Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A23 |
Realitzar educació alimentària. |
| A24 |
Planificar i desenvolupar programes de promoció i de prevenció de la salut. |
| A26 |
Analitzar i avaluar els riscos alimentaris. |
| A37 |
Assessorar legal, científica i tècnicament a la indústria alimentària i els consumidors. |
| A38 |
Implementar sistemes de qualitat. |
| A39 |
Realitzar tasques de formació de personal. |
| A40 |
Assessorar en la comercialització dels productes alimentaris. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A23 |
Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit estudiat
Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en contextos concrets
Posar en funcionament, en un àmbit professional i d'una manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es puguin aplicar
Desenvolupar l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional
Conèixer i utilitzar els mitjans tècnics més freqüentment utilitzats pels professionales de l'àmbit
| | A24 |
Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit estudiat
Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en contextos concrets
Posar en funcionament, en un àmbit professional i d'una manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es puguin aplicar
Desenvolupar l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional
Conèixer i utilitzar els mitjans tècnics més freqüentment utilitzats pels professionales de l'àmbit
| | A26 |
Posar en funcionament, en un àmbit professional i d'una manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es puguin aplicar
Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit estudiat
Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en contextos concrets
Desenvolupar l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional
Conèixer i utilitzar els mitjans tècnics més freqüentment utilitzats pels professionales de l'àmbit
| | A37 |
Posar en funcionament, en un àmbit professional i d'una manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es puguin aplicar
Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit estudiat
Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en contextos concrets
Desenvolupar l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional
Conèixer i utilitzar els mitjans tècnics més freqüentment utilitzats pels professionales de l'àmbit
| | A38 |
Posar en funcionament, en un àmbit professional i d'una manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es puguin aplicar
Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit estudiat
Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en contextos concrets
Desenvolupar l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional
Conèixer i utilitzar els mitjans tècnics més freqüentment utilitzats pels professionales de l'àmbit
| | A39 |
Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en contextos concrets
Posar en funcionament, en un àmbit professional i d'una manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es puguin aplicar
Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit estudiat
Desenvolupar l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional
Conèixer i utilitzar els mitjans tècnics més freqüentment utilitzats pels professionales de l'àmbit
| | A40 |
Posar en funcionament, en un àmbit professional i d'una manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es puguin aplicar
Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit estudiat
Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en contextos concrets
Desenvolupar l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional
Conèixer i utilitzar els mitjans tècnics més freqüentment utilitzats pels professionales de l'àmbit
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Procediments de selecció i assignació |
Procediments |
L'estudiant abans de finalitzar 3r de grau escollirà el periode de realització d'aquest pràcticum i el lloc de pràctiques conjuntament amb la selecció que es farà dels altres rotatoris, l'ordre d'elecció és realitzarà per nota d'expedient acadèmic. |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Selecció/assignació del lloc de pràctiques externes |
|
1 |
0 |
1 |
Mecanismes de coordinació i seguiment de pràctiques externes |
|
1 |
0 |
1 |
Estada de pràctiques |
|
0 |
60 |
60 |
Memòria |
|
2 |
10 |
12 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Informació sobre les activitats a realitzar i criteris d'avaluació |
Mecanismes de coordinació i seguiment de pràctiques externes |
Sessions d'informació de les diferents possibilitats de pràctiques amb la informació de cada tutor de pràctiques |
Estada de pràctiques |
Assistència obligatòria al lloc assignat de pràctiques |
Memòria |
Elaboració d'una memòria de l'activitat realitzada |
Mecanismes coordinació/seguiment |
Es durà a terme una coordinació interna (per part de la universitat) i una coordinació externa (per part del centre de pràctiques). |
Descripció
|
Cada estudiant té un tutor, professor de la URV, depenen del lloc de pràctiques triat. A més, per qualsevol dubte es pot dirigir a les professores coordinadores de l'assignatura: - Rosa Solà: rosa.sola@urv.cat - Anna Pedret: anna.pedret@urv.cat - Lucía Tarro: lucia.tarro@urv.cat |
Criteris i procediments d'avaluació |
Es durà a terme una avaluació interna (per part de la universitat), una valoració externa (per part del centre de pràctiques) i una autovaloració (per part de l’estudiant). |
Metodologies |
Competències |
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Estada de pràctiques |
|
S'avaluarà mitjançant una fulla de seguiment de pràctiques. En cada centre on es realitzin pràctiques hi haurà una fulla de seguiment d'actituts (20%) i d'habilitats (40%) |
70% |
|
Memòria |
|
Elaboració d'una memòria de l'activitat realitzada, on es presentarà oralment davant dels companys de classe i un tribunal.
En cas de que l'estat d'alarma, a causa de l’emergència sanitària provocada per la COVID-19, aquesta presentació es farà de forma virtual.
En aquesta memòria hi ha de constar:
1. Coneixement de l'entorn de treball: informació i funcionament del lloc on ha realitzat la pràctica. (10%)
2. Treball realitzat: objectius i planificació de les 60 hores realitzades al lloc de pràctiques.(20%)
3. Reflexió de l'aprenentatge realitzat: competències i habilitats desenvolupades. (10%) |
30% |
|
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Si més d'un alumne té un 10 de nota final, per tal de poder posar les matrícules disponibles, es farà una prova complementària. |
Bàsica |
|
|
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|