Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | RI11 |
Coneixements aplicats d'organització d'empreses.
|
| RI12 |
Coneixements i capacitats per organitzar i gestionar projectes. Conèixer l'estructura organitzativa i les funcions d'una oficina de projectes.
|
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B1 |
Capacitat per a la direcció de les activitats objecte dels projectes vinculats a la professió d'Enginyer Tècnic Industrial, especialitat en Electricitat. |
| B3 |
Capacitat de resoldre problemes amb iniciativa, presa de decisions, creativitat, raonament crític i de comunicar i transmetre coneixements, habilitats i destreses en el camp de l'Enginyeria Industrial, especialitat en Electricitat. |
| B7 |
Capacitat d'organització i planificació en l'àmbit de l'empresa, i altres institucions i organitzacions. |
| CT5 |
Comunicar informació de manera clara i precisa a audiències diverses |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| RI11 |
Coneix els projectes i les seves aplicacions: fases, àrees, departaments, tècniques, auditories equips de treball.
| | RI12 |
Coneix les principals conceptes en el Management: gestió, lideratge,tècniques de gestió, planificació i management integral
Coneix els projectes i les seves aplicacions: fases, àrees, departaments, tècniques, auditories equips de treball.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B1 |
Coneix les principals conceptes en el Management: gestió, lideratge,tècniques de gestió, planificació i management integral
| | B3 |
Coneix la gestió directiva en projectes: mètodes, activitats, equips i estratègia directiva.
| | B7 |
Coneix els projectes i les seves aplicacions: fases, àrees, departaments, tècniques, auditories equips de treball.
| | CT5 |
Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques
Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada
Elabora un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu
Utilitza els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral
Construeix un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada
Produeix un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactua de manera efectiva amb l’auditori
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
Project Management
|
Management
Leadership
Gestió
Eficàcia
Planificació |
Project Development |
Planificació i definició del projecte
Disseny i desenvolupament del producte
Disseny i desenvolupament del procés
Validació del producte i del procés
Feed back i avaluació d´accions correctores
|
Gestió Directiva |
Estrategia Directiva
Ejectius combatius |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Sessió Magistral |
|
15 |
30 |
45 |
Atenció personalitzada |
|
0.5 |
0.5 |
1 |
|
Proves mixtes |
|
6 |
22 |
28 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Introducció de la assignatura, bloques, temes, desenvolupament, realització de pràctiques individuals o en grup, avaluació de practiques, treball final i presentacions. |
Sessió Magistral |
Desenvolupament de la assignatura i els seus continguts en una marc interactiu professor i alumne. |
Atenció personalitzada |
El professor estableix un horari de atenció al alumne davant de dubtes i inquietuds de la assignatura o projectes. Para una millor gestió es recomanable que al alumne contacte por email previ con el professor para coordinar las reunions. |
Descripció |
El professor estableix un horari de atenció al alumne davant de dubtes i inquietuds de la assignatura o projectes. Para una millor gestió es recomanable que al alumne contacte por email previ con el professor para coordinar las reunions. |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Proves mixtes |
|
Avaluació de practiques
Resolució de problemes o exercicis
Presentacions publiques de treballs
Assistència a seminaris i posterior informe |
30%
30%
30&
10% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Totes las àrees han de ser complimentades para ser avaluat correctament L'alumne que no superi la primera convocatòria podrà recuperar a la segona convocatoria que consistirà en la resoluciò de problemes i exercicis |
Bàsica |
|
Stephen. R.C., Higly Effective & Powerfull Personal, Simon & Schuster, 1990 Driker, P.F., Managing for the future, Butterworth Heinermann, 1993 Reinhold, V. N., Project Management & Tasks, International Thompson Publishing Co, 1996 Krause, D. G., The Arts of war for executives, Nicholas Brealey, 1998 Charney, Cy., The Instant Manager, Kogan Page, 1999 Blanchard, Carew & Parisi, The One Minute Manager. Build High Performing Teams, B. Training & Development, 1992 Obeng, Eddie, The Project Leader’s Secret Handbook, Financial Times, Pitman Publishing, 1994 Villeda, R., World Class Manufacturing, Villeda Consulting Group, 1993 |
Complementària |
|
|
Assignatures que es recomana cursar simultàniament |
ORGANITZACIÓ INDUSTRIAL/17214118 |
|
Assignatures que es recomana haver cursat prèviament |
ECONOMIA I ORGANITZACIÓ D'EMPRESES/17214008 |
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|