Type A
|
Code |
Competences Specific |
Type B
|
Code |
Competences Transversal | | CT1 |
Gestionar i comunicar informació d'una manera clara i eficaç en llengua estrangera |
| CT6 |
Identificar el procés d'aprenentatge i la orientació acadèmica i professional. |
Type C
|
Code |
Competences Nuclear |
Type A
|
Code |
Learning outcomes |
Type B
|
Code |
Learning outcomes |
| CT1 |
Gestionar i comunicar informació d'una manera clara i eficaç en llengua estrangera
| | CT6 |
RA1. Aprofundir en l’autoconeixement acadèmic, laboral o professional.
RA2. Identificar el propi procés d’aprenentatge.
RA3. Analitzar l’entorn laboral o professional de l’àmbit d’estudi.
RA4. Dissenyar itineraris acadèmics i d’inserció laboral o professional.
|
Type C
|
Code |
Learning outcomes |
Topic |
Sub-topic |
Unit I
|
Health vocabulary in the nursing process:
- English as the common language within the European Union
- The nursing profession
- Health related vocabulary
- Nursing process |
Unit II |
International Health Systems and policies
Making questions:
- Hospital admissions
- Assessing a patient
- A patient's report
- Hospital discharge
|
Unit III |
Transcultural Nursing
- Living healthy
- Activities of daily living
- Health Education
- Communication in nursing
- Illness and symptoms |
Unit IV |
International professional development
- Verbs regarding illness conditions
- Hospital equipment and material
- Nurse techniques
- Vital Signs |
Unit V |
Introduction to international nursing scientific literature
- Scientific literature as a language
- Cover letter guide
- Submission process |
Methodologies :: Tests |
|
Competences |
(*) Class hours
|
Hours outside the classroom
|
(**) Total hours |
Introductory activities |
|
3 |
0 |
3 |
Lecture |
|
18 |
18 |
36 |
Presentations / oral communications |
|
6 |
4 |
10 |
Personal attention |
|
3 |
0 |
3 |
|
Short-answer objective tests |
|
2 |
24 |
26 |
|
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher. (**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies
|
Description |
Introductory activities |
Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels estudiants i presentació de l’assignatura.
|
Lecture |
Exposició dels continguts de l'assignatura. Conceptes bàsics. Vocabulari d'infermeria i de ciències de la salut en anglès. |
Presentations / oral communications |
Exposició oral d'una temàtica relacionada amb l'assignatura. |
Personal attention |
Temps reservat per atendre i resoldre dubtes i qüestions dels estudiants.
|
Description |
Es podran fer consultes a la professora mitjançant correu electrònic, Teams o personalment demanant cita prèvia. |
Methodologies |
Competences
|
Description |
Weight |
|
|
|
|
Lecture |
|
Assistència, participació. Exercicis de comprensió lectora i oral i de coneixement de vocabulari. |
20% |
Short-answer objective tests |
|
Prova objectiva |
60% |
Others |
|
Presentació oral |
20% |
|
Other comments and second exam session |
S'han d'aprovar totes les metodologies per aprovar l'assignatura. En la segona convocatòria es farà una prova escrita i oral. Els exàmens es realitzaran de forma presencial. D'acord a l'article 4 de la normativa acadèmica, durant les activitats avaluatives estarà limitat l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i serà d'obligat compliment per part de l'estudiant". Els telèfons mòbils, tabletes i altres aparells que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista. La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant resolució del rector o rectora. En cas de detectar-se situacions de plagi o suplantació de personalitat s'obrirà el corresponent expedient disciplinari. --> |
Basic |
Ros Wright and Bethany Cagnol, English for Nursing 1, , Pearson
Maria Sprada Symonds and Ros Wright, English for Nursing 2, , Pearson
Ruth Citores, Marco Pellegrinelli, Healthy English , , Elsevier Masson
Tony Grice, Nursing 1, , Oxford University Press
Tony Grice, Janes Greenan, Nursing 2, , Oxford University Press
Tony Grice, Every day English for Nursing, , Elsevier
Eric Glendinning, English in Medicine, , Cambridge
Virginia Allum and Patricia McGarr, Cambridge Englisg for Nursing. Pre-intermediate, , Cambridge
|
https://learning-oreilly-com.sabidi.urv.cat/library/view/english-for-nurses/9788131769621/ |
Complementary |
|
|
|
Other comments |
Basic knowledge of English to attend and participate in classes.
Attendance to the classes and participation is mandatory to get a qualification.
Es requereix coneixement bàsic d'anglès.
L'assistència a classe i la participació és necessària per a obtenir la qualificació.
|
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |
|