUNICACIÓ EN LÍNIA I COMMUNITY MANAGEMENT/12885110 |
|
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |
|