Type A
|
Code |
Competences Specific | | CE1 |
Conèixer els sistemes sostenibles de generació i transport d'energia elèctrica, i els dispositius de conversió i emmagatzematge d'energia del vehicle elèctric.
|
| CE2 |
Concebre i implementar arquitectures de distribució i emmagatzematge d'energia en el vehicle elèctric.
|
| CE3 |
Controlar convertidors de potència i motors de vehicles elèctrics, dissenyant xarxes de compensació i aplicant algoritmes de regulació.
|
| CE9 |
Utilitzar instruments de laboratori d'electrònica, com oscil·loscopis, analitzadors de xarxes, etc.
|
Type B
|
Code |
Competences Transversal | | CT3 |
Resoldre problemes complexos de forma crítica, creativa i innovadora en contextos multidisciplinars.
|
Type C
|
Code |
Competences Nuclear |
Type A
|
Code |
Learning outcomes |
| CE1 |
Dissenya, implementa i avalua components, dispositius i/o sistemes en l'àmbit de l'electrònica de potència del vehicle elèctric mitjançant la realització de treballs pràctics
| | CE2 |
Dissenya, implementa i avalua components, dispositius i/o sistemes en l'àmbit de l'electrònica de potència del vehicle elèctric mitjançant la realització de treballs pràctics
| | CE3 |
Dissenya, implementa i avalua components, dispositius i / o sistemes en l'àmbit de l'electrònica de potència del vehicle elèctric mitjançant la realització de treballs pràctics
| | CE9 |
Utilitza instruments de laboratori avançats
|
Type B
|
Code |
Learning outcomes |
| CT3 |
Reconeix la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa
Segueix un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional
Dissenya una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema
Elabora un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada
Avalua el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i ser capaç de trobar limitacions i proposar millores
|
Type C
|
Code |
Learning outcomes |
Topic |
Sub-topic |
Part 1. AC/DC Conversió (46% nota) |
Correcció Factor de Potència
Modelat i manteniment de Bateries
EMI's i Normatives
Topologies per Carregadors de Bateries |
Part 2. Tecnologies de Tracció (27% nota) |
Parametrització de Motors Elèctrics
Topologies Conversió per a sistemes de Tracció
Tècniques de Control |
Part 3. DC/DC i Control Digital (27% nota) |
Topologies de conversió DC / CC de baixa potència
Modelització puntual de convertidors de potència
Control digital de convertidors d'energia |
Methodologies :: Tests |
|
Competences |
(*) Class hours
|
Hours outside the classroom
|
(**) Total hours |
Activitats Introductòries |
|
1 |
1 |
2 |
Pràctiques a laboratoris |
|
13 |
13 |
26 |
Estudis previs |
|
0 |
8 |
8 |
Pràctiques a laboratoris |
|
13 |
13 |
26 |
Estudis previs |
|
0 |
8 |
8 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
0 |
1 |
|
Proves objectives de preguntes curtes |
|
1 |
1 |
2 |
Proves de validació |
|
1 |
1 |
2 |
|
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher. (**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies
|
Description |
Activitats Introductòries |
Presentació contingut Pràctiques |
Pràctiques a laboratoris |
Treball experimental |
Estudis previs |
Estudis previs pràctiques 2 i 3 |
Pràctiques a laboratoris |
Treball experimental |
Estudis previs |
Estudis previs pràctiques 2 i 3 |
Atenció personalitzada |
Consultes de dubtes |
Description |
Consultes de dubtes |
Methodologies |
Competences
|
Description |
Weight |
|
|
|
|
Pràctiques a laboratoris |
|
Entrega de la memòria de la memòria i resultats obtinguts al laboratori a la pràctica 2 |
18,9 |
Estudis previs |
|
Estudi previ de la pràctica 2. |
8,1 |
Pràctiques a laboratoris |
|
Entrega de la memòria de la memòria, i resultats obtinguts al laboratori a la pràctica 3 |
18,9 |
Estudis previs |
|
Estudi previ de la pràctica 3. |
8,1 |
Proves objectives de preguntes curtes |
|
La pràctica 1 tindrà un examen de preguntes curtes d'una hora |
23 |
Proves de validació |
|
El prototipus de la pràctica 1 (Boost-LFR PFC rectifier) ha de funcionar. Nota binària (tot o res) |
18,4 |
Others |
|
|
|
|
Other comments and second exam session |
Les pràctiques 2 i 3 tenen un 27% de la nota i la pràctica 1 un 46%. El 46% de val la Pràctica 1 surt de: un examen (50%), els resultats obtinguts al laboratori un 40%, i la memòria 10% A les pràctiques 2 i 3, el 27% de la nota surt de: l'estudi previ un 30%, els resultats obtinguts al laboratori un 20%, i la memòria 50%. |
Bàsica |
Robert W. Erickson, Fundamentals of power electronics, 2001, 2nd edition, Springer
|
Cada pràctica tindrà el seu manual de laboratori que es facilitarà a través del Moodle de l'assignatura. |
Complementària |
|
|
Subjects that it is recommended to have taken before |
ARQUITECTURA ELÈCTRICA DEL VEHICLE/17695101 | EMMAGATZEMATGE I CONVERSIÓ D'ENERGIA/17695105 | GENERACIÓ D'ENERGIA ELÈCTRICA/17695106 | MODELATGE I CONTROL DE CONVERTIDORS/17695108 | MODELATGE I CONTROL DE MOTORS/17695109 |
|
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |
|