Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A2 |
Desenvolupar habilitats professionals (lideratge, negociació, comunicació, etc.) que capacitin l'estudiant per a l'exercici de tasques de coordinació d'equips en empreses, institucions i organitzacions de caràcter públic o sense ànim de lucre que operen en l'àmbit internacional. |
| A5 |
Desenvolupar habilitats directives i coneixements tècnics per gestionar la complexitat de la realitat de l'empresa internacional d'una manera social i mediambientalment responsable. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A2 |
Conèixer i dominar els elements bàsics tant de la comunicació oral com no verbal així com els suports multimèdia per aconseguir un desenvolupament professional d'èxit en qualsevol activitat relacionada amb la comunicació social.
| | A5 |
Prendre consciència de la importància dels aspectes interculturals en les activitats de comunicació i negociació.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
Competència Intercultural |
|
Diferències al llenguatge |
|
Gestionant relacions a la feina |
|
Comunicacions internacionals |
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Sessió Magistral |
|
20 |
35 |
55 |
Presentacions / exposicions |
|
5 |
10 |
15 |
Treballs |
|
1 |
0 |
1 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
0 |
1 |
|
Proves mixtes |
|
2 |
0 |
2 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Introducció a l'assignatura |
Sessió Magistral |
Explicació teòrica dels continguts de l'assignatura |
Presentacions / exposicions |
Exposició en públic on s'apliquin les competències desenvolupades en el curs |
Treballs |
Treballs sobre temes específics del curs |
Atenció personalitzada |
Tutories |
Descripció |
Cal contactar al mail nuria.cartana@urv.cat per aclarir qualsevol dubte i/o convenir una cita. |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Presentacions / exposicions |
|
Cada estudiant prepararà i lliurarà una presentació de vendes a la classe |
25% |
Treballs |
|
Cada estudiant realitzarà 2 treballs escrits que es lliuraràn en les dates especificades pel professor/a |
40% |
Proves mixtes |
|
Examen final: l'examen es realitzarà l'últim dia de les classes i consistirà en preguntes de resposta múltiple, i de resposta llarga basades en el contingut tractat a la classe |
35% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
La segona convocatòria consistirà en un exercici escrit, amb preguntes teòriques i la redacció d'un test, i també una part d'exposició oral sobre un cas pràctic. |
Bàsica |
Bourdieu, P., Language and symbolic power, 1991, Harvard University Press
Chimamanda Ngozi Adichi, The Danger of a Single Story, 2009, TedGlobal
Hudson, R. A., Sociolinguistics, 1996, Cambridge university press
Hoffman, E. and Verdooren, A., Diversity Competence: Cultures Don’t Meet, People Do, 2019, CABI
|
* Neill, Conor; Mueck, Florian; Leggett, Brian
O'Connor. Effective Evaluation of Spoken Communication: A checklist for evaluating
speaker performance. 06/2010. IESE *Neill, Conor; Leggett, Brian O'Connor, The
Art of Persuasive Communications: Excellent Public Speaking. 03/2010.
IESE |
Complementària |
|
|
Assignatures que es recomana cursar simultàniament |
TÈCNIQUES DE NEGOCIACIÓ/16675106 | LIDERATGE I PRESA DE DECISIONS/16675108 |
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|