Tipo A
|
Código |
Competencias Específicas | | FG1 |
Exercici original que s'ha de fer individualment, presentar-lo i defensar-lo davant un tribunal universitari. Consisteix en un projecte en l'àmbit de les tecnologies específiques de l'Enginyeria Industrial de naturalesa professional en què se sintetitzin i integrin les competències adquirides en els ensenyaments.
|
Tipo B
|
Código |
Competencias Transversales | | B3 |
Capacitat de resoldre problemes amb iniciativa, presa de decisions, creativitat, raonament crític i de comunicar i transmetre coneixements, habilitats i destreses en el camp de l'Enginyeria Industrial, especialitat en Electrònica Industrial. |
| B5 |
Capacitat d'analitzar i valorar l'impacte social i mediambiental de les solucions tècniques. |
| CT1 |
Utilitzar informació en llengua estrangera d’una manera eficaç. |
| CT2 |
Gestionar la informació i el coneixement mitjançant l’ús eficient de les TIC |
| CT5 |
Comunicar informació de manera clara i precisa a audiències diverses. |
| CT6 |
Identificar el procés d’aprenentatge i l’orientació acadèmica i laboral o professional |
| CT7 |
Aplicar els principis ètics i de responsabilitat social com a ciutadà o ciutadana i com a professional |
Tipo C
|
Código |
Competencias Nucleares |
Tipo A
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
| FG1 |
Realitza individualment un projecte integral de naturalesa professional en l’àmbit de l’Electrònica Industrial i l’Automàtica
Elabora una memòria del projecte realitzat.
Defensa públicament al davant d’un tribunal el Treball Fi de Grau.
|
Tipo B
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
| B3 |
Realitza individualment un projecte integral de naturalesa professional en l’àmbit de l’Electrònica Industrial i l’Automàtica
Desenvolupa una correcta metodologia de treball.
Valora l’acompliment de les especificacions del projecte.
Pren decisions de manera independent.
Justifica les decisions de disseny.
Demostra autonomia, maduresa i eficiència
Determina un objectiu, un aspecte o una dimensió en el marc temàtic que s'està tractant i es centra sobre ella per a poder generar una opinió nova o contrastar opinions contràries per treure una conclusió
Desenvolupa un treball clarament centrat en un tema proposat abordant els assumptes essencials
| | B5 |
Valora l’impacte del projecte realitzat
| | CT1 |
Utiliza información en lengua extranjera de una manera clara y eficaz.
| | CT2 |
Domina les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital
Cerca i obté informació de manera autònoma amb criteris de fiabilitat i pertinença
Organitza la informació amb les eines adients (en línia i presencials) que li permetin desenvolupar les seves activitats acadèmiques.
Elabora informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i ho fa de manera honesta
Utilitza les TIC per compartir i intercanviar informació
| | CT5 |
Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques
Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada
Elabora un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu
Utilitza els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral
Construeix un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada
Produeix un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactua de manera efectiva amb l’auditori
| | CT6 |
Aprofundeix en l’autoconeixement acadèmic, laboral o professional
Identifica el propi procés d’aprenentatge
Analitza l’entorn laboral o professional de l’àmbit d’estudi
Dissenya itineraris acadèmics i d’inserció laboral o professional
| | CT7 |
Coneix les principals desigualtats i discriminacions que es produeixen entre home i dones i compren les causes
|
Tipo C
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
Procediments de selecció i assignació |
Procedimientos |
El procediment a seguir i tot el referent als TFG a desenvolupar i presentar al Departament d'Enginyeria Electrònica, Elèctrica i Automàtica es pot consultar al següent enllaç: https://sauron.etse.urv.es/public/PROPOSTES/ |
Metodologías :: Pruebas |
|
Competencias |
(*) Horas en clase
|
Horas fuera de clase
|
(**) Horas totales |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Mecanismes de coordinació i seguiment del treball de fi de grau/màster |
|
5 |
0 |
5 |
Selecció/assignació del treball de fi de grau |
|
1 |
0 |
1 |
Elaboració del treball de fi de grau/màster |
|
0 |
275 |
275 |
Presentació i defensa del treball de fi de grau/máster |
|
1 |
17 |
18 |
Presentació i defensa del treball de fi de grau/máster |
|
0 |
0 |
0 |
|
|
(*) En el caso de docencia no presencial, serán las horas de trabajo con soporte virtual del profesor. (**) Los datos que aparecen en la tabla de planificación son de carácter orientativo, considerando la heterogeneidad de los alumnos |
|
descripción |
Activitats Introductòries |
Proposta de Treballs Fi de Grau (TFG) per part dels professors del DEEEA (opcionalment per part de l'alumne). Aquesta proposta es fa a través de la pàgina moddle de l'assignatura |
Mecanismes de coordinació i seguiment del treball de fi de grau/màster |
El professor realitzarà sessions periòdiques de supervisió del treball fi de grau. El mecanisme de coordinació li serà comunicat pel professor en qüestió. |
Selecció/assignació del treball de fi de grau |
Assignació de TFG i director, i opcionalment ponent, a un alumne. Aixó el realitza el professor corresponent, que realitzarà la tascas de director i ho fa via telemàtica via moddle |
Elaboració del treball de fi de grau/màster |
L'alumne va avançant en el desenvolupament del seu treball fins que arriba als objectius associats al seu Treball Fi de Grau. L'alumne ha de realitzar una memòria explicativa i un resum en tres llengües del treball realitzat.
Una vegada revisada la memòria i el resum, el director visarà el TFG per indicar que està llest per ser defensat. |
Presentació i defensa del treball de fi de grau/máster |
El director del TFG supervisa i orienta l'alumne en el desenvolupament del treball. El director comunicarà a l'alumne el procediment a seguir. |
Presentació i defensa del treball de fi de grau/máster |
Abans que finalitzi el termini de entrega de TFG en la convocatòria corresponent, l'alumne ha comunicar al director la finalització del projecte, després ha de penjar al moddle la memòria del TFG i els corresponents documents annexes, per tal que sigui processat posteriorment. El director ha de supervisar que l'alumne ha penjat tots els documents.
Posteriorment l'alumne haurà de defensar el seu projecte de forma oral davant d'un tribunal, que serà el que realitzarà l'avaluació. |
Mecanismes coordinació/seguiment |
Es durà a terme una coordinació interna (per part de la universitat). |
descripción
|
El
director del projecte el supervisa de manera personalitzada; en
funció de les necessitats de la temàtica, del projecte i
l'aprenentatge de l'alumne. |
Criteris i procediments d’avaluació |
|
Metodologías |
Competencias |
descripción |
Peso |
|
|
|
|
Presentació i defensa del treball de fi de grau/máster |
|
Es defensa el TFG de forma oral davant un tribunal. La valoració del treball està descrita segons la plantilla que es mostra a continuació. |
100 % |
|
Otros |
|
|
|
|
Otros comentarios y segunda convocatoria |
Plantilla Avaluació del Treball Fi de Grau del Departament d'Enginyeria Electrònica, Elèctrica i Automàtica AVALUACIÓ DE LA MEMÒRIA ESCRITA: 15 % AVALUACIÓ DE LA PRESENTACIÓ ORAL:15 % AVALUACIÓ DE LA REALITZACIÓ DEL TFG: 35 % AVALUACIÓ DEL CONTINGUT DEL TFG: 35 % |
Bàsica |
|
|
Complementària |
|
|
(*)La Guía docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la URV. Este documento es público y no es modificable, excepto en casos excepcionales revisados por el órgano competente o debidamente revisado de acuerdo la normativa vigente. |
|