Tipo A
|
Código |
Competencias Específicas | | CE3 |
Controlar convertidors de potència i motors de vehicles elèctrics, dissenyant xarxes de compensació i aplicant algoritmes de regulació.
|
Tipo B
|
Código |
Competencias Transversales |
Tipo C
|
Código |
Competencias Nucleares |
Tipo A
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
| CE3 |
Desenvolupa models de convertidors commutats amb aplicació en vehicles elèctrics
Dissenya algoritmes de control digital de convertidors commutats
Dissenya xarxes de compensació de convertidors commutats emprant circuits integrats comercials
Verifica les especificacions de disseny mitjançant simulació
|
Tipo B
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
Tipo C
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
tema |
Subtema |
Modelització de convertidors |
- Anàlisi de convertidors en estat estacionari.
- Mètodes de mitjanat i linealització.
- Funcions de transferència dels convertidors bàsics.
- Eines de simulació de convertidors commutats. |
Control analògic de convertidors |
- Mètode de la resposta en freqüència per analitzar i dissenyar llaços de control.
- Disseny de controladors analògics de convertidors commutats. |
Control digital de convertidors |
- Conceptes bàsics de control digital.
- Estructura del controlador digital. Model de cada etapa.
- Mètodes de disseny de controladors digitals de convertidors commutats.
|
Metodologías :: Pruebas |
|
Competencias |
(*) Horas en clase
|
Horas fuera de clase
|
(**) Horas totales |
Activitats Introductòries |
|
1 |
2 |
3 |
Esdeveniments científics i/o divulgatius |
|
2 |
1 |
3 |
Videoconferència |
|
0 |
7.5 |
7.5 |
Lectura de documentació escrita / gràfica elaborada |
|
0 |
26 |
26 |
Resolució de problemes, exercicis |
|
0 |
10.5 |
10.5 |
Treballs |
|
0 |
21 |
21 |
Seminaris |
|
2 |
0 |
2 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
0 |
1 |
|
Proves mixtes |
|
1 |
0 |
1 |
|
(*) En el caso de docencia no presencial, serán las horas de trabajo con soporte virtual del profesor. (**) Los datos que aparecen en la tabla de planificación son de carácter orientativo, considerando la heterogeneidad de los alumnos |
Metodologías
|
descripción |
Activitats Introductòries |
Presentació del curs: identificació dels objectius, continguts, metodologies i avaluació de l'assignatura. Introducció a l'entorn de docència no presencial: el Campus Virtual. |
Esdeveniments científics i/o divulgatius |
Conferència sobre un tema relacionat amb l'assignatura, impartida per un expert convidat. |
Videoconferència |
Videoconferències en directe o gravades a través de l'aula virtual de formació del Campus Virtual. Algunes videoconferències es podran fer servir per respondre preguntes en directe o formulades a través del Campus Virtual. |
Lectura de documentació escrita / gràfica elaborada |
Estudi de la documentació recomanada pels professors com a fonts principals d'informació de l'assignatura. Això inclou les diapositives de les videoconferències, capítols de llibre de referència i articles científics. Es recomana realitzar aquestes activitats abans de les videoconferències i seminaris associats pel seu millor aprofitament. |
Resolució de problemes, exercicis |
Exercicis i resolució de problemes orientats a l'aplicació directa dels conceptes estudiats. |
Treballs |
Problema llarg on l'alumne haurà de relacionar i aplicar diversos conceptes estudiats i lliurar un informe. |
Seminaris |
Sessió presencial per estudiar en profunditat un tema concret, on s'espera la participació activa de l'estudiant. |
Atenció personalitzada |
Aclarir dubtes de l'alumne relacionades amb l'assignatura a través de l'entorn virtual o de forma presencial al despatx del professor. |
descripción |
Atenció presencial al despatx (amb cita prèvia), per videoconferència
(amb cita prèvia), missatges/fòrum del Campus Virtual. |
Metodologías |
Competencias
|
descripción |
Peso |
|
|
|
|
Esdeveniments científics i/o divulgatius |
|
|
5 % |
Resolució de problemes, exercicis |
|
|
15 % |
Treballs |
|
Dos treballs de 25% cadascun. |
50 % |
Proves mixtes |
|
|
30 % |
Otros |
|
|
|
|
Otros comentarios y segunda convocatoria |
- Per fer la mitjana de les qualificacions és necessari obtenir una qualificació mínima de 3,5/10 a l'examen presencial i de 3,5/10 a la qualificació conjunta de la resta de proves (problemes i treballs). - A la segona convocatòria només es podrà millorar la qualificació de l'examen presencial i dels treballs. Els problemes i exercicis són tasques que no es poden recuperar a la segona convocatòria. - No és permès l'ús de dispositius mòbils (telèfons, tauletes, rellotges intel·ligents, etc.) a l'examen. Les activitats avaluatives seran individuals tot i que en pot haver de col·laboratives que s'identificaran expressament així. |
Bàsica |
Olalla, C., Vidal, E., Calvente, J., Chapters, Slides and Videos posted in the 'Campus Virtual' website, every course, every course
Robert W. Erickson, Fundamentals of power electronics, ,
Charles L. Phillips, Feedback Control Systems, ,
Charles L. Phillips, Digital Control System Analysis & Design, ,
|
|
Complementària |
|
|
Asignaturas que continúan el temario |
LABORATORI D'ELECTRÒNICA DE POTÈNCIA/17695111 |
|
Asignaturas que se recomienda cursar simultáneamente |
ARQUITECTURA ELÈCTRICA DEL VEHICLE/17695101 | EMMAGATZEMATGE I CONVERSIÓ D'ENERGIA/17695105 |
|
(*)La Guía docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la URV. Este documento es público y no es modificable, excepto en casos excepcionales revisados por el órgano competente o debidamente revisado de acuerdo la normativa vigente. |
|