Type A
|
Code |
Competences Specific | | CE7 |
Relacionar les propietats macroscòpiques i propietats d'àtoms i molècules individuals, incloent macromolècules (naturals i sintètiques), polímers, col·loides i altres materials. |
| CE9 |
Demostrar habilitats per identificar i resoldre problemes qualitatius i quantitatius amb un enfocament estratègic. |
Type B
|
Code |
Competences Transversal |
Type C
|
Code |
Competences Nuclear |
Type A
|
Code |
Learning outcomes |
| CE7 |
Conèixer els aspectes bàsics de la nanociència i les novetats científiques en física de materials
| | CE9 |
Conèixer els aspectes bàsics de la nanociència i les novetats científiques en física de materials
|
Type B
|
Code |
Learning outcomes |
Type C
|
Code |
Learning outcomes |
Topic |
Sub-topic |
Nous materials elèctrics
|
Classificació dels materials elèctrics. Semiconductivitat. Semiconductors intrinsecs i extrinsecs.Diode, transistor i microelectronica. Nanoelectrònica.
|
Nous materials optics
|
Caracterització de materials òptics. Materials làser. Materials d’òptica no lineal.
Nanocristalls per a aplicacions fluorescents (Plasmons metal.lics i Quantum dots). Síntesi de nanocristalls.
|
Methodologies :: Tests |
|
Competences |
(*) Class hours
|
Hours outside the classroom
|
(**) Total hours |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Sessió Magistral |
|
28 |
29 |
57 |
Treballs |
|
5 |
5 |
10 |
Atenció personalitzada |
|
10 |
0 |
10 |
|
Proves de desenvolupament |
|
1 |
0 |
1 |
Proves pràctiques |
|
1 |
0 |
1 |
|
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher. (**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies
|
Description |
Activitats Introductòries |
Presentació de l'assignatura , dels continguts, els objectius, les fonts d'informació i l'avaluació corresponents |
Sessió Magistral |
Explicació dels continguts. |
Treballs |
Redacció i lliurament del material treballat. Comentari d'una publicació en relació als temes treballats |
Atenció personalitzada |
Totes les etapes tenen atenció personalitzada. Hi ha hores de tutoria individualitzada per resoldre dubtes corresponents a totes les etapes. |
Description |
Temps que cada professor té reservat per atendre i resoldre dubtes als alumnes. |
Methodologies |
Competences
|
Description |
Weight |
|
|
|
|
Proves de desenvolupament |
|
Avaluació del nivell de comprensió dels conceptes bàsics de l'assignatura |
50% |
Proves pràctiques |
|
Lliurament de treballs |
40% |
Others |
|
Assistència i participació activa a les classes |
10% |
|
Other comments and second exam session |
En la segona convocatoria hi ha una avaluació global de l'assignatura, mitjancant una prova escrita. Durant les proves d'avaluació, els telèfons mòbils, tablets i altres aparells que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista. La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant resolució del rector o rectora. |
Bàsica |
Callister, W.D., Ciencia e Ingeniería de los materiales, Ed. Reverté, Barcelona, 1995
Askeland, D.R., La ciencia e ingeniería de los materiales, Grupo Editorial Iberoamérica, México , 1985
Silfvast , W.T., Laser Fundamentals, Cambridge University Press, New York, 1996
|
|
Complementària |
|
|
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |
|