Type A
|
Code |
Competences Specific | | CE1 |
Entendre i aplicar els coneixements bàsics de física, matemàtiques i química a la Bioquímica i Biologia Molecular. |
Type B
|
Code |
Competences Transversal |
Type C
|
Code |
Competences Nuclear |
Type A
|
Code |
Learning outcomes |
| CE1 |
Conèixer els principis de la mecànica newtoniana i les relacions que es deriven d'ells, aplicant-los al moviment d'una partícula i d'un sistema de partícules
Tenir un coneixement clar de les magnituds físiques, els sistemes d'unitats que es mesuren i l'equivalència entre ells
|
Type B
|
Code |
Learning outcomes |
Type C
|
Code |
Learning outcomes |
Topic |
Sub-topic |
Mecànica |
1) Magnituds: unitats i dimensions.
2) Dinàmica d'una partícula. Teoremes de conservació.
3) Moviment oscil·latori.
4) Forces centrals.
5) Sistemes de partícules. |
Methodologies :: Tests |
|
Competences |
(*) Class hours
|
Hours outside the classroom
|
(**) Total hours |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Sessió Magistral |
|
14 |
21 |
35 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
12 |
18 |
30 |
Atenció personalitzada |
|
3 |
0 |
3 |
|
Proves de desenvolupament |
|
1 |
3 |
4 |
Proves de desenvolupament |
|
1 |
1.5 |
2.5 |
Proves de desenvolupament |
|
1 |
1.5 |
2.5 |
|
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher. (**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies
|
Description |
Activitats Introductòries |
Presentació de l'assignatura i dels objectius formatius que pretén. |
Sessió Magistral |
Explicació teòrica dels continguts de l'assignatura. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Resolució de problemes i exercicis relacionats amb els continguts de l'assignatura. |
Atenció personalitzada |
Atenció a l'alumne en el despatx del professor per tal de resoldre dubtes conceptuals i d'aplicació pràctica relacionats amb els continguts de l'assignatura. |
Description |
Temps que cada professor té reservat per atendre i resoldre dubtes als alumnes. |
Methodologies |
Competences
|
Description |
Weight |
|
|
|
|
Proves de desenvolupament |
|
Es realitzarà una prova escrita on s'avaluarà el coneixement dels conceptes teòrics introduïts a les sessions magistrals |
40% |
Proves de desenvolupament |
|
Es realitzarà una prova escrita on s'avaluarà el coneixement dels conceptes adquirits en les classes de problemes |
40 % |
Proves de desenvolupament |
|
Es realitzarà una prova escrita on s'avaluarà el grau de seguiment de l'assignatura |
20 % |
Others |
|
|
|
|
Other comments and second exam session |
Es prohibeix l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves. Durant les proves d'avaluació, els telèfons mòbils, tablets i altres aparells que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista. La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant resolució del rector o rectora. |
Bàsica |
Tippler, P.A., Física (Vol I i II), , Reverté
Serway, R. A. and Jewett, J.W, Física para Ciencias e Ingeniería (vol I i II), , Paraninfo
Gettys, W.E., Keller, F.J. and Skove, M.J., Física Clásica y Moderna, , McGraw-Hill
|
|
Complementària |
|
|
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |
|