Type A
|
Code |
Competences Specific | | A2 |
Identificar, interpretar i valorar els processos informatius i comunicatius que es donen a les organitzacions empresarials, polítiques, culturals o socials. |
| A3 |
Analitzar i avaluar l'impacte de les noves tecnologies, els entorns digitals i la comunicació en xarxa en els processos de comunicació estratègica a les organitzacions. |
Type B
|
Code |
Competences Transversal | | CT1 |
Resoldre problemes complexes de manera crítica, creativa i innovadora en contextos multidisciplinaris. |
| CT2 |
Desenvolupar habilitats per gestionar la carrera professional. |
Type C
|
Code |
Competences Nuclear |
Type A
|
Code |
Learning outcomes |
| A2 |
Conèixer i aplicar els processos de gestió de la comunicació de crisi.
Conèixer casos i saber gestionar la comunicació de les marques territori.
| | A3 |
Conèixer i avaluar l’impacte de la comunicació en línia en les marques territori.
|
Type B
|
Code |
Learning outcomes |
| CT1 |
Reconèixer la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa.
Seguir un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional.
Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema.
Elaborar un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada.
Avaluar el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i ser capaç de trobar limitacions i proposar millores.
| | CT2 |
Aprofundir en l’autoconeixement professional.
Desenvolupar l’actitud professional.
Analitzar l’entorn professional propi de l’especialitat.
Dissenyar itineraris professionals específics.
|
Type C
|
Code |
Learning outcomes |
Topic |
Sub-topic |
Tema 1. Conceptes introductoris: marques territori/destí, elements que les componen i funcions principals. |
|
Tema 2. La creació de les marques territori/destí. Procés. Investigació i creació. |
|
Tema 3. La comunicació de les marques territori/destí amb els diferents públics. |
|
Tema 4. La comunicació digital de les marques territori/destí a través dels llocs web i mitjans socials de les OMDs. |
|
Tema 5. La comunicació de crisi de les destinacions i les seves marques. |
|
Methodologies :: Tests |
|
Competences |
(*) Class hours
|
Hours outside the classroom
|
(**) Total hours |
Activitats Introductòries |
|
2 |
0 |
2 |
Sessió Magistral |
|
15 |
40 |
55 |
Presentacions / exposicions |
|
4 |
6 |
10 |
Supòsits pràctics/ estudi de casos |
|
4 |
3 |
7 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
0 |
1 |
|
|
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher. (**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies
|
Description |
Activitats Introductòries |
Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels estudiants i presentació de l’assignatura. |
Sessió Magistral |
Exposició dels continguts de l'assignatura. |
Presentacions / exposicions |
Exposició oral per part dels estudiants sobre un tema concret. |
Supòsits pràctics/ estudi de casos |
Plantejament d’una situació (real o simulada) en la que ha de treballar l’estudiant per donar una solució argumentada al tema, resoldre una sèrie de preguntes concretes o realitzar una reflexió global. |
Atenció personalitzada |
La professora està disponible per atendre i resoldre dubtes als estudiants. Aquesta atenció pot fer-se presencialment, a través del fòrum de dubtes de l’assignatura i/o webconferència. |
Description |
S’atendrà a l’alumnat en tutoria individualitzada i/o grupal per tal de resoldre possibles dubtes, consultes i altres qüestions relacionades amb l’assignatura. La tutoria podrà ser presencial i/o virtual. A principis de curs s’informarà a l’estudiantat sobre com es portarà a terme aquesta atenció personalitzada (horaris, si serà presencial, per correu electrònic, Moodle...). |
Methodologies |
Competences
|
Description |
Weight |
|
|
|
|
Presentacions / exposicions |
|
L'avaluació de l'assignatura es composa de 4 pràctiques: 3 en grup i 1 individual. La nota final serà la mitjana de les 4. |
100% |
Others |
|
|
|
|
Other comments and second exam session |
Els estudiants matriculats a la URV segueixen el sistema ECTS i tenen dret a les convocatòries d'avaluació indicades a la normativa acadèmica de grau i màster vigent. L'avaluació d'aquesta assignatura és avaluació continuada. Els alumnes aniran lliurant les pràctiques que proposi el professor/a al llarg de l'assignatura. L'avaluació de la segona convocatòria serà el mateix que la primera, els alumnes hauran de lliurar les pràctiques que no hagin presentat o hagin suspès en primera convocatòria. Els supòsits pràctics es resoldran a classe, però no implicaran un pes en la nota final. |
Bàsica |
Huertas, Assumpció, La comunicación de los destinos turísticos y sus marcas a través de los medios sociales, URV, 2016
Huertas, Assumpció, La comunicación de los territorios, los destinos y sus marcas, UOC Edciones, 2014
Huertas, Assumpció, La comunicación de los territorios, los destinos y sus marcas, UOC Edciones, 2014
|
|
Complementària |
|
|
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |
|